Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik erger me aan feit dat ik telkens ik m'n internetbrowser opstart, direct allerlei nieuws zie, meestal wil ik enkel wat surfen.

Zo zag ik zonet dat Tina Turner overleden was, had ik liever niet geweten eigenlijk op dit moment, word ik niet vrolijk van.

Ik erger me aan feit dat ik telkens ik m'n internetbrowser opstart, direct allerlei nieuws zie, meestal wil ik enkel wat surfen.

Zo zag ik zonet dat Tina Turner overleden was, had ik liever niet geweten eigenlijk op dit moment, word ik niet vrolijk van.
Je kan uw beginpagina instellen op een vaste pagina zonder nieuws.

Een kennis van vroeger die lifecoach geworden is. Hij kan u helpen met alles, want hij heeft blijkbaar al 70 sporten op hoog niveau gedaan. Een samenvatting.

Honkbal (op de chiro)
World of Warcraft (lvl 60 gehaald)
Jongleren (15 minuten youtube)
...

I kid you not, dat staat dus letterlijk in het overzicht. Da's iemand met een heel zware alcoholverslaving geweest, heeft al 10 jaar geen dag gewerkt, enkel gefietst van de ene app na de andere lanceren die allemaal geflopt zijn (en een financiële put achterlatend). Enkel gesponsord door mama.

En die mens gaat nu €65 per uur vragen aan anderen om te coachen.:wtf:
Advies "don't be me" waarschijnlijk.

Daarstraks langs het gemeentehuis geweest en op een of andere slinkse manier mijn paspoort meegekregen :laugh:
Het is al absurd dat je daarvoor een afspraak moet maken. Hier moet je voor de meeste dingen een afspraak maken maar iets als een reispas afhalen is 2 minuten werk en kan gewoon aan de onthaalbalie zonder afspraak. Een eID is een ander verhaal omdat daar meer werk in kruipt (certificaten activeren en dergelijke) en je wil niet weten wat voor baggersoft- en hardware dat is voor die eID's.

Klas die drie maanden stage had, had ik nog 6 uren voor de examens. Moesten 1 thema nog zien, was op zich werkbaar maar moest wel gesnoeid worden. Blijkt dat ze vandaag weg zijn naar een event. Maandag was er een mini-festival op school, vandaag dus ‘event’. En zo heb ik nog 4 uur om een lijst leerplandoelstellingen te halen. Het moet wel nog werkbaar blijven … Het is niet onmogelijk maar veel plaats voor ‘ik begrijp het niet’ of zelfs enig aangenamer maken van droge leerstof heb ik dus niet, pak gerust ‘geen plaats’.

Klas die drie maanden stage had, had ik nog 6 uren voor de examens. Moesten 1 thema nog zien, was op zich werkbaar maar moest wel gesnoeid worden. Blijkt dat ze vandaag weg zijn naar een event. Maandag was er een mini-festival op school, vandaag dus ‘event’. En zo heb ik nog 4 uur om een lijst leerplandoelstellingen te halen. Het moet wel nog werkbaar blijven … Het is niet onmogelijk maar veel plaats voor ‘ik begrijp het niet’ of zelfs enig aangenamer maken van droge leerstof heb ik dus niet, pak gerust ‘geen plaats’.
Met onderwijsexpert Weyts zijn plannetje kan je dan wel promoveren tot "expert op korte termijn leerstof in leerlingen stampen" en wat extra centen scheppen.

Met onderwijsexpert Weyts zijn plannetje kan je dan wel promoveren tot "expert op korte termijn leerstof in leerlingen stampen" en wat extra centen scheppen.
Daar heb je wel een punt, kunnen we een heel schooljaar doen op twee maanden en allemaal aan de flexijob voor de rest!

Een kennis van vroeger die lifecoach geworden is. Hij kan u helpen met alles, want hij heeft blijkbaar al 70 sporten op hoog niveau gedaan. Een samenvatting.

Honkbal (op de chiro)
...

