Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag in de middagpauze was er beetje gezever tussen collega's.
Plots zei iemand: beetje last van oedipuscomplex?
En dan zie iemand, heel serieus. ... wat is dat oedipuscomplex?
En toen zeiden er nog paar dat ze dit niet kenden...
Ik zat daar echt azo van huh? 🤨 ... wtf?
Zei toen tegen paar jonge gasten die verder gestudeerd hebben, jullie kenden da toch hé, en ze schudden van nee.

Bleek dat er 5 mensen dit kenden, de rest wist niet wat dit was.

Wat leren ze dag vandaag in middelbaar, echt?

Het is al van 2017 geleden dat ik nog eens naar een pretpark geweest ben, en ondanks dat ik ferm introvert ben kan ik hard genieten van pretparken. Eens gepolst bij familie en vrienden (niet dat ik veel vrienden heb) of zij zin hebben. Helaas vergeten dat ik zowat de enige ben die van een pretpark kan genieten, de rest heeft er een hekel aan en gaan enkel mee als de kindjes willen, maar die zijn oftewel te jong oftewel ook geen zin.

Ben in de verkeerde familie geboren. :headshake:

Dan nog maar een paar jaar wachten tot enkele kindjes oud genoeg zijn om van een pretpark zoals Bellewaerde/Bobbejaanland kunnen genieten.
Ga gewoon alleen 😁 een ticket kost evenveel.

Het is al van 2017 geleden dat ik nog eens naar een pretpark geweest ben, en ondanks dat ik ferm introvert ben kan ik hard genieten van pretparken. Eens gepolst bij familie en vrienden (niet dat ik veel vrienden heb) of zij zin hebben. Helaas vergeten dat ik zowat de enige ben die van een pretpark kan genieten, de rest heeft er een hekel aan en gaan enkel mee als de kindjes willen, maar die zijn oftewel te jong oftewel ook geen zin.

Dan nog maar een paar jaar wachten tot enkele kindjes oud genoeg zijn om van een pretpark zoals Bellewaerde/Bobbejaanland kunnen genieten.
ga alleen :) . Combineert het introverte en het pretpark in één trip? :)

Edit: Sniped door Green Mamba :p .

Vandaag in de middagpauze was er beetje gezever tussen collega's.
Plots zei iemand: beetje last van oedipuscomplex?
En dan zie iemand, heel serieus. ... wat is dat oedipuscomplex?
En toen zeiden er nog paar dat ze dit niet kenden...
Ik zat daar echt azo van huh? 🤨 ... wtf?
Zei toen tegen paar jonge gasten die verder gestudeerd hebben, jullie kenden da toch hé, en ze schudden van nee.

Bleek dat er 5 mensen dit kenden, de rest wist niet wat dit was.

Wat leren ze dag vandaag in middelbaar, echt?
Al eens van gehoord, maar toch ook moeten zoeken wat die poes nu weer wou zeggen :unsure:

Laatst bewerkt:
Weeral problemen met den trein. Ik zeg tegen mijn vrouw (die geen rijbewijs heeft) dat ze toch weg kan met de trein. Niet als het aan NMBS ligt. Die verkloten het iedere keer als zij de trein neemt. Continue vertraging. Het us echt niet te doen.

gisteren frambozen gekocht in den Aldi, kdoe het bakje vandaag open: allemaal rot. zo wordt goedkoop ook duurkoop natuurlijk. Ergste is dat ik het had kunnen weten, want had er eerst een bakje met pruimen vast en dat was nat aan de onderkant, dus dat had ik wijselijk terug gezet en ook geen ander gepakt omdat ik het me niet wou riskeren.
Volgende keer wel gewoon chips kopen, zijt ge zeker dat het niet rot is wanneer ge wilt snacken.

Ga gewoon alleen 😁 een ticket kost evenveel.
Heb dat effe serieus overwogen, maar nee. Met volk is leuker. En minder awkward, zeker op attracties dat 2 zitjes naast elkaar heeft (en dat zijn zowat de meeste).

Mn moeder suggereerde om een groep ofzo te vinden maar met een groep onbekenden, nope nee never of my life.

Heb dat effe serieus overwogen, maar nee. Met volk is leuker. En minder awkward, zeker op attracties dat 2 zitjes naast elkaar heeft (en dat zijn zowat de meeste).

Mn moeder suggereerde om een groep ofzo te vinden maar met een groep onbekenden, nope nee never of my life.
Met al die voorwaarden kan het leven wel eens eenzaam zijn.

Met al die voorwaarden kan het leven wel eens eenzaam zijn.
Alsof eenzaam zijn verkeerd is.

Ik heb autisme + zware slechthorendheid, 1 van die 2 handicaps alleen is al genoeg om je introvert (en eenzaam) te maken, beeld je eens in wat die combinatie doet. En eenzaam zijn vind ik juist aangenamer.

Natuurlijk is het nadeel dan dat naar een pretpark gaan moeilijker wordt. :unsure:

En ook, "al die voorwaarden" tis er begot 1 of 2, en geen rare voorwaarden.

Weeral problemen met den trein. Ik zeg tegen mijn vrouw (die geen rijbewijs heeft) dat ze toch weg kan met de trein. Niet als het aan NMBS ligt. Die verkloten het iedere keer als zij de trein neemt. Continue vertraging. Het us echt niet te doen.
Kheb u net zien ragen tegen de NMBS op Twitter? :unsure:

Alsof eenzaam zijn verkeerd is.

Ik heb autisme + zware slechthorendheid, 1 van die 2 handicaps alleen is al genoeg om je introvert (en eenzaam) te maken, beeld je eens in wat die combinatie doet. En eenzaam zijn vind ik juist aangenamer.

Natuurlijk is het nadeel dan dat naar een pretpark gaan moeilijker wordt. :unsure:

En ook, "al die voorwaarden" tis er begot 1 of 2, en geen rare voorwaarden.
Vraag de notoire pretparkfanaat @Oldskooler eens mee? Ook zo'n einzelgänger.

En we zitten weer met een technisch storing van Telenet in de buurt, de zoveelste. En hun prijzen maar opslaan. 😡 Misschien toch eens overstappen naar een andere provider?

Vraag de notoire pretparkfanaat @Oldskooler eens mee? Ook zo'n einzelgänger.
Ha, toevallig zit ik nu in Europapark.

Met 3 vrouwen weliswaar.

Slechthorendheid zou welkom zijn met momenten.

(Fanaat ben ik trouwens verre van. Eerder van alles eens meegepikt te hebben en een zo'n groot mogelijke ecologische voetafdruk achter te laten.)

Laatst bewerkt:
"Vlaanderen Feest" stond hier op in afwachting van Vive le Vélo, dus een paar optredens meegepikt op de achtergrond.

Maar ik stel mij nu de vraag wat er zo speciaal is aan die Pommelien Thys? Dat is blijkbaar een van de populairste zangeressen ondertussen hier in ons land, maar van dat lied dat ze hier net heeft gezongen heb ik amper iets verstaan. :laugh:

Ha, toevallig zit ik nu in Europapark.

Met 3 vrouwen weliswaar.

Slechthorendheid zou welkom zijn met momenten.

(Fanaat ben ik trouwens verre van. Eerder van alles eens meegepikt te hebben en een zo'n groot mogelijke ecologische voetafdruk achter te laten.)
care to share waarom ge een obsessie hebt om zo'n groot mogelijke ecologische voetafdruk achter te laten? Ik zie u dat hier zo veel benadrukken dat het wel lijkt of het echt een idee-fixe is van u.

Laatst bewerkt:
Ze zullen het wel aangeleerd krijgen, maar de anticipatie van het gsm-gebruik tijdens de pauze of zelfs in de les zet het verstand op een laag pitje.
Het gebrek aan algemene kennis was al een probleem ruim vijftien jaar terug. Het is niet bepaald iets nieuws onder de zon.
Anticipatie van GSM-gebruik? :unsure:

Ge moogt altijd onze jongste zoon eens lenen om mee te nemen..

Ge gaat u geen seconde vervelen 😝

Kheb u net zien ragen tegen de NMBS op Twitter? :unsure:
Yep. Ik ontkennen het niet. Voor mijn vrouw die geen rijbewijs heeft, zijn die constante vertragingen erg zwaar omdat ze nu bv. pas thuis is en alleen maar omdat ik haar ben gaan ophalen met de auto. Daarbovenop is een rijbewijs halen geen evidentie want haar NL is nog niet goed genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan