Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valerie plaagt broer met kapiteinsband
PORTRET. Sarah Puttemans, meer dan ‘de vriendin van’ Viktor Verhulst: “Door m’n pestverleden ben ik sterker geworden”
Ik moest toch even denken wie dat was. Goed dat je duiding gaf. Ik had het nooit geraden. Dat heb je natuurlijk als je bekend bent in de helft van een landSarah fucking Puttemans. Wie? De vriendin van Viktor Verhulst.
Al die toestanden met BV's zijn toch ook maar om een extra centje op de rekening te krijgen. Een acte de présence is niet gratis natuurlijk. Dat laatste maak ik dan toch op uit een artikel als dit:
Misschien eens wegblijven van HLN en het Nieuwsblad dan. Ik lees dat niet en het enige wat ik over dat huwelijk hoor, lees ik van jouIk had het gisteren al gepost maar omdat het mij vandaag nog eens ergert (eens zo hard nu, want het is dag 3) post ik het nogmaals:
Wat is dat toch met die belachelijke aandacht voor het huwelijk van Thibaut Courtois? Liveblogs op HLN, zever over dat huwelijk staat bovenaan op het Nieuwsblad. Wat?

Akkoord hoor. Ik ga gewoon dagelijks eens over de frontpages van de meeste kranten, maar ik doe het mezelf inderdaad aan door daar te gaan kijken. Het Nieuwsblad valt soms nog wel mee, maar HLN is echt gewoon de laatste jaren van het laagste wat er is. Frustrerend om te zien hoe de journalistieke standaarden bij veel kranten maar blijven dalen. Al komt dat natuurlijk ook door de clickbait TikTok/social media stijl die veel kranten moeten hanteren om nog iets van lezers te blijven hebben, maar dat is dan weer een heel andere discussie.Misschien eens wegblijven van HLN en het Nieuwsblad dan. Ik lees dat niet en het enige wat ik over dat huwelijk hoor, lees ik van jou![]()

Ik heb dat nooit kunnen lezen. Ik krijg al migraine als ik op die websites kom.Akkoord hoor. Ik ga gewoon dagelijks eens over de frontpages van de meeste kranten, maar ik doe het mezelf inderdaad aan door daar te gaan kijken. Het Nieuwsblad valt soms nog wel mee, maar HLN is echt gewoon de laatste jaren van het laagste wat er is.
Hopelijk heb je geen GvA. Want vandaag in het groot op de voorkant een foto van Courtois en zijn vrouw.Ik had het gisteren al gepost maar omdat het mij vandaag nog eens ergert (eens zo hard nu, want het is dag 3) post ik het nogmaals:
Wat is dat toch met die belachelijke aandacht voor het huwelijk van Thibaut Courtois? Liveblogs op HLN, zever over dat huwelijk staat bovenaan op het Nieuwsblad. Wat? En wat dan ook:
Hoho jongens, #BREAKING! Waar kan ik de lijst raadplegen waarop staat op welk uur de gasten naar hun kamer zijn vertrokken? We moeten toch weten wie de grootste plooier is, nee? En welke film werd deels opgenomen aan het kasteel waar ze trouwen? Mo how zeker!
En dat die rioolgazetten die zever blijven brengen op een prominente plaats betekent uiteraard dat er daar een publiek voor is, en dat ergert me zo mogelijk nog meer. En dan maar schrikken dat Courtois een gigantisch, onverzadigbaar ego heeft zeg.
Wat is dat trouwens ook met die fascinatie voor 'BVs' in dit land? Ik zie net dat er een nieuw seizoen komt van Masterchef (een programma dat ik, als hobbykok, nog wel weet te waarderen normaal gezien) en dan zakt mijn enthousiasme al onmiddellijk als een slechte soufflé in elkaar want uiteraard is het met BVs. Eerste bevestigde deelnemer? Sarah fucking Puttemans. Wie? De vriendin van Viktor Verhulst.
En dan zie ik net op HLN een artikel wat al helemaal duidelijk maakt dat Sarah de volgende is die gelanceerd gaat worden:
Ongelofelijk hoe krampachtig al die mediabedrijven de laatste jaren ongetalenteerde sujetten willen lanceren, puur omdat ze de juiste mensen kennen. De Verhulsten, Julie Vermeire, nu Sarah Puttemans, ... De wereld der 'BVs' (ik dacht nochtans dat je eerst bekend moest zijn in zowat heel Vlaanderen om een BV te worden genoemd, en dat je niet zomaar als BV kan geridderd worden door DPG media en de andere TV vorsten) moet maar groter en groter worden om nog meer van die kutprogramma's te kunnen lanceren zeker?
'Oei maar kijk dan niet naar die onnozele zenders.' Goed plan, ik zal eens kijken wat de VRT brengt voor wat minder braderie-achtig entertainment. Oh, the Greatest Dancer van Vlaanderen. In alle eerlijkheid moet ik ook wel zeggen dat ik daar onlangs Een Jaar Op Zee heb gezien en dat dat een prachtig programma was, maar ook daar begint dus de commerce wat te veel de plak te zwaaien. Meer van dat (Een Jaar Op Zee), minder van die platte commerce. Vind ik dan toch.
En platte commerce heeft zeker zijn plaats, trouwens. Ik kijk ook wel eens naar zogenaamde trash TV, maar het begint toch echt allemaal wat veel te worden hoor.

Hij is nog niet geopereerd hé.Een nonkel moest vandaag naar het ziekenhuis voor operatie, tante vraagt of ik wil rijden.
Ziekenhuis een stuk achter Luik, ik ben - incl hen ophalen - 1u onderweg, hij moest er om 7u zijn.
Goed als ik ben doe ik dat, ook al hebben ze een volwassen zoon die nog thuiswoont mja soit.
Ik kom om 7u30 terug thuis, smsje "Ik mag hier niet blijven, dat hebben ze op voorhand niet gezegd"
FFS zoek u dan een café ofzo, ik ben goed, maar nie zot
En toch het wel alsof 3/4de van de kranten links hier van HLN komen. We zijn dus in de minderheid :-(Ik heb dat nooit kunnen lezen. Ik krijg al migraine als ik op die websites kom.
Ik had het gisteren al gepost maar omdat het mij vandaag nog eens ergert (eens zo hard nu, want het is dag 3) post ik het nogmaals:
Wat is dat trouwens ook met die fascinatie voor 'BVs' in dit land?