3.5k decadent ?
Maar een wagen van 60 - 130k is dat dan niet ? Raar.
Toch als skibril, nee? Gewoon om de sneeuw en wind mee uit je ogen te houden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3.5k decadent ?
voor een wagen betaal je al gemakkelijk 20k. voor het plebs.3.5k decadent ?
Ik ga er frieten mee eten.Ik wil er wel es mee gaan skiën.
Dat zou pas decadent BG style zijn, ding zelfs ni installeren maar gewoon bovenop je skihelm gooien![]()

't Is niet te doen. Ik heb er echt serieus last van.![]()
Slecht nieuws voor hooikoortspatiënten: graspollen bereiken hoogste risiconiveau | VRT NWS Nieuws
Voor wie afgelopen dagen al heeft afgezien van de graspollen, is geen beterschap op komst. Door het droge en warme weer bereiken de graspollen in de lucht het hoogste risiconiveau de komende dagen. Het KMI raadt allergiepatiënten aan om buitenactiviteiten te vermijden.www.vrt.be
![]()
Vooral absurd dat de politie hierin volgt...![]()
Buur stuurt politie af op krijttekeningen van kinderen, inwoners roepen nu op 'heel Aalst vol te kleuren'
Nadat een buur afgelopen weekend de politie belde over stoepkrijttekeningen van kinderen en agenten vervolgens de papa vroegen die te verwijderen, zijn de Aalstenaars begonnen met een ludiek protest. Niet alleen sociale media staan plots vol Aalsterse stoepkrijttekeningen, op Facebook is er nu...www.hln.be
Hoe zuur kan een mens zijn...
Ja er zijn rare mensen op deze wereld hoor. Ik heb ooit nog in een sociale woonwijk gewoond en daar had ik met zowat elke buur ruzie.![]()
Buur stuurt politie af op krijttekeningen van kinderen, inwoners roepen nu op 'heel Aalst vol te kleuren'
Nadat een buur afgelopen weekend de politie belde over stoepkrijttekeningen van kinderen en agenten vervolgens de papa vroegen die te verwijderen, zijn de Aalstenaars begonnen met een ludiek protest. Niet alleen sociale media staan plots vol Aalsterse stoepkrijttekeningen, op Facebook is er nu...www.hln.be
![]()
Ecoterrorisme !!!!!!!!!Vooral absurd dat de politie hierin volgt...
.Ecoterrorisme !!!!!!!!!
al dat krijt dat in de grond en in het grondwater trekt..
Is een beetje belachelijk. Bij ons staat de straat en het trotoir ook iedere week wel vol. Maar ik zie echt niet in waarom ik mij daar ook maar iets van moet aantrekken.
Natuurlijk voor mensen die houden van orde en netheid, en een onaangetast esthetisch zicht heeft dat natuurlijk wel een impact. Maar voor mij mogen die gerust genegeerd worden.
De zure buurvrouw uit de straat heeft daar tegen mijn moeder ook eens over gaan klagen, en geëist dat mijn moeder dat zou afkuisen.![]()

Party like it's 1999.En de oplossing blijft ook hier weer heel simpel, gewoon waterprijs veel sterker laten stijgen per extra schijf aangesneden water. Zo'n zwembad kan wat mij betreft absoluut, maar vul het dan aan met grijs water, dat je door een grijswater filter stuurt.1) Iedereen weet hoe hatelijk die domme quizjes zijn op de radio?
2) Iedereen weet intussen hoe precair onze drinkwatervoorziening is? Verlaagde grondwaterstanden, enzovoort. Hoe elk jaar duizenden kinderen elders in de wereld sterven aan een tekort aan drinkwater? Opwarming van de Aarde. Enzovoort.
3) Iedereen weet intussen hoe België met zijn ruimtelijke wanorde, grote woonpercelen en relatief grote hogere middenklasse absurd veel zwembaden telt die quasi allemaal gevuld worden met drinkwater die perfect is voor consumptie. Het enige wat deze hype enigszins tegenhoudt is de relatief grote kostprijs van een zwembad.
Neem al die elementen samen, en dan is er één of ander genie bij Q-Music die zegt: "Hold my beer! Hier, we delen gratis zwembaden uit!"Party like it's 1999.
Waarop Het Laatste Nieuws: "Hold my beer too! Hier, we zetten een livestream op onze website (jawel) om dat kutkwisje van minuut tot minuut te monitoren!".
Fucking idioten van DPG Media. 1) Van onder welke steen komen die eigenlijk gekropen? 2) Hoe verschrikkelijk laag gaan die eigenlijk blijven vallen met hun niveau waar zelfs Dag Allemaal van zegt "neen, dit gaat te ver". Jezus.
Als je dan die huidige schijven ziet, zijn er maar twee. Hier in de buurt is dat:En de oplossing blijft ook hier weer heel simpel, gewoon waterprijs veel sterker laten stijgen per extra schijf aangesneden water. Zo'n zwembad kan wat mij betreft absoluut, maar vul het dan aan met grijs water, dat je door een grijswater filter stuurt.
Daarom dus, extra stappenAls je dan die huidige schijven ziet, zijn er maar twee. Hier in de buurt is dat:
Basistarief: 2.26 EUR/m³
Comfortarief: 4.52 EUR/m³
Ons (mooi gezuiverd) drinkwater is gewoon goedkoop. Nu, ergens is dat ook wel logisch gezien het een basisgoed is en elk ouder huis (ook het mijne) elk toilet doorspoelt daarmee. Maar goed, de prijs van een speciaalbier om 1000 liter gezuiverd water in een zwembad te laten lopen is misschien wat vreemd?
Maar onder deze vreemde constructie is het wel perfect legaal natuurlijk om een zwembad te vullen, wanneer er nog geen enkel alarmsignaal afgaat voor de drinkwatervoorziening (al is dat natuurlijk korte termijn zonder verder te denken).
Bij mijn ouders is er een 6-tal jaar eentje. Dan ook van die bewegende doelwitten aangekocht (stalen dingen die draaien als je het raakt etc)Maar serieus, waarom zou iemand zoiets in huis willen halen?