Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ons maakt het ook niet uit of het nu zomer is of niet, want in onze donkere kelder merken we daar toch niks van.Ja jongens,jullie zijn IT'ers he. Jullie dragen altijd een T-shirt, kort broek en pantoffels.
#stereotypenbingo
Hey JarodOns maakt het ook niet uit of het nu zomer is of niet, want in onze donkere kelder merken we daar toch niks van.
ja, maar gij loopt in de winter ook bij vriesweer in een korte broek rond. Dat maakt van u eerder de uitzondering dan de regel en weinig relevant voor hoe de gemiddelde Belg de zomer of winter ervaart.Fris?
Waar zat je dan, in Noorwegen of zo?
Ik heb bijna het hele weekend in short en T-shirt buiten op terras gezeten. En alles behalve koud gehad. Zaterdagavond tot iets voor middernacht zelfs.
Ik ben zelfs verbrand in m'n nek en aan m'n armen.
S'nachts ook af en toe badend in het zweet wakker geworden.
Nu terug thuis, kan dus eindelijk terug slapen met airco..
Toch niet gewoon in Vlaanderen, er zat in een centrum van een middelgrote stad overigens meer volk binnen in de cafés dan op het terras. Meer nog ik ben echt nog wel iemand die goed tegen de kou kan (ik hou wel veeeeel meer van zon maar dat zijn twee verschillende zaken). Dat jij verbrand ben dat kan (ik ben ooit aan de kust verbrand bij ongeveer zo'n temperaturen als gisteren), dat jij badend in het zweet wakker wordt kan ook maar dan ben je allesbehalve de norm.Fris?
Waar zat je dan, in Noorwegen of zo?
Ik heb bijna het hele weekend in short en T-shirt buiten op terras gezeten. En alles behalve koud gehad. Zaterdagavond tot iets voor middernacht zelfs.
Ik ben zelfs verbrand in m'n nek en aan m'n armen.
S'nachts ook af en toe badend in het zweet wakker geworden.
Nu terug thuis, kan dus eindelijk terug slapen met airco..
.ja, maar gij loopt in de winter ook bij vriesweer in een korte broek rond. Dat maakt van u eerder de uitzondering dan de regel en weinig relevant voor hoe de gemiddelde Belg de zomer of winter ervaart.
Toch niet gewoon in Vlaanderen, er zat in een centrum van een middelgrote stad overigens meer volk binnen in de cafés dan op het terras. Meer nog ik ben echt nog wel iemand die goed tegen de kou kan (ik hou wel veeeeel meer van zon maar dat zijn twee verschillende zaken). Dat jij verbrand ben dat kan (ik ben ooit aan de kust verbrand bij ongeveer zo'n temperaturen als gisteren), dat jij badend in het zweet wakker wordt kan ook maar dan ben je allesbehalve de norm.
In Noorwegen begot omdat het gisteren fris was in korte broek.
Geen zon, in korte broek zitten op een terras met wat wind en het dan niet begrijpen dat het frisjes kan zijn voor een dag half juli dan scheelt er idd iets. Laat staan het echt wel warm noemen.Ik heb het weekend doorgebracht ergens tussen Ieper en Roeselare...
Daar was het, uitgezonderd af en toe een heel lichte bui stralend weer en echt wel warm.
En als ge temperaturen van 20° fris gaat noemen scheelt er toch wel iets ze...
FtfyJa jongens,jullie zijn IT'ers he. We weten allemaal dat die niet buiten komen, laat staan in de zon.
#stereotypenbingo

Klopt volledig. Behalve dat ik gewoon gelijk heb.Daaruit blijkt dat 'des gouts et des couleurs...' net zo goed voor het weer geldt. Voor de ene te koud, voor de andere ideaal... Het weer ervaren is iets subjectief. Daarbij we zijn nog maar eind juli. Nog 2 maanden zomer te gaan.

Vooral niet in kijken, I know, er zit misschien wel een duiveltje op je schouder die zegt "komaan squid, piep toch eens dat je zekerder bent" maar toch maar niet doenGroot stuk van Marke zonder elektriciteit, Fluvius is er mee bezig. Gelukkig zijn er zo’n 1500 klanten getroffen, dat wil hopelijk zeggen dat ze ook echt moeten doordoen tot het opgelost is nog vannacht. Maakt mij altijd meer dan zenuwachtig voor mijn diepvries, onnodig maar ambetant.

nen tip: ge vult een glas een kwart met water. ge zet dat in uw diepvries tot het bevroren is, en dan keert ge dat om en laat dat staan.Groot stuk van Marke zonder elektriciteit, Fluvius is er mee bezig. Gelukkig zijn er zo’n 1500 klanten getroffen, dat wil hopelijk zeggen dat ze ook echt moeten doordoen tot het opgelost is nog vannacht. Maakt mij altijd meer dan zenuwachtig voor mijn diepvries, onnodig maar ambetant.
In feite niet domnen tip: ge vult een glas een kwart met water. ge zet dat in uw diepvries tot het bevroren is, en dan keert ge dat om en laat dat staan.
als het ooit leeg is, moogt ge uw eten weg smijten.
Iemand al komen klagen over dit zeikweer?
Plus vakantieplannnen werden 2x uitgesteld.
Fml
Als meneer nu niet zijn woord houdt voor augustus dan ga ik alleen, doei met stontweer als ditte.
En de zoon?![]()
Ik kan in augustus! Behalve de 12e. En ja voor de zekerheid de 13e ook niet.

Ze zullen er wel alles aan doen om te herstellen binnen de 4u.Groot stuk van Marke zonder elektriciteit, Fluvius is er mee bezig. Gelukkig zijn er zo’n 1500 klanten getroffen, dat wil hopelijk zeggen dat ze ook echt moeten doordoen tot het opgelost is nog vannacht. Maakt mij altijd meer dan zenuwachtig voor mijn diepvries, onnodig maar ambetant.
Wees al blij dat het momenteel geen topzomer is.Groot stuk van Marke zonder elektriciteit, Fluvius is er mee bezig. Gelukkig zijn er zo’n 1500 klanten getroffen, dat wil hopelijk zeggen dat ze ook echt moeten doordoen tot het opgelost is nog vannacht. Maakt mij altijd meer dan zenuwachtig voor mijn diepvries, onnodig maar ambetant.

Beste Proximus-klant, prettig verblijf in Zwitserland! Zodra je gsm’t binnen dit land of naar België (surfen, sms, mms, uitgaande of inkomende oproep) wordt een Daily Roaming Pass geactiveerd voor een vast tarief van 5,95€/dag. Zo kan je voor deze communicatie 24 uur lang je nationale tariefplan gebruiken. Daarna kan volgens hetzelfde principe weer een nieuwe Pass geactiveerd worden. Gsm’en naar andere landen kost 3€/min voor een uitgaande oproep, 0,70€ per verzonden sms en 0,54€ per verzonden mms. Als je de surflimiet voor roaming nadert (60€ of 121€) wordt geen Pass meer geactiveerd en gelden deze tarieven ook voor gesprekken binnen dit land en naar België. Ook betaal je dan 1,50€/min voor een inkomende oproep, 0,54€ om een mms te ontvangen en 14,52€/MB om te surfen. Sms’jes ontvangen blijft gratis. Meer info: myproximusapp.page.link/pass of bel 6000 (gratis). Fijne dag nog!

Een kwakkelzomer, zo werd dat hier eerder omschreven (toen het wel nog goed weer was).Wees al blij dat het momenteel geen topzomer is.![]()
Vrijdag zetten ze heel mijn straat zonder stroom omdat ze mijn teller één meter gaan verplaatsen en ik aan het begin van de draad zit (hoogspannignscabine t.o.v. mijn deur). Omdat ze die gaan vervangen door een digitale. En omdat die digitale tellers, ook al zijn ze veel minder diep dan de analoge, wel in een veel diepere kast gestoken worden en die kast niet meer achter mijn voordeur past. Want ja, een minder diepe kast, dat zou een veel te simpele oplossing zijn. En elk volgend huis hier in't straat gaat waarschijnlijk hetzelfde probleem hebben.Groot stuk van Marke zonder elektriciteit, Fluvius is er mee bezig. Gelukkig zijn er zo’n 1500 klanten getroffen, dat wil hopelijk zeggen dat ze ook echt moeten doordoen tot het opgelost is nog vannacht. Maakt mij altijd meer dan zenuwachtig voor mijn diepvries, onnodig maar ambetant.