Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moest ik daar staan als police, ik had die vader een handje mee geholpen om die domme kloten te laten inzien hoe onverantwoord ze wel niet bezig waren.

"celstraf van 2 tot 7 jaar" dat mogen ze gerust vertiendubbelen want zo'n idioten zou ik enkel nog terug in de maatschappij loslaten als ze te oud zijn om zo ne domme dingen te doen.

Tis te hopen dat dit onderzoek kan aantonen dat hen schuld treft.

"celstraf van 2 tot 7 jaar" dat mogen ze gerust vertiendubbelen want zo'n idioten zou ik enkel nog terug in de maatschappij loslaten als ze te oud zijn om zo ne domme dingen te doen.

blijkbaar nog een uur voor het incident aan het lachen met Smart-wagens op tiktok. tjah, I've said it before: ge moet geen hersens hebben om geld te hebben...

Krijg hier vandaag een brief dat de elektriciteit volgende week een halve dag wordt afgelegd wegens werken.
Natuurlijk als ik eens een dag thuis ben en wat wou gamen :frown: .

Wat ik me wel afvroeg was of dat kwaad kan voor sommige elektrische toestellen zo een algemene afschakeling?
Denk dan aan mijn oled, modem, playstation, decoder,..
Heb daar geen flauw benul van eigenlijk.

Krijg hier vandaag een brief dat de elektriciteit volgende week een halve dag wordt afgelegd wegens werken.

Wat ik me wel afvroeg was of dat kwaad kan voor sommige elektrische toestellen zo een algemene afschakeling?
Tenzij je gecontroleerd moet afsluiten (genre PC) niet echt denk ik. Je bent misschien wel beter alles zelf uit te schakelen voor moest er een stroompiek zijn bij terug aanleggen.

Staat er geen waarschuwing in de brief zelf?

gekoppelde apparaten en apparaten die in standby staan heb ik uitgezet voor de elektricien hier langs kwam.

een versterker of 5 aan een pc gekoppeld kan al eens een pop of crackle geven als de pc signalen verzend bij het niet correct afsluiten.

oven en droogkast heb ik ook uitgetrokken. die mens stak de elektriciteit terug en er plofte iets in de wasplaats. bleek het circuit van de oven en de droogkast doorgebrand. nuja dat moest toch zowizo gefixt worden, maar ik zou de grote/belangrijke apparaten toch afkoppelen. zeker in een ouder niet gekeurd huis.

Enkel om de frigo zo veel mogelijk dicht te laten.
Inderdaad. Was maar een korte brief herinner ik mij van vorig jaar toen ze hier in de buurt gewerkt hebben: dag, uur tot uur, en aard van de werken. diepvries en koelkast zoveel mogelijk dichtlaten. Enige dat we echt moesten afschakelen was zonnepanelen, maar dat was meer uit veiligheid naar zij die de werken uitvoerden, had ik de indruk zoals ze dat uitlegden.

Waarom moeten velen toch maar bij ieder probleem hun rabiate haat tegenover anderen met een andere mening of zienswijze uiten. Wat een kutmentaliteit is er eigenlijk in de samenleving geslopen.

GSM opgestuurd voor herstelling. Herstelling niet uitgevoerd want probleem niet gevonden. Ook net ontdekt dat zelfs de simtray niet meer in het toestel zat. En dit voor een de officiële 'repairservice' van Samsung zelf... Teleurstellend.

De gedecentraliseerde lintbebouwings-Vlaming die opnieuw massaal hun mottige tuintjes aan het beregenen zijn, als ware het een staatszaak om de groenste te hebben van heel den blok... excuseer... lint.

Van 's morgens tot 's avonds. Giet maar uit. Uiteraard allemaal met de illegale boorwaterput. En maar die waterreserves leegtrekken. Voor... ja, voor wat eigenlijk? Voor doodgewoon, mottig gras. Vierkante kilometers gras groen houden. Leeghoofden.

De gedecentraliseerde lintbebouwings-Vlaming die opnieuw massaal hun mottige tuintjes aan het beregenen zijn, als ware het een staatszaak om de groenste te hebben van heel den blok... excuseer... lint.

Van 's morgens tot 's avonds. Giet maar uit. Uiteraard allemaal met de illegale boorwaterput. En maar die waterreserves leegtrekken. Voor... ja, voor wat eigenlijk? Voor doodgewoon, mottig gras. Vierkante kilometers gras groen houden. Leeghoofden.
Daar kan ik me ook kapot aan ergeren. Dat iemand 's avonds eens heel even sproeit dat het niet helemaal stro wordt daar heb ik geen probleem mee, maar hier in mijn straat staat zo'n gigantische villa en die oetlul zit uren aan een stuk zijn gazon te besproeien. Dat ziet er bijgevolg ook uit als een grasmat in een Champions League stadion. Op bepaalde delen van zijn tuin is het grasgebied vrij smal, maar dat moet uiteraard ook donkergroen zien, das dat wordt ook besproeid en dan belandt letterlijk de helft van dat water gewoon op de versteende oprit. Nog veel nuttelozer dus.

Ik kan me dikwijls maar met moeite bedwingen om de slang van de sproeikop te trekken en ze door de gleuf van de brievenbus te steken als ik dronken van de kroeg naar huis aan het wandelen ben.

Inderdaad. Was maar een korte brief herinner ik mij van vorig jaar toen ze hier in de buurt gewerkt hebben: dag, uur tot uur, en aard van de werken. diepvries en koelkast zoveel mogelijk dichtlaten. Enige dat we echt moesten afschakelen was zonnepanelen, maar dat was meer uit veiligheid naar zij die de werken uitvoerden, had ik de indruk zoals ze dat uitlegden.
Ja inderdaad.
Jij hebt niks echt uitgeschakeld tijdens de werken dan?
Ik bedoel dan alles uit het contact getrokken.

Laat die maar rotten in de cel. Heb al een challenge voor hun als het zover komt:

"De zeep niet laten vallen als je samen in de doucheruimte met Bubba bent"

en dan hebt ge ook dit: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/09/19/elke-dag-lekt-180-miljoen-liter-drinkwater-weg/

dat de staat eerst maar hun eigen zaken in orde brengt alvorens het volk weer tegen mekaar op te zetten
Zeker ook akkoord hoor. Ik vind het enorm irritant hoe het hier praktisch elke zomer van dat is met waterverbod hier en 'beperk uw verbruik' daar. Ik vind het ook vreemd dat je daar telkens maar weinig over hoort in politieke sferen, maar dat zal misschien ook zijn omdat het parlement dan in reces is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan