Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bellen is toch makkelijk? Je hoeft niet langs te gaan en duurt max 1 minuut.
not for me, telefoneren is een van de grootste uitdagingen in mijn leven. Zelfs als een bekende belt, kan ik gewoon naar mijn telefoon zitten staren terwijl die overgaat zonder dat ik zal opnemen. I know, belachelijk tot en met, maar ergens blokkeert er iets in mijn hersenen als ik moet telefoneren.
Op het werk gaat dat iets beter omdat er dan de druk is van moeten, maar als ik iemand anders kan laten opnemen of bellen zal ik dat doen.
Als ik dan toch moet bellen, dan is de nekrand van mijn t-shirt soms binnen de korste keren zeiknat van het zweet door de stress, zeker als het met een klant is.

koeriersdiensten die gewoon op élke bel aan het gebouw bellen, want er zal dan toch wel iemand antwoorden zeker? stoor eerst eens de mensen voor wie het pakket is, misschien zijn ze wel gewoon thuis?

not for me, telefoneren is een van de grootste uitdagingen in mijn leven. Zelfs als een bekende belt, kan ik gewoon naar mijn telefoon zitten staren terwijl die overgaat zonder dat ik zal opnemen. I know, belachelijk tot en met, maar ergens blokkeert er iets in mijn hersenen als ik moet telefoneren.
Op het werk gaat dat iets beter omdat er dan de druk is van moeten, maar als ik iemand anders kan laten opnemen of bellen zal ik dat doen.
Als ik dan toch moet bellen, dan is de nekrand van mijn t-shirt soms binnen de korste keren zeiknat van het zweet door de stress, zeker als het met een klant is.
Heel herkenbaar -- onbekende nummer zal ik niet vaak opnemen

ik herken het zelf ook wel ze, zelfs "bekende nummers" laat ik al eens naar voicemail gaan.
maar goed: bekende nummers weten dat ze best bericht sturen.

Vroeger was het 16.99 voor 3kg vloeibaar eiwit en nu is 26,99(!!!) voor 3kg eiwit bij bodyandfit. Laatste keer dat ze mijn bestelling daar krijgen. Wat een absolute schande. Spijtig genoeg pas na het betalen eens gaan vergelijken met hoeveel ik vroeger betaalde. :(

dringend naar de coiffeur moeten want het haar over m'n oren begint me te irriteren, maar er zelfs niet in slagen om even langs te gaan om een afspraak te maken... zo simpel, maar toch totaal geen goesting om het te doen en ik blijf het uitstellen.
Ik heb 2 weken geleden een afspraak vastgelegd (online). Eerst mogelijke datum was eind oktober :unsure:

M'n haar aan de zijkant van m'n hoofd is ongeveer 4cm lang nu, dat wordt elk kappersbezoek kaalgeschoren, het is dus al even geleden.

Misschien toch eens kijken om een afspraak bij haar collega te maken, die heeft volgende week nog plaats, want m'n naar staat ook heel erg wild.

Maar ik ben nogal picky qua kapper/barbier.
En ben aan het overwegen om een totaal nieuw kapsel te nemen, maar ben er nog niet uit wat ik eigenlijk zou willen.

Kort gezegd twijfel ik qua toekomstig kapsel tussen Ragnar Lothbrok en Jason Momoa 😅 :ROFLMAO:

Ik heb nu al enkele jaren een "high fade combover"
1000024457.jpg

Maar overweeg om een "comb over hawk"/"fohawk" te proberen. Das in de basis wat hetzelfde, maar langs beide kanten hoog opgeschoren en het haar zelf naar achter ipv opzij.
1000024458.jpg
En dan door te groeien naar:
1000024459.jpg

En
1000024460.jpg

(Als het lang genoeg is kan ik beiden afwisselen)

Probleem hierbij (vooral die 1e foto) is dat ik heel erg krullend haar heb.

Anderzijds twijfel ik om full Jason Momoa te gaan
1000024461.jpg

Ik heb een paar jaar zoals die Ragnar rondgelopen.
Het probleem daarmee is: ik ben geen viking, en in het dagelijkse leven trekt dat dus op niet veel (en het duurt wel efkes voor ge dat laatste beseft)

Vroeger was het 16.99 voor 3kg vloeibaar eiwit en nu is 26,99(!!!) voor 3kg eiwit bij bodyandfit. Laatste keer dat ze mijn bestelling daar krijgen. Wat een absolute schande. Spijtig genoeg pas na het betalen eens gaan vergelijken met hoeveel ik vroeger betaalde. :(

Zijn de prijzen niet overal zo hard gestegen dan?

Tv die het volgens mij begeven heeft.

Komt nog geluid uit, maar niks meer van beeld.
Hele nacht zonder stroom gezet en probleem blijft (is wel al +8j)

Ik ben aan het thuiswerken, maar het internet ligt er hier al een paar uur uit.
Dus maar eens naar de klantendienst gebeld. What a waste of time...
Het begon niet zo slecht, slechts een paar minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. (Daar ben ik tevreden mee, nog niet zo lang geleden 40 minuten moeten wachten om iemand aan de lijn te krijgen bij een andere klantendienst). Ik geef meteen aan dat het probleem waarschijnlijk aan de lijn ligt die binnenkomt, want hun modem geeft dit zelf aan. Maar uiteraard moeten ze hun lijstje afwerken... Dat omvat onder andere het resetten van de modem, dus ben ik ook al mijn instellingen kwijt...
Ze sturen een technieker... volgende woensdag...
Zucht...

Hier stonden er ook voor t paleis en voor de poort, journalisten, uren in de regen om dan vijf seconden een camionette te filmen die er exact t zelfde uitziet als de tientallen andere camionetten die hier iedere dag in en uitrijden :laugh: .

Dat er vandaag 20+ andere vetpotten moeten verschijnen daar kraait geen haan naar... .

Kwaliteitspers in België, het is een schaars goed vrees ik.

Ik heb een paar jaar zoals die Ragnar rondgelopen.
Het probleem daarmee is: ik ben geen viking, en in het dagelijkse leven trekt dat dus op niet veel (en het duurt wel efkes voor ge dat laatste beseft)
Ik roep elke avond, als het eten klaar is "but first we feast!". Dus ik zou daar eigenlijk nog wel mee wegkomen, denk ik.

04B6D41E50E5DC29566C11F96DC53F2097B21603

...

En dan zie ik net op HLN een artikel wat al helemaal duidelijk maakt dat Sarah de volgende is die gelanceerd gaat worden:

Ongelofelijk hoe krampachtig al die mediabedrijven de laatste jaren ongetalenteerde sujetten willen lanceren, puur omdat ze de juiste mensen kennen. De Verhulsten, Julie Vermeire, nu Sarah Puttemans, ... De wereld der 'BVs' (ik dacht nochtans dat je eerst bekend moest zijn in zowat heel Vlaanderen om een BV te worden genoemd, en dat je niet zomaar als BV kan geridderd worden door DPG media en de andere TV vorsten) moet maar groter en groter worden om nog meer van die kutprogramma's te kunnen lanceren zeker?

Ik moest aan deze post denken, blijkbaar is het voor HLN nu ook nieuws dat zo iemand iets vlogt over een gebeurtenis van 2 weken geleden waarover ze ook al een artikel gepost hebben 😬

https://www.hln.be/bv/sarah-puttema...-was-een-noodkreet-van-mijn-lichaam~a9b72fe8/

Zo kan je natuurlijk bezig blijven in zo'n circle jerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan