Ik wou mijn avatar hier veranderen naar mijn alomgekende Muscleduck... blijkt dat ik de originele files kwijt benGeen idee hoe lang al, waarschijnlijk al jaren. Dayum... de originele was een BMP die ondertussen bijna 20 jaar oud moet zijn
ad:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou mijn avatar hier veranderen naar mijn alomgekende Muscleduck... blijkt dat ik de originele files kwijt benGeen idee hoe lang al, waarschijnlijk al jaren. Dayum... de originele was een BMP die ondertussen bijna 20 jaar oud moet zijn
ad:
Hahaha schitterend
Ik ben ondertussen gaan zien op een FTP van 15 jaar terug maar daar staat ook niks. 'k Ga er eens over moeten nadenken waar die shit naartoe kan zijn. Kan heel goed zijn dat dit permanent verloren gegaan is. Geen drama maar een beetje jammer.'k Weet dat het de pijn niet kan verlichten, maar 3 is beter dan 1Hahaha schitterendIk ben ondertussen gaan zien op een FTP van 15 jaar terug maar daar staat ook niks. 'k Ga er eens over moeten nadenken waar die shit naartoe kan zijn. Kan heel goed zijn dat dit permanent verloren gegaan is. Geen drama maar een beetje jammer.
Voorlopig de kerstmuts ava van 9L.
Again, schitterend'k Weet dat het de pijn niet kan verlichten, maar 3 is beter dan 1
PS: het valt me net op dat de muts al klopt
En idd! De muts klopt blijkbaar!Weet je toevallig welk geweer het is op de originele afbeelding?Again, schitterendEn idd! De muts klopt blijkbaar!
Uieteraaard! De Redeemer uit UT '99Weet je toevallig welk geweer het is op de originele afbeelding?

Uieteraaard! De Redeemer uit UT '99![]()

Ik betaal bovenop al die dingen nog eens polderbelasting ook, omdat de gemeente toevallig in de polders ligt. Zou dienen voor het onderhoud van de waterlopen binnen de polders.Vandaag te weten gekomen dat er een "algemene gemeentebelasting op gezinnen" bestaat. Like wtf?
Dus je betaalt al aanvullende gemeentebelasting op uw personenbelasting, dan nog belastingen op het KI als je eigenaar bent van een eigendom en nu dus ook een algemene belasting op gezinnen? Waarom? Wat is het nut hiervan? Je betaalt evenveel of je nu met 10 of alleen woont op 1 adres.
Dus je wordt 3x belast in uw gemeente, en ik dacht dat ik alles al had gezien.
Ik betaal bovenop al die dingen nog eens polderbelasting ook, omdat de gemeente toevallig in de polders ligt. Zou dienen voor het onderhoud van de waterlopen binnen de polders.
Vergeet niet de rioleringsheffing en huisvuilbelasting: in veel gemeentes forfaits voor iets wat toch al een gemeentelijke bevoegdheid is en dus volgens mij best van de algemene gemeentebelasting kan maar handig in een intercommunale gestoken is.Ik betaal bovenop al die dingen nog eens polderbelasting ook, omdat de gemeente toevallig in de polders ligt. Zou dienen voor het onderhoud van de waterlopen binnen de polders.
Hah, hier ook die shit van polderbelasting.ns polderbelasting ook, omdat de gemeente toevallig in de polders ligt. Zou dienen voor het onderhoud van de waterlopen binnen de polders.

Hier ook, gracht onderhoud ik zelf bij het scheren van de haag aan die kant, gemeente kijkt daar niet naar om, maar je betaalt er wel voor.Hah, hier ook die shit van polderbelasting.
De gracht voor mijn deur krijgt echter al 3j geen onderhoud.
Best dat de ene buur en ikzelf het stuk voor ons wat onderhouden of dat stond hier al een meter boven straatniveau dichtgegroeid.
Polderbestuur wijst naar de gemeente en omgekeerd![]()
Hier 25 euro per hectare, met een minimum van 25 euro. Geen groot bedrag, maar komt wel bovenop al de rest.Wij ook. Ok, het is maar 12€.
wij betalen polderbelasting voor de Moervaart. Die ligt hier op het dichtste punt in vogelvlucht 10km vandaan. niet eens in dezelfde gemeente (Moerbeke - Lokeren)
Vergeet niet de rioleringsheffing en huisvuilbelasting: in veel gemeentes forfaits voor iets wat toch al een gemeentelijke bevoegdheid is en dus volgens mij best van de algemene gemeentebelasting kan maar handig in een intercommunale gestoken is.
Wie pech heeft woont zoals jij dan nog in een gebied waar een waterschap of polder actief is - met extra belastingen.

Ik begrijp dat dus gewoon niet. Dat ze dat eens in 1 algemene belasting steken ipv de mens te ambeteren met allerlei belastingen op verschillende data.Ik betaal bovenop al die dingen nog eens polderbelasting ook, omdat de gemeente toevallig in de polders ligt. Zou dienen voor het onderhoud van de waterlopen binnen de polders.