Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da is toch wel typisch, vertrek je van het werk met het veloke, is het heel de rit goed aan het regenen.
Ikke goed doorweekt tot op het merg, kom je thuis, stopt dat met regenen.:angry:

Het gebrek aan sport de laatste weken dat nu toch wel begint door te wegen op mijn mentale frisheid.

En neen, voor één keer ligt het niet aan het weer, ook al gebruik ik dat excuus ook maar al te graag de laatste weken.
Zelfs al is het een uurtje of twee droog, heb ik wel een of ander excuus waardoor ik toch maar niet op de fiets moet kruipen. Héél de dag verlang ik om op de fiets te zitten, maar zodra ik thuis kom of tijd heb vind ik wel weer een excuus waardoor ik niet kan gaan. 's avonds (zoals nu dus) zit ik weer gefrustreerd in de zetel of achter de pc te mokken dat ik niet ben geweest. Precies een vicieuze cirkel die alleen maar erger wordt.

Een legit mail krijgen van FedEx ivm een succesvolle levering uit China vandaag om 12u37 maar niemand die aanbelde... Op de camera's ook geen FedEx busje te zien in heel de straat. Vreemd. Terwijl ik niet echt iets via FedEx verwacht. Ik verwacht wel het een en ander van China van o.a. Aliexpress. Maar FedEx...

Het gebrek aan sport de laatste weken dat nu toch wel begint door te wegen op mijn mentale frisheid.

En neen, voor één keer ligt het niet aan het weer, ook al gebruik ik dat excuus ook maar al te graag de laatste weken.
Zelfs al is het een uurtje of twee droog, heb ik wel een of ander excuus waardoor ik toch maar niet op de fiets moet kruipen. Héél de dag verlang ik om op de fiets te zitten, maar zodra ik thuis kom of tijd heb vind ik wel weer een excuus waardoor ik niet kan gaan. 's avonds (zoals nu dus) zit ik weer gefrustreerd in de zetel of achter de pc te mokken dat ik niet ben geweest. Precies een vicieuze cirkel die alleen maar erger wordt.
Kan je niet fifty fifty doen en uw fiets op van die rollekes zetten? Dan ben je en thuis en bezig.

zat derseffes op de trein, en er hing daar een ontzettend lijkefelijke stank. de kerel naast mij is zelfs van wagon veranderd.
eerst dacht ik dat het de kerel een rij voor mij was, maar bij het uitstappen zat er éne nog 2 rijen verder met zijn blote voeten die duidelijk al een paar weken geen ander vocht dan zweet hadden gezien, op de bank :puke:

Helaas zitten mijn rollen reeds opgeborgen voor de verhuis op het einde van de maand, helaas dus ook geen optie.
Goed excuus. 😀
Ik ben zelf ook te lui geweest. Heb mezelf voorgenomen om straks naar het werk te fietsen en misschien vooraf nog wat. We zullen zien. 😬

Toch wel een kleine kakdag gisteren/vandaag.

- Elektronica besteld bij bol.com (smartphone). Een of ander groot licht van Bpost is dat gisteren op de middag komen leveren terwijl er niemand thuis was. Al de vorige 100 keren ging dat dan naar het postkantoor. Deze keer: op een veilige locatie achtergelaten. De veilige locatie was naast de brievenbus van de buurman, dus gewoon open en bloot op straat. En raad eens, pakje natuurlijk verdwenen. Een tweede pakje werd in de brievenbus gestoken zogezegd, en ook verdwenen. Ik zou toch echt die persoon zelf verdenken als je zo'n stoten uithaalt. Ik zet er de foto bij gewoon, zo absurd is het.

- 's Avonds dan werd er een hometrainer geleverd, mijn vrouw heeft tintelingen in haar benen en eerste raad van de dokter is meer bewegen. Na een uur prullen om dat spel te monteren werkt het gewoon niet (elektronica geen teken van leven, vrij belangrijk om de weerstand te regelen). Dus daar mag ik ook achter zitten.

- Zieke dochter die heel de nacht ligt te hoesten.

- Die aap met zijn Z-platen staat hier weer voor de deur. Als ik snel genoeg ben wanneer ik een deur hoor toch eens vragen wat er scheelt met de gigantische stationsparking verderop.

Hoera.

En omdat ik zo goed gezind ben, dienstmededeling: "men" is geen synoniem voor mijn.

Bijlagen

• Screenshot_20230802-151509.png
    Screenshot_20230802-151509.png
    1,7 MB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Ik heb een heel vriendelijke, goede vaste postbode maar boy, die is duidelijk met verlof! 🙄🙄🙄

Vorige eigenaar van dit huis heeft schulden, 2 weken geleden post voor hem: adres doorgestreept en "verhuisd, adres onbekend" erop genoteerd.
Vandaag in de bus: de brief met adres doorgestreept+ nog 2 brieven op diezelfde naam. Smijt ik dus straks 3 brieven met adres doorstreept en "adres onbekend" samengebonden met een elastiek in de rode brievenbus.
Vorige week duwt er mij ene zo een blaadje van aangetekend schrijven onder de neus, terwijl ik de balpen aanneem, zie ik de brief: jup, weer voor die andere pipo...
Volgens mij onderschept mijn vaste postbode veel post die niet voor mij is...

Ik heb een heel vriendelijke, goede vaste postbode maar boy, die is duidelijk met verlof! 🙄🙄🙄

Vorige eigenaar van dit huis heeft schulden, 2 weken geleden post voor hem: adres doorgestreept en "verhuisd, adres onbekend" erop genoteerd.
Vandaag in de bus: de brief met adres doorgestreept+ nog 2 brieven op diezelfde naam. Smijt ik dus straks 3 brieven met adres doorstreept en "adres onbekend" samengebonden met een elastiek in de rode brievenbus.
Vorige week duwt er mij ene zo een blaadje van aangetekend schrijven onder de neus, terwijl ik de balpen aanneem, zie ik de brief: jup, weer voor die andere pipo...
Ja, je kan wel zien dat het verlof is. Hier heb ik gisteren mijn post uit de pakketbox mogen gaan vissen. En dat is geen zo'n pakketbrievenbus maar echt een box van 0,5 kuub. Gewoon pakjes en post samen erin gekwakt.

Da is toch wel typisch, vertrek je van het werk met het veloke, is het heel de rit goed aan het regenen.
Ikke goed doorweekt tot op het merg, kom je thuis, stopt dat met regenen.:angry:
Deze ochtend was het zo hard aan het regenen onderweg naar kantoor dat het water precies van van onderen kwam. Kletsnatte schoenen, terwijl die toch al tegen een druppelke kunnen :unsure:

Als straks de deurwaarder maar aan het juiste adres staat :p

serieus mee oppassen, mijn broer heeft dat eens voor gehad. hij met vrouw en kinderen naar de cinema, ondertussen deurwaarder voor de deur, en met slotenmaker en politie binnen. alles geïnventariseerd, en een officiële brief bij.

bleek het voor de vorige eigenaar te zijn, die haar domicile niet had aangepast.

In overleg met de deurwaarder onmiddellijk zo een brievenbus naamplakaatje laten maken met daarop mijn naam en die van de dochter op toen de eerste brieven toekwamen...
Je zou dus denken dat een interimpostbode die ook kan lezen...
:unsure:

En wat @marcel ook aangeeft: opgezocht (via het digitaal loket van de stad kan dat) wie hier gedomicilieerd staat.

Krijg de krul van Amazon waar je specifiek kan aangeven ‘toon ook niet stock’ waardoor je zou denken ‘ik vink dat niet aan dus zie enkel wat wel voorradig is’ en honderden resultaten staan op ‘tijdelijk niet op voorraad’.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan