Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dergelijke artikels... Tegenwoordig staat er bijna niets anders meer in de krant. Meestal sla ik die over, maar deze toch gelezen.

"Om het jongetje te troosten, had de leiding hem cola gegeven. Wat een extra risico is tijdens de operatie."

Ik vraag me oprecht af of de ouders dat zelf op voorhand wisten? Ik heb zelf een ehbo opleiding gehad en ik wist dit ook niet. Om de leiding dan zo'n zaken te verwijten...

Dergelijke artikels... Tegenwoordig staat er bijna niets anders meer in de krant. Meestal sla ik die over, maar deze toch gelezen.

"Om het jongetje te troosten, had de leiding hem cola gegeven. Wat een extra risico is tijdens de operatie."

Ik vraag me oprecht af of de ouders dat zelf op voorhand wisten? Ik heb zelf een ehbo opleiding gehad en ik wist dit ook niet. Om de leiding dan zo'n zaken te verwijten...
10 minutes of fame in de krant. Weer een straf verhaal voor rond de kerstdis.

Gisteren een te drukke dag en vandaag weer zo eentje. Gecombineerd met een kleuter met kuren dat het geen naam heeft vandaag en een puberende hond en ik wil mezelf gewoon opsluiten in een prikkelarme ruimte voor een paar uur!
AAARRRGGGHHHHH!!!!

*Adem in, adem uit.* Morgen wordt een betere dag... :unsure:

Cadeautje besteld voor Moederdag* komende week en heb dat toch niet besteld via de account van mijn vrouw zeker? :unsure:

* Den echte is op 15 augustus, bende barbaren.
Ik zie het probleem niet, tenzij uw vrouw ook uw moeder is.

Mijn god, ze kunnen beter een muur rond Antwerpen bouwen ipv een ring. :unsure: moederdag in augusts…
Laat zijn, ze hebben blijkbaar al genoeg inteelt problemen

1 nacht in een fatsoenlijk hotel in New York is evenveel als het vliegticket. WTF. Als ik 7 dagen ga ben ik €3000 euro kwijt gewoon aan mijn hotel. Laat staan wat ik daar op doe, met vlucht erbij in totaal zit ge al snel tegen de $5000 voor 7 dagen.

Voor de 3de keer en wellicht laatste keer verhuis ik (eindelijk in m'n eigen appartement). En zoals gewoonlijk, om me gedomicliëerd te krijgen een gepingpong aan afspraken en e-mails met de lokale gemeente. Ongelooflijk. Ik ben een Belg, verhuis van Belgisch adres A naar Belgisch adres B en nog is dat blijkbaar een onmogelijke opgave om geregeld te krijgen. Ook straf dat ik blijf communiceren in het Nederlands en berichten in het Frans blijf terugkrijgen. Taalwetgeving Brussel anyone?

Ik kijk al uit naar de onvermijdelijke stijging van de onroerende voorheffing volgend jaar. Er moet natuurlijk iets tegenover deze geweldige service staan.

Laatst bewerkt:
Bah, net vernomen dat onze zijbuur een hersenbloeding gekregen heeft vorige nacht, en ze hebben hem pas deze avond gevonden omdat ze hem al van heel de dag niet konden bereiken. Prognose heel slecht. Als ie het haalt zal hij niet meer naar huis komen. :(

Hier bannen ze je toch ook snel in pol&actua als je mening niet in hun kraam past...
Nochtans staan er in P&A (het is daar nu wat rustiger, maar het is dan ook komkommertijd) meningen van over heel het politieke spectrum. Als je door bepaalde threads leest (rellen thread, threads over LGBT+, die thread over die schietpartij in Frankrijk...) zie je gewoon met je eigen ogen dat daar enorm veel mag, ook voor rechtse/conservatieve/noemhetwatjewilt meningen.

Onlangs is daar zelfs nog een discussie in de feedback thread geweest dat er te veel mag. Dus als je dan toch geband bent in P&A moet je misschien toch eens in de spiegel kijken.

Nochtans staan er in P&A (het is daar nu wat rustiger, maar het is dan ook komkommertijd) meningen van over heel het politieke spectrum. Als je door bepaalde threads leest (rellen thread, threads over LGBT+, die thread over die schietpartij in Frankrijk...) zie je gewoon met je eigen ogen dat daar enorm veel mag, ook voor rechtse/conservatieve/noemhetwatjewilt meningen.

Onlangs is daar zelfs nog een discussie in de feedback thread geweest dat er te veel mag. Dus als je dan toch geband bent in P&A moet je misschien toch eens in de spiegel kijken.
Eerlijk, in heb daar strafpunten en bijhorende ban gekregen voor een grapje over Petra De Sutter. Ik heb me daar nooit racistisch of haatdragend uitgelaten. Dus als ik daarvoor al in de spiegel moet kijken...

openbare melding
Eerlijk, in heb daar strafpunten en bijhorende ban gekregen voor een grapje over Petra De Sutter. Ik heb me daar nooit racistisch of haatdragend uitgelaten. Dus als ik daarvoor al in de spiegel moet kijken...
"Snel" valt nogal mee. Na 18 waarschuwingen, waarvan 2 keer 3 gelijktijdig actieve in P&A alleen. Maar laat dat nu rusten, en dan kun je opnieuw een aanvraag indienen. Hier houdt het in ieder geval op. Een klaagpost over moderatie op Reddit heeft niks te maken met ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan