Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Antwerpen.

Waaslandtunnel afgesloten om het verkeer de stad uit te laten stromen (welke massa verkeer op donderdag moet uit Antwerpen?) dus via de Kennedytunnel moeten gaan. 2 uur over een rit die me 25 minuten max had kunnen duren...12km/h gemiddelde snelheid.

Daar gaat je avondplan om eindelijk eens wat tijd voor jezelf te nemen dan.
Het kan erger. https://wegenenverkeer.be/nieuws/ke...chtingen-tijdens-twee-weekendnachten-augustus
Het zou me niet verbazen als de waaslandtunnel die nachten ook dicht is.

just op zalando wat boxershorts besteld. Nu krijg ik op mijn fb weer reclame met halfnaakte venten in boxer :unsure:

kzal maar rap een bikinislip bestellen of wat zoekopdrachten voor doen om weer mijn bikinibabes terug te krijgen.

just op zalando wat boxershorts besteld. Nu krijg ik op mijn fb weer reclame met halfnaakte venten in boxer :unsure:

kzal maar rap een bikinislip bestellen of wat zoekopdrachten voor doen om weer mijn bikinibabes terug te krijgen.
Allemaal van die mannen waaraan je je moet spiegelen en meteen hierdoor een fitness-abo hebt aangekocht.

5eur voor een Karmeliet 25cl van het vat op de markt in Geel.

Doe even serieus.
Los van de prijs is 25cl iets voor het buitenland.

Dan gaan die hun huurprijzen weer opslaan, waardoor het uiteindelijk de huurders zijn die betalen. En laat dat nu net de groep zijn waar vaak al het minst te rapen valt.
Huurprijzen worden gesteld op basis van de capaciteit van de huurders om de huur te betalen.
Men gaat de huren niet verlagen wanneer men minder belastingen moet betalen. Men kan dat doen, maar het is geen defacto link.

Hebben meer mensen meer geld, dan zal de huur stijgen. Zie de link met de indexatie die de verhuurder kan vragen. Verlagen gaan verhuurders niet snel doen, behalve als voor hun woning echt geen markt meer is.

Gelieve een andere instelling te hebben en niet dik te worden.
Het body positivity topic dankt u!

Dik worden staat helaas niet in mijn woordenboek...

Tot mijn 30 woog ik amper 55kg, ondanks een dieet van fastfoods.
Nu op 46 ben ik wat genormaliseerd naar 77 kilo stabiel. Nen beer zal ik nooit worden, maar dik gelukkig ook niet.

Ebay: u moet uw bankrekening verifiëren. Dit kan tot drie dagen duren.
Ik: oké
Ebay nu al vier keer dit uur: u moet uw bankrekening verifiëren! u moet uw bankrekening verifiëren!

Ja zeg volg even uw eigen timing, ik kan niks doen tot uw ‘microtransactie’ verschijnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan