Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het kantoor waren er precies ook veel huisvliegen (daar staat de achterdeur open vr de "warmte" en komen ze zo binnen), het is ietwat vreemd fenomeen dat er zoveel zijn.Just asking... Toen ik op de buiten woonde en we koeien in de velden hadden rondom van boerderijen was het redelijk erg. Ik kan me in een propere stad of omgeving niet inbeelden dat er nog veel vliegen zijn behalve als er ergens rottend vuilnis ligt.
Mijn wederhelft kan wel beamen dat een Triptrap pijnlijker is je er dan toch tegenloopt.Bewust niet die gekocht maar een triptrap.![]()
Dit doet ge uzelf aan.Op weg naar Bobbejaanland met dochter, haar nichtje en vrouw... met Camille op.
lk ben gewoon om 2 vals zingende vrouwen in mijne auto te hebben, maar nu heb ik er dus 3.
Send help, please![]()
Ik rijd niet, anders was ik niet aan het posten hier eh choco.Dit doet ge uzelf aan.
Chauffeur kiest de muziek!
Gij stapt in een auto met 3 vrouwen en ge rijdt nietIk rijd niet, anders was ik niet aan het posten hier eh choco.

Ik laat mij bedienen in mijn verlof hé.Gij stapt in een auto met 3 vrouwen en ge rijdt niet
Zéker eigen schuld dan.
Bedienen met kwelling. Ieder zijn ding.Ik laat mij bedienen in mijn verlof hé.
Follow up van deze: Ik parkeer vrijdag en let specifiek op om niet op de plekken voor de laadpaal te gaan staan. Ik misschien max 10cm voor die paal vanaf waar de plekken voor het laden zijn. RUIM genoeg plaats voor zelfs een BMW I7 om te parkeren worst case.Mijn ergernis van gisteren:
Mijn straat in Antwerpen ligt al maanden open, dus ik kan mijn garage niet binnen en moet mijn auto elders parkeren.
Ik parkeer deze maandagnamiddag aan een laadpaal (trage laadpaal) en steek deze in.
'S avonds rond een uur of 8 is de auto nog niet volledig opgeladen dus whatever.
Dinsdagochtend, 7:10 gaat mijn gsm, onbekend nummer, lokale politie Antwerpen.
"Uw wagen staat geparkeerd op een plek om op te laden?" (op een toon van, dit is foutief)
"Ja...?" (op een "wat is het punt?" toon)
"Die zal ondertussen toch wel opgeladen zijn denk ik he?" (op een sarcastische fuck you toon)
"Uhmmm...ja....dat kan?" (op een ik ben 3 seconden wakker wtf is this shit toon)
"Ja andere buurtbewoners willen ook gebruik maken van de lader. Dus als u die zo snel mogelijk kan verplaatsen..."
OM 7U SOCHTENDS OP EEN FUCKING FEESTDAG?!?!? Moet ik een alarm zetten om 3 uur snachts om de auto uit te gaan trekken en verplaatsen? Wat een absolute bullshit. Daar ging mijn hoop op 1 dag uit te kunnen slapen...
Als de concerten uitverkocht zijn, waarom zouden ze de prijs halveren om meer mensen toe te laten?![]()
Taylor Swift geeft 55 miljoen dollar uit aan bonussen voor crewleden van haar Eras Tour
Kunnen we ergens solliciteren?www.elle.com
Taylor Swift haar tournee heeft 300 miljoen euro winst - ja, je leest dat goed, geen omzet, maar winst - opgeleverd. Waarom moeten die tickets dan zo duur zijn? Zelfs aan de helft van de prijs, wat toch al wat een redelijker bedrag zou zijn voor de gemiddelde werkmens, had ze nog 150miljoen winst. Maar mensen blijven het betalen, dus why not zekers.

Niet te checken nieuwtje dat puur werd uitgebracht door het management, perfect passend binnen de Swift branding strategie.BTW: wel nice dat ze zo vrijgevig is naar de entourage.
Een marge 'wil' je niet.Da's wat kort door de bocht... De cijfers van de Eras tour zijn indrukwekkend, alleen al in Noord-Amerika zou de omzet zo'n 2.2 miljard dollar zijn! Met een marge van 10% kom je dan al snel aan 200 miljoen dollar winst, en die marge wordt echt niet als groot aanzien hoor (15% is het doel voor de meeste bedrijven?). De kosten zijn dan 2 miljard dollar.

En hoe slechter de groep,hoe lyrischer men erover is, aangevuld met een hoop presentatoren die geloven dat hun mening en leven o zo interessant is.StuBru met hun coverage op festivals.
Alles is super geweldig, emotioneel, intiem, ongelofelijk en onbeschrijfelijk.
De toegevoegde waarde van die zender is 0,0.
Waar zit @Carrion met zijn befaande post.Gij stapt in een auto met 3 vrouwen en ge rijdt niet
Zéker eigen schuld dan.
Op weg naar Bobbejaanland met dochter, haar nichtje en vrouw... met Camille op.
lk ben gewoon om 2 vals zingende vrouwen in mijne auto te hebben, maar nu heb ik er dus 3.
Send help, please![]()
Ik zou er niet van wakker liggen als het niet met ons belastingsgeld was.En hoe slechter de groep,hoe lyrischer men erover is, aangevuld met een hoop presentatoren die geloven dat hun mening en leven o zo interessant is.
Ik heb al tegen m'n voeten gehad over mijn mopke over het "wij kopen auto's" kaartje.Waar zit @Carrion met zijn befaande post.