Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En in noodzakelijke sectoren schreeuwen ze om mensen terwijl iemand zijn of haar brood verdient met vloggen.
Ik heb liever niet dat iemand als Sarah Puttemans of Julie Vermeire bij mij een baxter steekt of les gaat geven aan mijn kinderen of iets in die trant. Geef het nog even en ze schrijven een kinderboek, of is die rage bij vrouwelijke BV's intussen weer over?

Ik heb een paar jaar zoals die Ragnar rondgelopen.
Het probleem daarmee is: ik ben geen viking, en in het dagelijkse leven trekt dat dus op niet veel (en het duurt wel efkes voor ge dat laatste beseft)
Ik zou het niet zo "dreadlock"-achtig willen, maar gewoon lang en op een "staartje"

Ik ben uiteraard ook geen Viking (DNA-test toonde aan 100% Brits), maar heb wel een lange baard en tattoo's. 😝

Achja, kheb nog tijd genoeg om erover na te denken #WeZienWel

Ik zou het niet zo "dreadlock"-achtig willen, maar gewoon lang en op een "staartje"

Ik ben uiteraard ook geen Viking (DNA-test toonde aan 100% Brits), maar heb wel een lange baard en tattoo's. 😝

Achja, kheb nog tijd genoeg om erover na te denken #WeZienWel
De Britten zijn een mix van de oorspronkelijke Kelten, de Angelen en Saksen (en Jutten?) die daarna arriveerden, en daarna de Vikingen.

Vandaag mailtje gestuurd naar een klant omdat we volgende week een diner gepland hadden waar we al even naar uitkeken.

Belt hij mij terug om te laten weten dat het toch niet gaat lukken. Paar weken terug "iets" gevonden in zijn ruggenmerg nadat hij van de ene dag op de andere niet meer kon stappen. Hij zit nu in revalidatie om hopelijk ooit weer zelfstandig mobiel te zijn.
Da's iemand van 52 die met een dochter zit van 11 maanden..

Ben er echt niet goed van :headshake: Ook geen idee wat ge moet zeggen tegen zo iemand. "Veel beterschap" is voor als der iemand eens een griep te pakken heeft, maar zo'n dingen, echt wtf

Vandaag mailtje gestuurd naar een klant omdat we volgende week een diner gepland hadden waar we al even naar uitkeken.

Belt hij mij terug om te laten weten dat het toch niet gaat lukken. Paar weken terug "iets" gevonden in zijn ruggenmerg nadat hij van de ene dag op de andere niet meer kon stappen. Hij zit nu in revalidatie om hopelijk ooit weer zelfstandig mobiel te zijn.
Da's iemand van 52 die met een dochter zit van 11 maanden..

Ben er echt niet goed van :headshake: Ook geen idee wat ge moet zeggen tegen zo iemand. "Veel beterschap" is voor als der iemand eens een griep te pakken heeft, maar zo'n dingen, echt wtf
Sterkte? :unsure:

Ik pak eigenlijk standaard die roze. Die is waarschijnlijk wat duurder, maar het is me het risico op miserie niet waard.
Idd , bijna 10€ voor 'n rolleke van 25m.
Damn ... maar uiteindelijk wel 2 rollekes gaan bijhalen want die uren tijdverlies om de muur bij te plakken , schuren , verven , enz...

Deze morgen loft van het hotel buiten dienst. Al onze bagage met de trap naar beneden gedragen, waarna mijn vrouw me roept omdat er iemand info wil over België. Het was daar een oven aan de receptie (ik wou naar buiten), dus doordrenkt van het zweet aan de terugreis begonnen.

Sorry, medepassagiers.

De kranten die minuut per minuut over Pichal berichten. Alsof er weer niks anders aan het gebeuren is.
De "blauwe supermaan"!

Straks kijkt er ook ene door zijn celraampje naar de blauwe supermaan.

"Zat ik maar daar."

Lasser houdt me 4 weken aan het lijntje, en nu ik eindelijk zeg van ik wil m'n onderdeel terug, ge moet het niet meer lassen, is 'm mij aan't negeren. Ongelooflijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan