Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je niet fifty fifty doen en uw fiets op van die rollekes zetten? Dan ben je en thuis en bezig.Het gebrek aan sport de laatste weken dat nu toch wel begint door te wegen op mijn mentale frisheid.
En neen, voor één keer ligt het niet aan het weer, ook al gebruik ik dat excuus ook maar al te graag de laatste weken.
Zelfs al is het een uurtje of twee droog, heb ik wel een of ander excuus waardoor ik toch maar niet op de fiets moet kruipen. Héél de dag verlang ik om op de fiets te zitten, maar zodra ik thuis kom of tijd heb vind ik wel weer een excuus waardoor ik niet kan gaan. 's avonds (zoals nu dus) zit ik weer gefrustreerd in de zetel of achter de pc te mokken dat ik niet ben geweest. Precies een vicieuze cirkel die alleen maar erger wordt.

bwa, voor die prijs kunnen we het zelf niet raffineren2euro voor een litertje euro 98, dat het nog maar wat blijft regenen zodat ik er geen spijt van heb dat ik niet met de motor onderweg ben.
De top 50 blijkt dus een top 100 te zijn... alsnog een gemiste kans voor de journalist om daar 's een ironische opmerking over te maken

Helaas zitten mijn rollen reeds opgeborgen voor de verhuis op het einde van de maand, helaas dus ook geen optie.Kan je niet fifty fifty doen en uw fiets op van die rollekes zetten? Dan ben je en thuis en bezig.
Goed excuus.Helaas zitten mijn rollen reeds opgeborgen voor de verhuis op het einde van de maand, helaas dus ook geen optie.

Ja, je kan wel zien dat het verlof is. Hier heb ik gisteren mijn post uit de pakketbox mogen gaan vissen. En dat is geen zo'n pakketbrievenbus maar echt een box van 0,5 kuub. Gewoon pakjes en post samen erin gekwakt.Ik heb een heel vriendelijke, goede vaste postbode maar boy, die is duidelijk met verlof!
Vorige eigenaar van dit huis heeft schulden, 2 weken geleden post voor hem: adres doorgestreept en "verhuisd, adres onbekend" erop genoteerd.
Vandaag in de bus: de brief met adres doorgestreept+ nog 2 brieven op diezelfde naam. Smijt ik dus straks 3 brieven met adres doorstreept en "adres onbekend" samengebonden met een elastiek in de rode brievenbus.
Vorige week duwt er mij ene zo een blaadje van aangetekend schrijven onder de neus, terwijl ik de balpen aanneem, zie ik de brief: jup, weer voor die andere pipo...
Volgens mij onderschept mijn vaste postbode veel post die niet voor mij is...
Deze ochtend was het zo hard aan het regenen onderweg naar kantoor dat het water precies van van onderen kwam. Kletsnatte schoenen, terwijl die toch al tegen een druppelke kunnenDa is toch wel typisch, vertrek je van het werk met het veloke, is het heel de rit goed aan het regenen.
Ikke goed doorweekt tot op het merg, kom je thuis, stopt dat met regenen.![]()

Mssh eens laten controleren op incontinentieDeze ochtend was het zo hard aan het regenen onderweg naar kantoor dat het water precies van van onderen kwam. Kletsnatte schoenen, terwijl die toch al tegen een druppelke kunnen![]()
Als straks de deurwaarder maar aan het juiste adres staatIk heb een heel vriendelijke, goede vaste postbode maar boy, die is duidelijk met verlof!
Vorige eigenaar van dit huis heeft schulden, 2 weken geleden post voor hem: adres doorgestreept en "verhuisd, adres onbekend" erop genoteerd.
Vandaag in de bus: de brief met adres doorgestreept+ nog 2 brieven op diezelfde naam. Smijt ik dus straks 3 brieven met adres doorstreept en "adres onbekend" samengebonden met een elastiek in de rode brievenbus.
Vorige week duwt er mij ene zo een blaadje van aangetekend schrijven onder de neus, terwijl ik de balpen aanneem, zie ik de brief: jup, weer voor die andere pipo...
Volgens mij onderschept mijn vaste postbode veel post die niet voor mij is...

serieus mee oppassen, mijn broer heeft dat eens voor gehad. hij met vrouw en kinderen naar de cinema, ondertussen deurwaarder voor de deur, en met slotenmaker en politie binnen. alles geïnventariseerd, en een officiële brief bij.Als straks de deurwaarder maar aan het juiste adres staat![]()
Zoek dan maar al het adres van de bevoegde beslagrechter op.Als straks de deurwaarder maar aan het juiste adres staat![]()

In overleg met de deurwaarder onmiddellijk zo een brievenbus naamplakaatje laten maken met daarop mijn naam en die van de dochter op toen de eerste brieven toekwamen...Als straks de deurwaarder maar aan het juiste adres staat![]()