Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een spelletje speel op mijn telefoon heb ik op zich niks tegen ads, dat is nu eenmaal onvermijdelijk, maar ik wou dat ze de ads lieten vallen voor iets dat je al staan hebt. Ik moet bij eentje tussen elk level bijna zo dertig seconden zitten zien op een game die ik al heb.
goeie tip, zet u gsm in vliegtuigmodus.
Bij sommige spellekes verdwijnen die advertenties dan.
Zeker die waar je om de x aantal spellekes/levels een advertentie krijgt.

Ik stoor me meer en meer aan alle extra clicks voor allerlei brol op mijn scherm. Cookies om de x-tijd, privacy shit
En dan nog eens de spam mails waarvoor ik me nooit heb ingeschreven of reeds heb uitgeschreven
Dat vind ik een veel grotere inbreuk op mijn privacy dan het feit dat mijn gegevens worden getraceerd

Ik stoor me meer en meer aan alle extra clicks voor allerlei brol op mijn scherm. Cookies om de x-tijd, privacy shit
En dan nog eens de spam mails waarvoor ik me nooit heb ingeschreven of reeds heb uitgeschreven
Dat vind ik een veel grotere inbreuk op mijn privacy dan het feit dat mijn gegevens worden getraceerd
Op pc kan je de browser extensie “I don’t care about cookies” installeren. Die gaat automatisch akkoord met de minimum cookies.

Laatst bewerkt door een moderator:
Antwerpen.

Waaslandtunnel afgesloten om het verkeer de stad uit te laten stromen (welke massa verkeer op donderdag moet uit Antwerpen?) dus via de Kennedytunnel moeten gaan. 2 uur over een rit die me 25 minuten max had kunnen duren...12km/h gemiddelde snelheid.

Daar gaat je avondplan om eindelijk eens wat tijd voor jezelf te nemen dan.

Antwerpen.

Waaslandtunnel afgesloten om het verkeer de stad uit te laten stromen (welke massa verkeer op donderdag moet uit Antwerpen?) dus via de Kennedytunnel moeten gaan. 2 uur over een rit die me 25 minuten max had kunnen duren...12km/h gemiddelde snelheid.

Ik gisteren 2,5u onderweg geweest voor iets dat anders 35 minuten kost. Snap ook niet goed waarom de Liefkenshoektunnel betalend was terwijl er zoveel file was

Antwerpen.

12 km/h? Met de fiets was je er al geweest :)

Onroerende voorheffing komt elk jaar vroeger en vroeger precies :frown:

Geïndexeerd KI ook netjes gestegen tot boven de 2000€, blij dat ik dat nie moet betalen
Dat is iets wat ik elk jaar vergeet, tot ik het ontvang. Ze zouden het van mij mogen afschaffen, is er geen politicus die daar punten mee wil scoren bij de bevolking?

Dat is iets wat ik elk jaar vergeet, tot ik het ontvang. Ze zouden het van mij mogen afschaffen, is er geen politicus die daar punten mee wil scoren bij de bevolking?

En waar gaan we de inkomsten die we hierdoor tekort komen gaan halen ?
Enige wat ze moeten doen is de voorziene 10 jarige herziening effectief doorvoeren.

Al zal daar wel geen punten mee te scoren zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan