belvedere86
Well-known member
het was toch al een forse kleuter, liep ook gewoon met leeftijdgenootjes over staat, geen ouders in de buurt
Kleuters? Je bedoelt jongeren!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het was toch al een forse kleuter, liep ook gewoon met leeftijdgenootjes over staat, geen ouders in de buurt

Je moet ze dan ook niet vertellen dat je een BG'er bent he.Nieuwsbrieven, sowieso al een pest, maar soms is het toch heel absurd.
Airbnb: hey je hebt net een reis geboekt, misschien heb je nog wel extra vakantiegeld en verlofdagen want hier zijn nog accommodaties die je misschien diezelfde maand wil bezoeken.
Meubelzaak: hey, je hebt net een zetel bij ons gekocht, misschien heb je een kasteel want hier zijn nog zevenentwintig zetels in de aanbieding.
Dat van een kasteel was misschien gewoon een humblebrag.Je moet ze dan ook niet vertellen dat je een BG'er bent he.

Hier heeft de kat zijn eigen glas. Dan was het gestopt met van onze glazen te drinken.Ik heb net van een glas water gedronken waar de kat uit staan drinken heeft....![]()
Nieuwsbrieven, sowieso al een pest, maar soms is het toch heel absurd.
Airbnb: hey je hebt net een reis geboekt, misschien heb je nog wel extra vakantiegeld en verlofdagen want hier zijn nog accommodaties die je misschien diezelfde maand wil bezoeken.
Meubelzaak: hey, je hebt net een zetel bij ons gekocht, misschien heb je een kasteel want hier zijn nog zevenentwintig zetels in de aanbieding.
Hi Waelvis,
Last year, you bought tickets from us for Rammstein
Today as well, we have many fine events on offer. Maybe you will discover something to your liking?
nee, dan zou ik ook mijn villa aan de franse kust vermeld hebben...Dat van een kasteel was misschien gewoon een humblebrag.![]()
Het is zo te zien inderdaad vakantie. (Na bijna 3 weken nog altijd niks terwijl de bankbediende garandeerde dat 2 weken de max is - NOTEen vraagje - Ik heb ruim 2 weken geleden een (nieuwe) kredietkaart aangevraagd maar deze staat nog altijd 'in aanvraag'. Is het normaal dat het aanvraagprocess zolang duurt?
Ze zijn daar zo te zien op de dienst op vakantie![]()
)
Als de werkgever hierin wil mee gaan kan je overuren voordelig laten uitbetalen. (als je in de privé werkt)Ik heb nog 3 weken verlof, maar ik zou begot niet weten waar ik die zou willen opnemen
#luxeprobleem

Amper volzinnen, kleine, en "voedt uw kinderen op" gaven me de indruk dat het effectief over een peuter ging met ouders in de buurt, niet over de straatmarginalen van morgen.het was toch al een forse kleuter, liep ook gewoon met leeftijdgenootjes over staat, geen ouders in de buurt
Ga eens naar een andere adres, zou ik zo zeggen. Er zijn toch meerdere producenten van compressiesokken?Het is zo te zien inderdaad vakantie. (Na bijna 3 weken nog altijd niks terwijl de bankbediende garandeerde dat 2 weken de max is - NOT)
Mijn vrouw heeft echter ook nieuw compressiekousen nodig --> Haar type is uitverkocht tem oktober.
Dat is wel niet om mee te lachen. Nu gaat ze met haar versleten paar nog een tijdje het moeten uithouden en die beginnen het te begeven.
In het vervolg gaan we daarop proberen te anciciperen want dit is 'mijn ergernis' van de dag.
ah, bij ons is "kleine" ergens tussen kleuter en puber in. Als ze kunnen spreken, ga ik al niet meer van peuters uit.Amper volzinnen, kleine, en "voedt uw kinderen op" gaven me de indruk dat het effectief over een peuter ging met ouders in de buurt, niet over de straatmarginalen van morgen.
Ja waarschijnlijk is het dan een kleuter, geen idee, ik had het gewoon verkeerd begrepen.ah, bij ons is "kleine" ergens tussen kleuter en puber in. Als ze kunnen spreken, ga ik al niet meer van peuters uit.
Het is voor vrouwlief he. Het moeten roze sokken zijn en ze moeten er mooi uitzien!Ga eens naar een andere adres, zou ik zo zeggen. Er zijn toch meerdere producenten van compressiesokken?

Echt. Een ware pest is het. Wekelijks mag ik hier tientallen peuken uit de voortuin rapen samen met enkele lege blikken en verpakkingen van snacks. Bende vuile idioten.Zonet nog even de stoep voor mijn erf en dat van de buurvrouw van zwerfvuil ontdaan. Ik snap echt niet dat het voor mensen zo moeilijk is om hun rommel niet op straat te gooien. En vooral die sigarettenpeuken die overal liggen,![]()