Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil lachen ma het gas is op.Die mannen kunnen soms echte lasposten zijn.

Dus die mevrouw haar man is dood en jij bent gaan zeggen dat haar TV te luid staat? Of heb ik te snel gelezen?Net m'n buurvrouw gezien aan haar voortuin en gezegd dat het nu veel beter is met de TV met een glimlach en bedankje.
Kreeg vrij zure reactie terug van: ik heb niets gewijzigd. Je moet zelf misschien maar es wat meer muziek opzetten of je TV luider zetten ... Uh ik leef m'n leven zo normaal als ik kan (als invaliede)... Als ik nu 4 uur wil lezen in rust dan doe ik dat, waarom zou ik dan ganse dagen tv opzetten om m'n buren hun luide TV niet te horen?... Niet iedereen, moet 9-10u TV op hebben omdat hij nu en dan niet alleen in wat stilte kan zitten? Veel mensen hebben daar last mee blijkbaar ... Ik denk dat de dood van haar man er ferm op ingehakt heeft vorig jaar, ergens normaal. Ondanks het nog vele bezoek nu, zal ze nooit een dag alleen gezeten hebben in 60+ jaar. Zelfs nu niet, want er is elke dag bezoek.
Maar die zuurte was wat wrang, ze liep ook snel weg alsof ze van me af wou ...
Ze maakt geen onderscheid tussen zeer luide TV en: normale TV, kinders en familie op bezoek, normale leefgeluiden , ...
Ze vindt precies dat haar vrij luide TV maar mijn probleem was ... Gehoorverlies, beginnende dementie, zuurte, medicatie? dunnow ...
Volume staat bij haar 2 balken van 5 zegt ze... op de tv ja, maar de instellingen van de zware soundbar zal iets anders geweest zijn die haar zoon mogelijks aanpaste, en zij heeft het niet door blijkbaar, dat kan ik nog begrijpen
Ze had ook nog een mening van hoe het in het stad was en dat ik me maar meer moet aanpassen dan ... Ze woont al gans haar leven op den buiten LOL, ik woonde 24 jaar in het stad ... Ze zou verschieten vandaag denk ik. Oudjes he, beetje kinds soms, en volhouden dat ze niets fout deden.
Ik vond dat ze absoluut niets fout deed, als het uit onwetendheid is, en zei het haar ook. Maar wat zuur doen als iemand vriendelijk toenadering zoekt
Tjah ik ga verder met m'n leven en heb haar ook gezegd van dat gewoon te doen en ze moet verder niet op mij letten.
Wat me weer eens opvalt is dat mensen met een druk sociaal leven eenzamere mensen of singles soms wat te hard gaan beoordelen met soms sterke vooroordelen. Niet iedereen heeft 3 schreeuwende kinders in huis lopen of een huis die gonst van de drukte als een klein populair café.. en op bepaalde leeftijd (bvb 50 +) houdt dat ook op, wil je wat rust.
Heb je alle reply's gelezen hierover(een 3 tal), neen denk ik, lees ze dan eerst esDus die mevrouw haar man is dood en jij bent gaan zeggen dat haar TV te luid staat? Of heb ik te snel gelezen?

Het is makkelijk om de draad kwijt te zijn in een lange tekst waar verschillende zinnen elkaar in sneltempo opgvolgen.Dus die mevrouw haar man is dood en jij bent gaan zeggen dat haar TV te luid staat? Of heb ik te snel gelezen?

Stukje kies afgebroken bij het eten vanmiddag. Het stukje hou ik momenteel in beveiligde bewaring in mijn maag-darmstelsel.
Daar kies je natuurlijk niet voor.Stukje kies afgebroken bij het eten vanmiddag. Het stukje hou ik momenteel in beveiligde bewaring in mijn maag-darmstelsel.

, beetje kinderlijke 'ik ben op iets gewezen' leek het me, afijn genoeg daarover nu ...
Aan die stem te horen heeft er precies nen doktoor haar worst ook ingeslikt.Kijk maar eens hoe zij worsten verslindt...
Duidelijk. Ik moet stoppen met diagonaal te lezen. Mijn excuses.Heb je alle reply's gelezen hierover(een 3 tal), neen denk ik, lees ze dan eerst es
Haar tv stond al 4 maand keiluid. Dat was voorheen zo nooit in +3jaar, en dat minimum 8 uur per dag. In een HOB met dunne enkel steen gedeelde muur. Dat was sinds ze een soundbar kreeg omdat ze haar tv speakertjes had opgeblazen. Een grote atmos soundbar waar ze blijkbaar niet mee om kon en die stond soms op cinema niveaus' dagen aan een stuk. En dat uren aan een stuk voor het nieuws 3x dag etc, en veeeeeeel praat tv ...
Ik begrijp haar mogelijke zuurte een beetje omdat ze nu alleen is en haar man verloor een dik jaar geleden al waarvoor ze ook snl een kaartje en deelneming kreeg van me. Maar als je dingen gaat compleet ontkennen, van het staat nooit luid, tjah ... Dan heb je mogelijks nog andere problemen op je 88ste.
Gelukkig was haar zoon erbij vorige keer toen ik dat gewoon braafjes meldde, of er was niets gewijzigd in volume en vooral bassen. Haar zoon bevestigde de keiluide tv bij haar ...
Al wat ik deed was
-zeer redelijk zijn na 4maand meer en meer overlast in huis en de tuin
-vriendelijk een oplossing zoeken voor ons beide
-respect hebben toen haar man ziek was etc, en al die jaren voorheen
Misschien moet ik maar eens een fuckin asshole worden!![]()
Dus er is lak uit de spiegel geramd bij een nieuwe auto voor jullie door een bij?Het is makkelijk om de draad kwijt te zijn in een lange tekst waar verschillende zinnen elkaar in sneltempo opgvolgen.
Ergernis van gisteren: nieuwe (voor ons) auto is nog geen week oud of er heeft al een kloothommel met zijn deur open te smijten een stuk lak uit onze zijspiegel geramd![]()
Wel 1 met kloten ...Dus er is lak uit de spiegel geramd bij een nieuwe auto voor jullie door een bij?

You missed this one:Aan die stem te horen heeft er precies nen doktoor haar worst ook ingeslikt.
sidderen/beven ?Wtf is dudder ?
Merci.