juist, die pendelaars passeren wel naar die kantoor-gebouwen
en aan Brussel Noord zijn er ook wel appartement-gebouwen, dus er woont wel degelijk volk.
graag wel en degelijk aan mekaar schrijven, uw zin betekent iets anders nu

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
juist, die pendelaars passeren wel naar die kantoor-gebouwen
en aan Brussel Noord zijn er ook wel appartement-gebouwen, dus er woont wel degelijk volk.

10 minutes of fame in de krant. Weer een straf verhaal voor rond de kerstdis.![]()
“Dag meneer, we denken dat uw zoontje zijn pols heeft gebroken. Komt u hem halen?”: Nyo (7) krijgt amper hulp na val op speelplein
Een doordeweeks dagje speelplein is voor de zevenjarige Nyo uit Zulte heel pijnlijk geëindigd. Het jongetje brak zijn pols na een val van een speeltuig, maar op veel hulp van begeleiders moest hij niet rekenen. Het knaapje verbleef drie dagen in het ziekenhuis en moet nog tot na de vakantie in...www.hln.be
Dergelijke artikels... Tegenwoordig staat er bijna niets anders meer in de krant. Meestal sla ik die over, maar deze toch gelezen.
"Om het jongetje te troosten, had de leiding hem cola gegeven. Wat een extra risico is tijdens de operatie."
Ik vraag me oprecht af of de ouders dat zelf op voorhand wisten? Ik heb zelf een ehbo opleiding gehad en ik wist dit ook niet. Om de leiding dan zo'n zaken te verwijten...

Ik zie het probleem niet, tenzij uw vrouw ook uw moeder is.Cadeautje besteld voor Moederdag* komende week en heb dat toch niet besteld via de account van mijn vrouw zeker?
* Den echte is op 15 augustus, bende barbaren.
Laat zijn, ze hebben blijkbaar al genoeg inteelt problemenMijn god, ze kunnen beter een muur rond Antwerpen bouwen ipv een ring.moederdag in augusts…
Kan 'k geloven. Ooit nog perm ban gehad daar omdat de mod zodanig communistisch was.Eens 10 minuten op de r/Belgium subreddit zitten lezen. Tegenover die subreddit is Pol & Actua het clublokaal van Schild en Vriend.![]()
Hier bannen ze je toch ook snel in pol&actua als je mening niet in hun kraam past...Kan 'k geloven. Ooit nog perm ban gehad daar omdat de mod zodanig communistisch was.
Vraag me altijd af hoe dat in de krant komt. Marginale ouders zetten verontwaardigde post op Facebook en dat pikt iemand dan op ofzo?
Ik vraag me oprecht af of de ouders dat zelf op voorhand wisten? Ik heb zelf een ehbo opleiding gehad en ik wist dit ook niet. Om de leiding dan zo'n zaken te verwijten...
Webredacteurs zijn de hele dag bezig met het zoeken naar dat soort nieuwtjes.Vraag me altijd af hoe dat in de krant komt. Marginale ouders zetten verontwaardigde post op Facebook en dat pikt iemand dan op ofzo?
Nochtans staan er in P&A (het is daar nu wat rustiger, maar het is dan ook komkommertijd) meningen van over heel het politieke spectrum. Als je door bepaalde threads leest (rellen thread, threads over LGBT+, die thread over die schietpartij in Frankrijk...) zie je gewoon met je eigen ogen dat daar enorm veel mag, ook voor rechtse/conservatieve/noemhetwatjewilt meningen.Hier bannen ze je toch ook snel in pol&actua als je mening niet in hun kraam past...
Eerlijk, in heb daar strafpunten en bijhorende ban gekregen voor een grapje over Petra De Sutter. Ik heb me daar nooit racistisch of haatdragend uitgelaten. Dus als ik daarvoor al in de spiegel moet kijken...Nochtans staan er in P&A (het is daar nu wat rustiger, maar het is dan ook komkommertijd) meningen van over heel het politieke spectrum. Als je door bepaalde threads leest (rellen thread, threads over LGBT+, die thread over die schietpartij in Frankrijk...) zie je gewoon met je eigen ogen dat daar enorm veel mag, ook voor rechtse/conservatieve/noemhetwatjewilt meningen.
Onlangs is daar zelfs nog een discussie in de feedback thread geweest dat er te veel mag. Dus als je dan toch geband bent in P&A moet je misschien toch eens in de spiegel kijken.
"Snel" valt nogal mee. Na 18 waarschuwingen, waarvan 2 keer 3 gelijktijdig actieve in P&A alleen. Maar laat dat nu rusten, en dan kun je opnieuw een aanvraag indienen. Hier houdt het in ieder geval op. Een klaagpost over moderatie op Reddit heeft niks te maken met ons.Eerlijk, in heb daar strafpunten en bijhorende ban gekregen voor een grapje over Petra De Sutter. Ik heb me daar nooit racistisch of haatdragend uitgelaten. Dus als ik daarvoor al in de spiegel moet kijken...