Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Ik denk dat ik 3 a 4 maand door kan met proper, niet versleten ondergoed. Gemakkelijk.Ik denk dat er weinig mensen voor 21 dagen aan proper ondergoed hebben?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik 3 a 4 maand door kan met proper, niet versleten ondergoed. Gemakkelijk.Ik denk dat er weinig mensen voor 21 dagen aan proper ondergoed hebben?![]()
Waarom?Ik denk dat ik 3 a 4 maand door kan met proper, niet versleten ondergoed. Gemakkelijk.

Poidh.Ik denk dat ik 3 a 4 maand door kan met proper, niet versleten ondergoed. Gemakkelijk.
Omdat winkelen fijn is. En ondergoed kopen ook.Waarom?![]()

Dus het niet helpen van iemand die verbaal geweld en bedreigingen ondergaat is een onderdeel van emancipatie?"Dag dame, ik hoop dat je sterk geëmancipeerd bent. Doei."
![]()
God wat ben ik blij dat ik ne simpele vent ben.Omdat winkelen fijn is. En ondergoed kopen ook.
En per kleur bh ook zoveel slipjes in dezelfde kleur he. En genre.![]()

Omdat winkelen fijn is. En ondergoed kopen ook.
En per kleur bh ook zoveel slipjes in dezelfde kleur he. En genre.![]()
Hier hetzelfde, onrustwekkend zelfs. Amper vliegen en muggen en ik heb hier deze zomer nog geen wesp gezien. Vorig jaar zaten er hier veel... Ook véél minder vlinders...Hier opmerkelijk veel minder insecten dan de vorige jaren... Muggen misschien 2 ipv 10-tallen vorig jaar.
Maar de gvd muggen die er wel zijn gaan serieus in de aanval. 'k Heb een muggennet rond m'n bed, wel zelfs dat helpt niet, hoe die tevoorschijn komen weet ik niet :'( vorig zaterdagochtend opgestaan met een gesloten muggennet over m'n bed, en 4 beten en 4 volle f*ck*ng muggen aan de binnenkant... Das nu al 2 x dat er binnen geraken en ik begrijp 't niet, er zijn geen gaten in...Hier hetzelfde, onrustwekkend zelfs. Amper vliegen en muggen en ik heb hier deze zomer nog geen wesp gezien. Vorig jaar zaten er hier veel... Ook véél minder vlinders...
Maar de gvd muggen die er wel zijn gaan serieus in de aanval. 'k Heb een muggennet rond m'n bed, wel zelfs dat helpt niet, hoe die tevoorschijn komen weet ik niet :'( vorig zaterdagochtend opgestaan met een gesloten muggennet over m'n bed, en 4 beten en 4 volle f*ck*ng muggen aan de binnenkant... Das nu al 2 x dat er binnen geraken en ik begrijp 't niet, er zijn geen gaten in...
Weet niet waarom, maar die tekst op die karrekes doet mij zo hard hieraan denken..Herintroductie van dit… bedankt Brusselaar!
![]()

Kan daarvan niet slapen door lawaai & gezoem (idem in Afrrika als het superheet is slaap ik liever zonder), en het blaast dan m'n muggennet open . Heb me nu op Aliexpress zo'n tennisraketachtig moordwapen gekocht die ook standalone kan gebruikt worden met blauw licht en ze dus zal vangen hoop ik... Met meer dan 2000 verkochte stuks en goeie reviews doe ik hopelijk een goeie koop.Ventilator laten draaien helpt tegen muggen.
Waarom langs gaan? Online boeken? Bellen?dringend naar de coiffeur moeten want het haar over m'n oren begint me te irriteren, maar er zelfs niet in slagen om even langs te gaan om een afspraak te maken... zo simpel, maar toch totaal geen goesting om het te doen en ik blijf het uitstellen.
online doen ze hier niet want dat zou zeker mijn redding zijnWaarom langs gaan? Online boeken? Bellen?

Bellen is toch makkelijk? Je hoeft niet langs te gaan en duurt max 1 minuut.online doen ze hier niet want dat zou zeker mijn redding zijn
en bellen is nog erger dan langs gaan![]()
Afspraken maken 
Dat was een wtf momentje. Ik dacht dat Google direct reageerde. Toch eens terug moeten kijken naar de naam.