ugar
Well-known member
Ik antwoord dan steevast "Maar ik wel"Buurman: 'ge moet gene schrik hebben hoor, hij zal niets doen'.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik antwoord dan steevast "Maar ik wel"Buurman: 'ge moet gene schrik hebben hoor, hij zal niets doen'.
Oei oei, zo geïrriteerd... Niet veel geslapen zeker?2 wagons van de trein waar de buitendeuren niet van open gaan.
En blijkbaar beseft 90% niet dat je een andere wagon kan instappen en kan doorlopen.
En dan nog wat volk erop dat zijn klep nie kan houden, zwijg gewoon. Niemand heeft boodschap aan uw gezever

Silence.Oei oei, zo geïrriteerd... Niet veel geslapen zeker?![]()
Van die mensen die denken dat ze continu moeten pratenOei oei, zo geïrriteerd... Niet veel geslapen zeker?![]()

En het is toch ook al erg warm voor den tijd van't jaar hé!Van die mensen die denken dat ze continu moeten praten
Dan is het eindelijk stil want ze hebben eigenlijk geen onderwerpen meer, gaan ze hun agenda overlopen wat ze al allemaal gepland hebben (tot de agenda van hun zoon van 30 die een feest heeft in oktober)
Dan zien ze onkruid langs de sporen en ook daar hebben ze een mening over.
Sorry dit hoeft niet voor mij![]()
He kills you...Silence.

Ja wat wil je, Radio 2, dat is een trauma hier na een jaar met een collega die dat altijd opzetteIk durf tegenwoordig al is de radio opzetten als ik thuiswerk, ben zowat de zenders is aan t afgaan (voorlopig Willy op nr één), momenteel radio 2 opstaan, niks slecht over Kim en Peter die doen dat echt wel ok. Maar wat een gezeik qua muziek seg, eerst nen Baby van den Justin Bieber dan nen Benson Boone wat nog slechter was en nu de Sam Bettens die vroeger al niet mijn smaak was qua muziek maar het nummer Leef is echt helemaal dramatisch op zowat alle vlak.
T was in eerste instantie vooral om mijn kennis over muziek hoger te brengen dan nul om eventueel toch ooit is een muziekvraag juist te hebben op een quiz, maar als dit is wat voor de standaard muziek moet doorgaan dan zal ik wel verder niks blijven weten op quizzen als t op muziek aankomt.![]()
. Ik zou het bij Willy houden of probeer eens Radio Paradise. Alleen muziek, geen getetter of reclame en ze hebben een paar genrespecifieke streams.Haha ik snap het hoor en ben volledig akkoord, 'twas maar een onnozel mopje ivm uw post van gisterenavond/deze morgenVan die mensen die denken dat ze continu moeten praten
Dan is het eindelijk stil want ze hebben eigenlijk geen onderwerpen meer, gaan ze hun agenda overlopen wat ze al allemaal gepland hebben (tot de agenda van hun zoon van 30 die een feest heeft in oktober)
Dan zien ze onkruid langs de sporen en ook daar hebben ze een mening over.
Sorry dit hoeft niet voor mij![]()
Wacht maar tot je twee weken lang Emenem met telkens dezelfde twintig grijzer dan grijs gedraaide 'hits' uit de laatste Mega Cool Hits #546793124864223 Móórdneigingen krijg je daarvan.Ik durf tegenwoordig al is de radio opzetten als ik thuiswerk, ben zowat de zenders is aan t afgaan (voorlopig Willy op nr één), momenteel radio 2 opstaan, niks slecht over Kim en Peter die doen dat echt wel ok. Maar wat een gezeik qua muziek seg, eerst nen Baby van den Justin Bieber dan nen Benson Boone wat nog slechter was en nu de Sam Bettens die vroeger al niet mijn smaak was qua muziek maar het nummer Leef is echt helemaal dramatisch op zowat alle vlak.
T was in eerste instantie vooral om mijn kennis over muziek hoger te brengen dan nul om eventueel toch ooit is een muziekvraag juist te hebben op een quiz, maar als dit is wat voor de standaard muziek moet doorgaan dan zal ik wel verder niks blijven weten op quizzen als t op muziek aankomt.![]()
Ben daardoor ook afgehaakt. In het begin ging dat nog goed, maar nu gewoon Spotify en chill. Geen domme commentatoren door mijn oren heen.Willy is cool voor een week of twee maar daar draaien ze toch ook echt veel dezelfde dingen
Dju toch en Q music is er nog ene die ik is zou moeten uitproberen.Wacht maar tot je twee weken lang Emenem met telkens dezelfde twintig grijzer dan grijs gedraaide 'hits' uit de laatste Mega Cool Hits #546793124864223 Móórdneigingen krijg je daarvan.
En dan zwijg ik nog over Q'music'. Daar moeten toch mensen werken zonder enige vorm van zelfrespect.
Probeer dan beter Q foute radioDju toch en Q music is er nog ene die ik is zou moeten uitproberen.

Bonuspunten wanneer ze enkel over zichzelf praten en het eigenlijk gewoon een monoloog is.Dan is het eindelijk stil want ze hebben eigenlijk geen onderwerpen meer, gaan ze hun agenda overlopen wat ze al allemaal gepland hebben.
Dat is bij de meeste zenders zo denk ik? Daarmee dat ik nog wel graag eens switch naar radio Paradise. En quasi tettervrij. Op Spotify moet je altijd eerst zelf muziek of een playlist uitzoeken, radio is makkelijker.Willy is cool voor een week of twee maar daar draaien ze toch ook echt veel dezelfde dingen