I kid you not, dat staat dus letterlijk in het overzicht. Da's iemand met een heel zware alcoholverslaving geweest, heeft al 10 jaar geen dag gewerkt, enkel gefietst van de ene app na de andere lanceren die allemaal geflopt zijn (en een financiële put achterlatend). Enkel gesponsord door mama.

Hij kan nuttig zijn,hoe het niet moet😁daar leer je ook van

Wat een prestatie :) Ik probeer me uw kennis voor te stellen:

MV5BNDEyMDU3MWUtODJkYi00ZWVkLTlhZGQtMGJhMDliMWUxNGM4XkEyXkFqcGdeQXVyMTQ2ODE0NDA@._V1_.jpg

Nieuwe tv gekocht. Alles netjes in orde, maar wilt niet verbinden met 5Ghz. Spec-sheet toonde duidelijk aan dat hij 5Ghz (band 1 en 2 zelfs) ondersteunde. Nu blijkt dat dit het enige toestel in mijn huis is dat niet op de 5Ghz verbindt.

Mesh-wifi, dus kan niet gewoon verschillende SSID's gebruiken voor 2.4Ghz en 5Ghz. Ongelooflijk dat anno 2023 dergelijke prul zich nog voordoet op zo een moderne/dure apparaten.

Honkbal (op de chiro)
...

Ja dat schiet als paddenstoelen uit de grond tegenwoordig precies.
Eerst lach je er mee, nadien denk ik: "shit ik moet wel echt werken."
Je denkt van geen kat komt erop af, maar zou je nog van verschieten.
Naiëve zielen die sowieso ook al niet te veel geld hebben.

Eens op google maps 'lifecoach' ingegegeven. Er zijn er wel veel in de buurt hier.

Waarom stem je dan toe als het zo tegen je goesting is?
Ik heb nog niets laten weten zelfs. Het antwoord zal zijn: "zie maar dat je op die carpoolparking geraakt."

Het is soms iets, geef een vinger en ...
Soms doe ik zelf een voorstel van ik wil u oppikken want ik passeer daar toch.
In de veronderstelling dat die naar de hoofdbaan komt waar parkings genoeg zijn.
Krijg je als antwoord zonder meer een thuisadres door. Eerst 10 min. van die hoofdbaan afwijken en dan terug zekers.

Nog een ergernis op school: basis manieren zoals ‘als je met honderd door een deur wil toch af en toe ook eens mensen in de andere richting doorlaten’ en ‘als je trappen op of af gaat, zwerm niet over heel die trap maar hou het aan een bepaalde kant’. Zeg ‘aub’ of ‘dank u’ of ‘excuseer/pardon’.
Ik bedoel, ik ben het formaat van een medium dorp en ik draag streepjes, you cannot say you ain’t seen me.

In een uur studie is zwijgen of werken (en al zeker beide) is van de vorige eeuw.

Noem een leerkracht een ‘kankerhoer die haar muil moet houden’ (niet mij) en de straf is … niet naar het drie uur durende festivalletje op school mogen. En dat is het.

Het is toch soms een ervaring, het moderne onderwijs.

Die vuile degoutante corrupte almachtige overheid.

Als burger moet je altijd braaf aan een shitload aan regeltjes voldoen maar als de overheid iets wil, dan passen ze gewoon de regels aan aan hun eigen wensen en noden. Arrogante zakken.

Honkbal (op de chiro)
...

Ik 'ken' ook zo iemand.

Heeft nog nooit een serieuze job kunnen houden. Zit aan de ziekenkas. Drinkt overmatig. Post de meest aandachtszoekende, cringe filmpjes op Facebook terwijl hij zingt om 'de pijn weg te zingen'. Kan niet zingen. Enz.

Is nu zelfstandig lifecoach. Zijn leermeester is Bruce Lee en gebruikt ook alle quotes van hem op zijn officiële facebook pagina die moet dienen als website.

You can't make this shit up.

Netflix willen kijken op tv en pop up krijgen. "Netflix is bedoeld voor jou en en de mensen bij je wonen. Bevestig dat deze tv tot u huishouden behoort."

We zullen onze piratenhoed maar terug opzetten. Trok de laatste tijd toch op geen zak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan