Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou een lange wandeling met de hond doen. Er lag nog een poepzakje buiten van de wandeling gisterenavond (geen vuilbak tegengekomen toen), dus ik pak dat deze ochtend mee om weg te gooien.

Er zijn hier weinig vuilbakken, want na een halfuur had ik het nog steeds vast. Toen mijn hond nog eens ging hurken en ik me bukte om het op te rapen, zag ik dat mijn broek vol kakvlekken hing. Het vorige zakje moet ergens zijn gescheurd en tijdens het wandelen tegen mijn broek zijn geklotst.

Ik heb nog 3 kwartier met een kakbroek naar huis kunnen wandelen.
Da's wel kak, zeggen we dan bij ons...

Wat is dat tegenwoordig met mensen die niet meer in hun tuin kunnen zitten/bezig zijn zonder er een half Tomorrowland van te maken?

Open bebouwingen hier dus zeker niet allemaal op een zakdoek gebouwd.

Vannacht om 3u30 een achterbuur die beslist op vollebak muziek op te zetten, klaar wakker en vensters kunnen dichtdoen.

Nu is er ene zijn gras aan het afrijden en die muziek moet blijkbaar boven het kabaal van die grasmaaier uitkomen.

Ook allemaal met het motto: Die bass moet je niet horen, die bass moet je voelen!

En dan zijn het meestal nog inwijkelingen, mensen die uit een stad op het platteland/boerenbuiten zijn komen wonen voor "de rust".

Van tomorrowland gesproken. Dit kanaal gevonden op tjoetoep. Meestal mixen van 2 a 3 uur maar nu ene van 24u. Staat hier al heel de vm op via youtube music op de Sonos.

Het regent hier precies donderbeestjes. Wil ne mens eens op zijn gemak buiten zitten. En na 5min hang je vol met van die beestjes :angry. Er zitten er zelfs al in mijn pc scherm.

Van tomorrowland gesproken. Dit kanaal gevonden op tjoetoep. Meestal mixen van 2 a 3 uur maar nu ene van 24u. Staat hier al heel de vm op via youtube music op de Sonos.

Is nu nie echt TML muziek hè 😊

Muziek stoort me trouwens ook niet, maar pak dat hun terras 40 - 50m van het onze is.
Dan staat de muziek echt al wel luid aan uw oren als ik het al hard hoor hier op mijn terras (omgekeerd ook al geprobeerd trouwens)

Ik moet nie mee"genieten" hoe buur 1 Tomorrowland radio wil luisteren, de andere fan is van heavy metal en de 3e graag Kamping kitch hoort.

Net aflevering S3E09 gezien van Game Of Thrones, naar t schijnt één van de meer legendarische maar ik was echt zwaar teleurgesteld eigenlijk... . Ik zal niks spoilen moest er hier toch nog iemand zijn die het nog niet gezien heeft zoals ik tot net. Maar hoe achterlijk kan je zijn... .

Voor de moment vind ik het in grote mate nog steeds een soap in vroegere tijden met wat fantasy in gemixt, alleen den Imp (aka Peter Dinklage) is ronduit geniaal maar voor de rest... .

K zal het nu wel uitzien neem ik aan want ja nu ben ik al zover maar pffft... . Enige wat het nog kan redden op dit moment lijkt me Daenerys Targaryen, dat begint eindelijk een beetje op te schieten... .

Dat dit dan zowat de grootste serie hype ooit is, ik vind het straf. K zou het voorlopig op niveau The Hobbit zetten ofzo, en dat was een bijzonder flauw afkooksel van bv Lord Of The Rings, die films kan ik wel blijven herbekijken... .

Net aflevering S3E09 gezien van Game Of Thrones, naar t schijnt één van de meer legendarische maar ik was echt zwaar teleurgesteld eigenlijk... . Ik zal niks spoilen moest er hier toch nog iemand zijn die het nog niet gezien heeft zoals ik tot net. Maar hoe achterlijk kan je zijn... .

Voor de moment vind ik het in grote mate nog steeds een soap in vroegere tijden met wat fantasy in gemixt, alleen den Imp (aka Peter Dinklage) is ronduit geniaal maar voor de rest... .

K zal het nu wel uitzien neem ik aan want ja nu ben ik al zover maar pffft... . Enige wat het nog kan redden op dit moment lijkt me Daenerys Targaryen, dat begint eindelijk een beetje op te schieten... .

Dat dit dan zowat de grootste serie hype ooit is, ik vind het straf. K zou het voorlopig op niveau The Hobbit zetten ofzo, en dat was een bijzonder flauw afkooksel van bv Lord Of The Rings, die films kan ik wel blijven herbekijken... .

