Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk snel de juiste medicatie en er snel vanaf!Blaasontsteking. Dat doe pokkezeer.

Politie EN gemeente heeft absoluut aangeraden dat NIET te doen omdat je dan - zeker in het onderwijs - dan elke keer bij de verkiezingen opgeroepen wordt.
Blijkbaar is dat automatisch aangepast sinds ik in mijn eigen stad in het onderwijs heb gewerkt... Now guess who der al 2x opgeroepen is geweest om te gaan zitten?!?![]()
Haha, viel me ook op.HLN personeel (ik weiger ze journalisten te noemen) die zichzelf al 3 dagen aan het bevredigen zijn op de komst van Messi in België. Live reports, continu artikels van mensen die hem zagen in het hotel en nu zelfs Van verboden wapenbezit en “vergeldingsactie” tot connecties met de maffia: de duistere kant van de familie-Messi.
Mannekes, hou ne keer 5 minuten uw broek aan eh.
Haha, ik was bij de vorige verkiezingen voorzitter van een telbureau en idd iedereen in mijn bureau stond in het onderwijs. Blijkbaar gaat men er automatisch van uit dat die kunnen tellen. Zelf ben ik jurist én werk ik bij de overheid, ook altijd prijs.Politie EN gemeente heeft absoluut aangeraden dat NIET te doen omdat je dan - zeker in het onderwijs - dan elke keer bij de verkiezingen opgeroepen wordt.
Blijkbaar is dat automatisch aangepast sinds ik in mijn eigen stad in het onderwijs heb gewerkt... Now guess who der al 2x opgeroepen is geweest om te gaan zitten?!?![]()
Maar ik denk ook dat niet veel mensen dit melden, waardoor een grote hoop mensen daar als werkloos opgelijst zijn. Misschien zijn er van de mensen die op papier een job hebben dat wel een groot deel leerkrachten, aangezien dit automatisch gaat (zie @Mulan ).Haha, ik was bij de vorige verkiezingen voorzitter van een telbureau en idd iedereen in mijn bureau stond in het onderwijs. Blijkbaar gaat men er automatisch van uit dat die kunnen tellen. Zelf ben ik jurist én werk ik bij de overheid, ook altijd prijs.
Jaja en dan bijten ze: "jamaar hij heeft nog nooit iets gedaan"."hij doet niks hoor".
Jaja en dan bijten ze: "jamaar hij heeft nog nooit iets gedaan".
En dan jaja: "hij doet normaal niks naar kinderen".
Gevolg door een "jamaar hij heeft nog nooit iets gedaan naar kinderen".
Dier blijft dier punt. Dan moogt ge de beste opvoeder zijn van dat beest. En dan zitten daar blijven dan mensen bij die zich persoonlijk aangevallen worden omdat "ze hun dier kunnen opvoeden". Als ne kleine per ongeluk ietske te wild is en ongewild da beest triggert met een vingerke in't oog hebde van jan. Die hond kan die context niet koppelen.
Bij onze dochter moet van de nonkel ook de hond in de tuin als zij er is. Ook al heeft dat beest in 14 jaar nog niks gedaan en die mens kan gevaarlijke honden opvoeden (type rotweiler). Ma bon, misschien zijn mensen die met gevaarlijke honden beter bewust van de gevaren dan van dat huis/tuin/keuken bricoleerders met veel te veel ego van "mijne keffer doet niks".
Ik ben voorstander om na zo'n incidenten ze direct af te maken.Eigenlijk van gisteren, maar bon.
Ik ga een stukje lopen in het bos. Lekker rustig totdat ik plots bijna tegen een grote hond aanloop.
Het beest begint op mij te blaffen en rond mij te springen.
Ik blijf stokstijf staan omdat ik even moet nadenken hoe ik dit ga aanpakken...
Dit duurt een heel tijdje totdat ik plots in de verte een dame hoor roepen "hij doet niks hoor".
Ik maak mij kwaad en vraag of ze het beest direct aan de leiband wil doen, aangezien dit sowieso wettelijk verplicht is...
Ze zegt dat ze dit direct gaat doen. Echter is het beest zo wild dat het haar pas na 5 minuten lukt om dit te doen.
Dat zegt toch al genoeg. De mensen kennen vaak hun eigen dier niet.
+ koop dan een langere leiband ofzo. Of een huis met een grote tuin of ga naar een plaats waar het wel mag.
Zeker op een plaats waar veel mensen (en dus ook veel kinderen) komen moet je echt wel beter weten in mijn ogen.
Dit is echt al de zoveelste keer dat dit gebeurt.
Een vriendin is zo ooit aangevallen door een hond en in haar been gebeten. Het beest had toen ook nog nooit iemand iets gedaan.
Het ergste vind ik dan nog dat dit vaak weggelachen wordt en er gedaan wordt alsof je overdrijft terwijl er toch heel wat voorbeelden zijn waarbij het al is misgelopen. En het is gewoon verplicht om je hond aan de leiband te houden.
Ik heb zeker niets tegen honden. Heb er zelf 14 jaar eentje gehad.
Als ik een hond was zou ik die gast ook willen bijten.Zelfs caesar milan zijn hond heeft al gebeten.
Chemische castratie!De baasjes hé.
Merci he pardal, nu hebt ge hier ook mijn ergernis van gemaaktZwembad laten leeglopen. De kinderen hebben er hoop en al 3 keer in gezeten op een hele zomer.
Hoge afrekening krijgen zonder plezier is toch zuur.

Ik wil het hier wel snappen, maar als hier iemand op bezoek komt zet ik mijn honden niet in de tuin, want die zijn hier thuis.Jaja en dan bijten ze: "jamaar hij heeft nog nooit iets gedaan".
En dan jaja: "hij doet normaal niks naar kinderen".
Gevolg door een "jamaar hij heeft nog nooit iets gedaan naar kinderen".
Dier blijft dier punt. Dan moogt ge de beste opvoeder zijn van dat beest. En dan zitten daar dan mensen bij die zich persoonlijk aangevallen voelen omdat "ze hun dier kunnen opvoeden". Als ne kleine per ongeluk ietske te wild is en ongewild da beest triggert met een vingerke in't oog hebde van jan. Die hond kan die context niet koppelen.
Bij onze dochter moet van de nonkel ook de hond in de tuin als zij er is. Ook al heeft dat beest in 14 jaar nog niks gedaan en die mens kan gevaarlijke honden opvoeden (type rotweiler). Ma bon, misschien zijn mensen met gevaarlijke honden beter bewust van de gevaren dan die huis/tuin/keuken bricoleerders met veel te veel ego van "mijne keffer doet niks".
Nu, der is altijd wel een nuance.Ik wil het hier wel snappen, maar als hier iemand op bezoek komt zet ik mijn honden niet in de tuin, want die zijn hier thuis.
Langs de andere kant (zelfs aan de leiband) pak ik wel mijn honden dichter bij mij als ik iemand passeer, want ik namelijk niet of de persoon die we passeren bang is van honden of niet, want daar zijn ze niet thuis.

altijd pipi doen na het seksen he!Blaasontsteking. Dat doe pokkezeer.
Merci he pardal, nu hebt ge hier ook mijn ergernis van gemaakt
Ik wil het hier wel snappen, maar als hier iemand op bezoek komt zet ik mijn honden niet in de tuin, want die zijn hier thuis.
Langs de andere kant (zelfs aan de leiband) pak ik wel mijn honden dichter bij mij als ik iemand passeer, want ik namelijk niet of de persoon die we passeren bang is van honden of niet, want daar zijn ze niet thuis.