GETHEZ
Well-known member
T'is hier ook van dattem met die boodschap. Ik was net bezig met the office (US) (eerste kijkbeurt, seizoen 4 ofzo van de 9)Daar gaan meer dan 90% van de gebruikers niet aan beginnen, ofwel omdat ze niet weten hoe dat moet of dat het zelfs kan, ofwel omdat het teveel gedoe is.
Dat weet Netflix ook wel, en achter die prijs voor een extra abonnement ('maar' 4 euro of wat is het) zal ook wel heel wat market research zitten. Da's dan (volgens hen) net laag genoeg om mensen die weten hoe dat spoofen en alles moet toch te overtuigen om dat maar snel te betalen en niet met al die last te zitten van het systeem te proberen omzeilen.
Ik denk nog steeds dat ze na dit gezever met meer abonnees gaan zitten dan ervoor en dat dit dus een succes zal zijn, maar ik hoop wel dat het tegenovergestelde gebeurt.
Al dat wachtwoorddelen gebeurde ook toen het bedrijf monsterwinsten maakte (en Netflix weet al jaren dat dit gebeurt trouwens) en toen was dat allemaal geen probleem en speelden ze met plezier de rol van de vrolijke nonkel die dat soort zaken toelaat, maar in plaats van eens na te denken over het feit dat ze niet meer de enige streamingdienst ter wereld zijn en de winsten dus sowieso dalen, of eens te kijken naar hun eigen contentstrategie, gaan ze weer onmiddellijk naar de gebruiker kijken om meer geld binnen te rijven, ook al zijn er al ettelijke prijsstijgingen gebeurd de voorbije jaren. Ik vind dat sneu.
Maar dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk. Mijn abonnement heb ik puur uit principe stopgezet.
Elke avond 1 of 2 afleveringkjes, dan zal ik maar op mijn honger zitten, intriest is dit.
Wat gebeurt er precies als je bevestigt dat je tot hetzelfde huishouden hoort, terwijl dit niet is? Is de Netflix van mijn broer, echt een k*tcompanie.
Draait het wat minder willen ze hun geld elders... Wel dik kut dees