Status
Niet open voor verdere reacties.
De kwaliteit van mijn profielafbeelding is niet wat het zou moeten zijn. Helaas weet ik niet meer waar ik die afbeelding ooit gevonden heb.
Ik vrees dat het tijd is om na al die jaren een nieuwe afbeelding te kiezen. 😟
 
De kwaliteit van mijn profielafbeelding is niet wat het zou moeten zijn. Helaas weet ik niet meer waar ik die afbeelding ooit gevonden heb.
Ik vrees dat het tijd is om na al die jaren een nieuwe afbeelding te kiezen. 😟
mmmmmmu.jpg

afbeelding google search ;)
 
De kwaliteit van mijn profielafbeelding is niet wat het zou moeten zijn. Helaas weet ik niet meer waar ik die afbeelding ooit gevonden heb.
Ik vrees dat het tijd is om na al die jaren een nieuwe afbeelding te kiezen. 😟
Als ge wilt teken ik hem u over in hogere resolutie. (toch als het die simpele cartoon is)

Edit: laat maar, al geninja'd door Vlitser
 
Nagenoeg elke ochtend zelfde ergernis: mezelf.
Ik wil altijd vroeg gaan slapen maar rond 22u komen de vrienden online en een warzone sessie van minder dan een uur is er geen. Ik plooi altijd.
 
Het is meer een continu gevoel dat vaak tegen de avond opkomt dan iets dat na enkele minuten over is. Ik zou het kunnen proberen, maar ik ben er vrij zeker van dat het gevoel gewoon verder gaat blijven duren.



Geen idee, het is de laatste weken beginnen opkomen en wordt precies erger en erger. M'n dagindeling is volledig kapot. Vorige nacht was ik weer wakker tot +- 04:30 waardoor ik pas tegen 12 uur ben wakker geworden deze middag. Dus ik ben alvast benieuwd welk uur het vandaag zal worden. En het is niet dat ik actief wakker probeer te blijven. Zelfs als ik gewoon in bed ga liggen blijf ik gewoon wakker

En hoe is 't gegaan? Of zijt ge nog altijd aan 't slapen?
 
De kwaliteit van mijn profielafbeelding is niet wat het zou moeten zijn. Helaas weet ik niet meer waar ik die afbeelding ooit gevonden heb.
Ik vrees dat het tijd is om na al die jaren een nieuwe afbeelding te kiezen. 😟
Maar dan herken ik u niet meer!
 
Al maandenlang last van m'n onderrug, continu een druk, en af en toe pijn. tot momenten echt ondraaglijke pijn die uitstraalt via m'n bil langs achter tot aan mn kuit.

Door Corona wat laten aanslepen, maar 2 maand geleden toch beslist ermee naar de Chiropractor te gaan. Na 4 bezoekjes daar (en 300€ armer) toch maar de beslissing genomen ermee naar de huisarts te gaan.

Vanochtend om 6u30 een MR-scan laten doen, vermoeden van hernia.

Thuisgekomen, in de zetel geploft om naar de F1 van gisteren te kijken. Kheb het tot ronde 12 volgehouden, en ben dan plots wakker geschoten om 12u30..

Al een ganse dag zo futloos als maar kan zijn.
 
Door Corona wat laten aanslepen, maar 2 maand geleden toch beslist ermee naar de Chiropractor te gaan. Na 4 bezoekjes daar (en 300€ armer) ...
Mocht je het nog niet gedaan hebben, het ziekenfonds komt normaal gezien tussen voor 3 of 4 bezoeken per jaar.
 
Beelden van die eerste vaccinatie in Engeland en dat onnozel applaus dat gegeven wordt. Wow, je hebt een spuit gekregen, proficiat, fenomenaal, ongezien, jij heldin!

Rot toch een eind op met die bullshit.
 
Beelden van die eerste vaccinatie in Engeland en dat onnozel applaus dat gegeven wordt. Wow, je hebt een spuit gekregen, proficiat, fenomenaal, ongezien, jij heldin!

Rot toch een eind op met die bullshit.
Ah, hiervoor blijf ik trouw aan deze community.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan