Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rip in peace tina turner!![]()
Je kan uw beginpagina instellen op een vaste pagina zonder nieuws.Ik erger me aan feit dat ik telkens ik m'n internetbrowser opstart, direct allerlei nieuws zie, meestal wil ik enkel wat surfen.
Zo zag ik zonet dat Tina Turner overleden was, had ik liever niet geweten eigenlijk op dit moment, word ik niet vrolijk van.
Het is al absurd dat je daarvoor een afspraak moet maken. Hier moet je voor de meeste dingen een afspraak maken maar iets als een reispas afhalen is 2 minuten werk en kan gewoon aan de onthaalbalie zonder afspraak. Een eID is een ander verhaal omdat daar meer werk in kruipt (certificaten activeren en dergelijke) en je wil niet weten wat voor baggersoft- en hardware dat is voor die eID's.Daarstraks langs het gemeentehuis geweest en op een of andere slinkse manier mijn paspoort meegekregen![]()
Met onderwijsexpert Weyts zijn plannetje kan je dan wel promoveren tot "expert op korte termijn leerstof in leerlingen stampen" en wat extra centen scheppen.Klas die drie maanden stage had, had ik nog 6 uren voor de examens. Moesten 1 thema nog zien, was op zich werkbaar maar moest wel gesnoeid worden. Blijkt dat ze vandaag weg zijn naar een event. Maandag was er een mini-festival op school, vandaag dus ‘event’. En zo heb ik nog 4 uur om een lijst leerplandoelstellingen te halen. Het moet wel nog werkbaar blijven … Het is niet onmogelijk maar veel plaats voor ‘ik begrijp het niet’ of zelfs enig aangenamer maken van droge leerstof heb ik dus niet, pak gerust ‘geen plaats’.
Daar heb je wel een punt, kunnen we een heel schooljaar doen op twee maanden en allemaal aan de flexijob voor de rest!Met onderwijsexpert Weyts zijn plannetje kan je dan wel promoveren tot "expert op korte termijn leerstof in leerlingen stampen" en wat extra centen scheppen.
Hij kan nuttig zijn,hoe het niet moetEen kennis van vroeger die lifecoach geworden is. Hij kan u helpen met alles, want hij heeft blijkbaar al 70 sporten op hoog niveau gedaan. Een samenvatting.
Honkbal (op de chiro)
World of Warcraft (lvl 60 gehaald)
Jongleren (15 minuten youtube)
...
I kid you not, dat staat dus letterlijk in het overzicht. Da's iemand met een heel zware alcoholverslaving geweest, heeft al 10 jaar geen dag gewerkt, enkel gefietst van de ene app na de andere lanceren die allemaal geflopt zijn (en een financiële put achterlatend). Enkel gesponsord door mama.
En die mens gaat nu €65 per uur vragen aan anderen om te coachen.
Advies "don't be me" waarschijnlijk.
daar leer je ook vanWat een prestatieWorld of Warcraft (lvl 60 gehaald)
Ik probeer me uw kennis voor te stellen:
Ja dat schiet als paddenstoelen uit de grond tegenwoordig precies.Een kennis van vroeger die lifecoach geworden is. Hij kan u helpen met alles, want hij heeft blijkbaar al 70 sporten op hoog niveau gedaan. Een samenvatting.
Honkbal (op de chiro)
...
I kid you not, dat staat dus letterlijk in het overzicht. Da's iemand met een heel zware alcoholverslaving geweest, heeft al 10 jaar geen dag gewerkt, enkel gefietst van de ene app na de andere lanceren die allemaal geflopt zijn (en een financiële put achterlatend). Enkel gesponsord door mama.
Ik heb nog niets laten weten zelfs. Het antwoord zal zijn: "zie maar dat je op die carpoolparking geraakt."Waarom stem je dan toe als het zo tegen je goesting is?
Ik 'ken' ook zo iemand.Een kennis van vroeger die lifecoach geworden is. Hij kan u helpen met alles, want hij heeft blijkbaar al 70 sporten op hoog niveau gedaan. Een samenvatting.
Honkbal (op de chiro)
...
Ah zo nog belonen ook....
Noem een leerkracht een ‘kankerhoer die haar muil moet houden’ (niet mij) en de straf is … niet naar het drie uur durende festivalletje op school mogen. En dat is het.
...