Ik vond ze idd ook wel goed, maar nu ook niet veel specialer dan sommige andere series.

Buiten daenerys dan. 😍❤️😍😍❤️❤️😍

yes.

oh, sweet summer child.
Dat geeft de burger hoop dan wel natuurlijk :).
:crazy:

Ik denk dat je verwachtingen gewoon vééél te hoog lagen.
Mogelijks, is derde (mss vierde) keer dat ik eraan begin, eerste keer dat ik zover geraak, en pas op het is al stukken beter dan S1 wat wat mij betreft ronduit zwak is. Ik zal dingen missen die miljoenen anderen wel betoveren, ik vind dat eigenlijk zelf ook jammer, laatste maanden waren er weer meer en meer die zeiden van DAT GE DAT NOG NIET GEZIEN HEBT ALS FILM/SERIELIEFHEBBER ALE JOM, dus ik heb toch nog eens een poging gewaagd en dramatisch slecht is het zeker niet (meer). Maar echt moeten bekomen na een aflevering ofzo, dat zit er nog niet in. Maar het was wel zo, ik wist dat afl 9 een straffe aflevering zou moeten worden, en dan viel het mij uiteindelijk wat tegen, dus te hoge verwachtingen, kan zeker :).

Dat geeft de burger hoop dan wel natuurlijk :).

Mogelijks, is derde (mss vierde) keer dat ik eraan begin, eerste keer dat ik zover geraak, en pas op het is al stukken beter dan S1 wat wat mij betreft ronduit zwak is. Ik zal dingen missen die miljoenen anderen wel betoveren, ik vind dat eigenlijk zelf ook jammer, laatste maanden waren er weer meer en meer die zeiden van DAT GE DAT NOG NIET GEZIEN HEBT ALS FILM/SERIELIEFHEBBER ALE JOM, dus ik heb toch nog eens een poging gewaagd en dramatisch slecht is het zeker niet (meer). Maar echt moeten bekomen na een aflevering ofzo, dat zit er nog niet in. Maar het was wel zo, ik wist dat afl 9 een straffe aflevering zou moeten worden, en dan viel het mij uiteindelijk wat tegen, dus te hoge verwachtingen, kan zeker :).
Een van de leukste dingen aan die reeks was telkens op maandag/dinsdag napraten en speculeren over wat er volgende keer ging gebeuren, zonder dat je ook maar iets van verwachtingen had. Eigenlijk de laatste keer dat ik zo heb 'meegeleefd' met een reeks, samen met anderen.

hangt er natuurlijk van af wat uw verwachtingen zijn he.
eerste seizoen hadden ze eigenlijk niet van verwacht dat het populair zou worden. dus het budget ligt beduidend lager.
maar die eerste seizoenen moesten het vooral hebben dan van goeie dialoog, plot twists, en lore-building.
je merkt dat, eens het bron-materiaal ingehaald wordt, de prioriteiten veranderen.

maar 't is natuurlijk ook ergens een feit dat de TV-cultuur toen anders was, Netflix was ten tijde van S1 nog niet zo groot, de rest bestond nog niet eens.
we zijn ondertussen kwaliteit gewend.

Ja als ge die aflevering ziet met het idee van "het zotste van het zotste gaat gebeuren" dan is dat idd misschien niet zo gek, maar als ge die aflevering begon met niets van verwachtingen was dat toch ff van "jawadde"

Ik vind dat ook jammer dat mensen dat zo hypen soms. Ik snap het wel, ze hebben ervan genoten en willen u overtuigen om het ook te zien maar op een bepaald punt werkt dat toch tegen. Zo heb ik nog nooit breaking bad gezien en per persoon die zeg dat dat DE BESTE SERIE OOIT is heb ik minder zin om het nog te bekijken want dat gaat nooit kunnen opleven aan de verwachtingen die ik intussen heb opgebouwd.

Ja als ge die aflevering ziet met het idee van "het zotste van het zotste gaat gebeuren" dan is dat idd misschien niet zo gek, maar als ge die aflevering begon met niets van verwachtingen was dat toch ff van "jawadde"

Ik vind dat ook jammer dat mensen dat zo hypen soms. Ik snap het wel, ze hebben ervan genoten en willen u overtuigen om het ook te zien maar op een bepaald punt werkt dat toch tegen. Zo heb ik nog nooit breaking bad gezien en per persoon die zeg dat dat DE BESTE SERIE OOIT is heb ik minder zin om het nog te bekijken want dat gaat nooit kunnen opleven aan de verwachtingen die ik intussen heb opgebouwd.
Maar dat is dan ook wel de beste serie ooit.
En Better Call Saul is dan een heel waardige opvolger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan