kinxton
Active member
4 weken voor 't verlof begaf m'n koel vries combi het... Enkel de vriezer werkte nog en de frigo op 10% maar ofzoiets. Ge kunt u dus nie inbeelden hoe ge een object als een frigo 'niet' kunt missen.Groot stuk van Marke zonder elektriciteit, Fluvius is er mee bezig. Gelukkig zijn er zo’n 1500 klanten getroffen, dat wil hopelijk zeggen dat ze ook echt moeten doordoen tot het opgelost is nog vannacht. Maakt mij altijd meer dan zenuwachtig voor mijn diepvries, onnodig maar ambetant.
Om dan 2 wisselstukken die voorradig zijn te bestellen en na 4 dagen wachten erachter komen dat er 1 niet voorradig was en dat ze het later zullen opsturen... Dan meteen gevraagd dat ze het pas na m'n terugkomst opsturen... Intussen staat die combi in m'n living te blinken.
Waar is den tijd... Destijds nog de 'klakskes' website gemaakt om de 'klakskes' (Wakosta pet, trainingspak, Nike Air Max enz.) uit te lachen, met allerlei figuratieve materialen hoe ze erbij lopen. Als het ware een Wikipedia artikel over de klakskes dus. Zelfs nog bandjes en t-shirts laten maken met het logo erop, den foto van een hoofd met klakske erop, omgeven door een verbodsteken. Waar is den tijd van de '99 - '00VTI versus KTA, KTA versus KTA,... die generatie Johnny's op boosters deelde nogal eens graag een slag uit zenne. Ik spreek over de jaren 1998-2000 ish.
Gisteren in Monaco toch wel eens moeten lachen met enen die aan de muren van 't paleis naar boven aan 't wandelen was met z'n hond. Waar sociale controle zodanig hoog is, de man was goed voorzien met kakzakskes, maar jammer genoeg had z'n trouwe viervoeter redelijk vloeibare stoelgang, net geen diaree. Het liep, gelukkig langs de zijkant, de trappen naar beneden. De flow van toeristen in een boog errond.Zoals eerder aangegeven begrijp ik de frustratie.
Dat verandert echter niets aan het feit dat ik het niet kunnen vind dat iemand dan maar vuilnis in de buurt van een overvolle vuilbak smijt omdat dat afval niet zijn probleem is. Dat is het net wel, het is jouw afval, zodus ook jouw probleem om het degelijk weg te gooien, al helemaal als het blijkbaar op wandelafstand is van de eigen woning waar dus wel een vuilbak is.
Ik vraag mij dan oprecht af wat @Muñoz doet met zijn hondenkak als hij in een natuurgebied gaat gaan wandelen.