Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
VTM die met een docureeks komt over Metejoor. Hebben we nu echt een documentaire nodig over een middelmatige Vlaamse zanger die amper een paar jaar bezig is?

VTM die met een docureeks komt over Metejoor. Hebben we nu echt een documentaire nodig over een middelmatige Vlaamse zanger die amper een paar jaar bezig is?

Ach ja, wat sponsoring voor den Metejoor. Wat sponsoring voor zijn zus.
En voor hetzelfde geld is die show een pure opbrengst door het feit dat de platenbonzen van hun 2 de kosten betalen van de productie... of dat dan veel volk trekt of weinig volk... boeien zullen die bij VTM dan denken.

Ofwel ben ik gewoon oud en niet meer mee met de trends en de hypes. Maar dat is nu ook weer niet noodzakelijk iets nieuws.

Auto stond te laden op de befaamde plek (ja die van vorige keer), blijkt mijn laadkabel vannacht kapot getrokken te zijn.
Gelukkig lijkt het alsof ze aan het deel wat in de laadpaal stak getrokken hebben en hebben ze de auto voor zover ik zie alleen gelaten.

Auto stond te laden op de befaamde plek (ja die van vorige keer), blijkt mijn laadkabel vannacht kapot getrokken te zijn.
Gelukkig lijkt het alsof ze aan het deel wat in de laadpaal stak getrokken hebben en hebben ze de auto voor zover ik zie alleen gelaten.
Das wel kut. Die kabels zijn dacht ik ook niet super goedkoop ofzo.

Vorige week zogezegd een pakje geleverd, maar geen bel gehoord, geen briefje in de brievenbus, geen pakje in de inkomhal, de buurman op de gelijkvloers die ook wel eens iets ontvangt ook noppes. Krijg ik van die leverancier via BOL de raad om nogmaals eens te checken want volgens DDP is het camionetje in de straat gepasseerd en ahja mss zit het pakje wel op een andere adres, en dan ook het antwoord van hen 'Ik denk dat het pakket dichtbij jou moeten zijn' lol, ik zal straks eens overal in de straat eens gaan aanbellen en terstond een huiszoeking uitvoeren zeker...
Je krijgt gewoon een gratis zoektocht bij je pakje.
Wat klaag je nu :S

Laatst bewerkt:
Tante van de misses gaat maandag naar de dokter omdat ze wat vage hoofdpijn heeft en moeite met concentreren op zaken. MRI laten doen. Kwaadaardige hersentumor die niet operatief te bereiken is, noch te bestralen, ze heeft nog 2 à 3 maand. Nét op pensioen.

Tante van de misses gaat maandag naar de dokter omdat ze wat vage hoofdpijn heeft en moeite met concentreren op zaken. MRI laten doen. Kwaadaardige hersentumor die niet operatief te bereiken is, noch te bestralen, ze heeft nog 2 à 3 maand. Nét op pensioen.
Jezus, sterkte daar.

Zoiets is echt een van mijn grootste angsten. Je kan jezelf nog zo goed (laten) controleren en gezond proberen te leven, maar zulke zaken kan je gewoon niet vermijden. Het leven kan soms toch echt wel harde wendingen nemen.

Dit heeft niks met uw tante van doen, maar vandaar dat ik persoonlijk altijd denk: Een spaarpotje hebben is heel erg belangrijk. Maar al uw geld oppotten en leven gelijk ne gierige wrek (Met het moto: Want als ik later op pensioen ben dan kan ik nog altijd de dingen doen die ik graag wilde doen), is gewoon een slecht idee.

Als je bij de ongelukkigen bent, dan steek je gewoon de kist in. Dan sta je daar met je spaarcentjes.

Alvast veel moed in je familie. Hopelijk ziet ze niet te veel af. :frown:

Dan heb ik voor mijn vrouw een maand geleden een cadeaubon gekocht van Queens Fashion, gaan die toch niet failliet zeker? :unsure:
Ja ook gehoord van mijn vrouw gisteren eerst ze gaan sluiten en denk half uur later dat de winkels al dicht zijn en niet meer opengaan.
Zelfs de website werkt niet meer.

ik heb er hier thuis al zo 2 lopen.

En wie is dat papa? en wat doet die daar? en gaat ie dood in de film? maar in het echt leeft die nog hé?
was zijn papa dan droevig? allez, zijn filmpapa hé??
En waar is Harry Potter nu, waarom is Harry Potter niet in deze film, ah daar is Harry Potter, Harry Potter is terug weg wanneer komt hij terug?
Hij heeft het eerlijk toegegeven. :love:

Moet wel zeggen: hij heeft smaak :unsure:
1693997985424.png

Ik blijf maar triestige pijnlijke dieren leed video's zien op mijn FB wall...

Ik klik telkens op het kruisje rechtsboven, maar het probleem is dat het steeds van andere pagina's is, waar ik nogtans niet op zit te "liken" en ook geen lid van ben.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik echt minder van zo'n video's te zien krijg? Ik weet wel, meestal is het met een goede afloop , maar ik wil ze gewoon niet meer zien. Ik word er telkens niet goed van.

Ik blijf maar triestige pijnlijke dieren leed video's zien op mijn FB wall...

Ik klik telkens op het kruisje rechtsboven, maar het probleem is dat het steeds van andere pagina's is, waar ik nogtans niet op zit te "liken" en ook geen lid van ben.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik echt minder van zo'n video's te zien krijg? Ik weet wel, meestal is het met een goede afloop , maar ik wil ze gewoon niet meer zien. Ik word er telkens niet goed van.
Facebook account sluiten en blij zijn met de nieuw herwonnen tijd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan