Tanuki_
Crew Member
Ik kan fout zijn maar ik had het gevoel dat bekendere zenders een grotere selectie keuze hadden. Willy wordt zo vaak geopperd als dé zender die beter is dan de rest met veel meer indie en alternatieve muziek maar de herhaling viel mij daar echt hard op. Je kan wel gelijk hebben, ik kan de tijd niet zeggen dat ik nog eens naar de radio luisterde. Als je dat niet meer gewend bent zijn die commentatoren en bellende luisteraars des te irritanter.Dat is bij de meeste zenders zo denk ik? Daarmee dat ik nog wel graag eens switch naar radio Paradise. En quasi tettervrij. Op Spotify moet je altijd eerst zelf muziek of een playlist uitzoeken, radio is makkelijker.
Geef mij toch maar Spotify, heb een hoop eigen playlists, playlists opgeslaan van anderen en van die playlists die elke week of maand veranderen. Als ik geen zin heb om te kiezen luister ik naar de Discovery playlists waar ik heel vaak nieuwe muziek leer ontdekken. Het grootste nadeel daarvan is voor mij dat je niets bezit op het einde van de rit, daarom dat ik graag terug een eigen 'bibliotheekje' aan muziek zou opbouwen. Gelukkig heeft @Tonerider ongeveer 17 miljoen cd's waar ik intussen van kan meegenieten.