Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag in de Stadsschouwburg van Antwerpen naar een voorstelling gaan kijken. Wat een slechte stoelen. Ook 3 man voor me dat de voorstelling verschillende malen zat te filmen met hun smartphone. Lekker irritant. Uiteraard kneep de security en het zaalpersoneel een oogje toe 🤷‍♂️
 
Tjah, je mag geen torrenters noemen of promoten hé, maar die waren er blijkbaar heel lang als het R*Rbg is die stopt.
Hun small size format was wel heel goed, geen hi quality bitrates waar ik meestal voor ga vandaag, maar gewoon deftig, goed compromis tussen file size en kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Ga je in een "mooie" straat in Antwerpen wonen, breken ze praktisch meteen na je verhuis heel de straat open. Sindsdien in een constante bouwwerf aan het wonen. Elke dag hinder. Vanaf vandaag is de garage volledig afgesloten, maar we mogen de wagen op straat parkeren...

Iedereen die zijn wagen in Antwerpen op straat heeft geparkeerd weet hoe een slecht idee dat is. Net nu ik een nieuwe wagen heb gekocht 😒
Ja da's wel kak. Maar moet ooit gebeuren he, tenzij ge in een volledig nieuwe straat gaat wonen. Beter een bakfiets gekocht. :oi22:
 
Wel, lijkt erop dat ik de komende tijd een pak minder op Reddit zal zitten. En ik zal niet de enige zijn...
Toch ongelofelijk dat veel sites na een tijd in dezelfde val trappen; meer reclame dan wat anders, strengere regels, geforceerd gebruik van een bepaalde onoverzichtelijke versie van een website/app met barslechte functies,... Ik hoop dat ze op de desktop old.reddit.com en Reddit Enhancement Suite ook niet nuken, want dan zal het helemaal gedaan zijn vrees ik.

 
't Is iemand die z'n fouten niet inziet en wellicht niet weet van het bestaan van z'n BA, of er misschien geen heeft waardoor enkel een rechtbank van pas komt.
Als hij lid is van ITAA (vroegere BIBF en IAB) dan hij is wettelijk verplicht om een BA te hebben:


Ik zou hier toch op doorvragen en indien hij toch blijft ontkennen, hetgeen me sterk lijkt aangezien hij hier jaarlijks een bewijs van aansluiting moet afleveren aan het ITAA, klacht indienen bij ITAA.
 
Wel, lijkt erop dat ik de komende tijd een pak minder op Reddit zal zitten. En ik zal niet de enige zijn...
Toch ongelofelijk dat veel sites na een tijd in dezelfde val trappen; meer reclame dan wat anders, strengere regels, geforceerd gebruik van een bepaalde onoverzichtelijke versie van een website/app met barslechte functies,... Ik hoop dat ze op de desktop old.reddit.com en Reddit Enhancement Suite ook niet nuken, want dan zal het helemaal gedaan zijn vrees ik.

Ik volg een sub 'Public Freakout'. Waar bijvoorbeeld road rage filmpjes opstaan of mensen die hun coolness verliezen in een winkel o.i.d.

Vorige week wel 3 heel shockerende filmpjes gezien, vroeger nooit daarop tegengekomen. Van 't weekend weer van dat.
't Is gedaan met Reddit.

Maar goed, dat heeft niks te maken met uw probleem natuurlijk.
 
Een leerlinge die tot aan de examens afwezig zal zijn omwille van een ingegroeide teennagel. 🙄

Vanwege die leerlinge haar ouders komt nu ook de vraag bepaalde examens te laten vallen, want volgende jaar gaat het kind naar het volwassenenonderwijs. Reden daarvoor is dat ze er van uitgaan dat men in het CVO minder moeilijk zal doen. Nu is dochter depressief en gaan we er op school van uit dat het zeker niet helpt dat ze altijd nipt 50% haalt of buist en ze zich beter zou voelen in een andere richting waar ze niet constant op haar grenzen botst en faalt. De mama heeft echter haar gedachten gezet op *die* richting en dochter *zal* dat doen, falen is gewoon de school die haar dochter target.

Ouders gaan nu ook een week klussen in Italië en nemen dochter - inclusief teennagel - mee. Ze vragen ook of we roddels kunnen stoppen ‘want dochterlief gaat daar gewoon maar zitten of liggen, hoor, het is geen vakantie!’.

Ik heb op middelbare school gezeten met de zus van die moeder, moet mij inhouden om die op FB niet aan te manen haar zuster eens een beetje een schudding te geven.
 
ma lol die preventieve "STOP MET RODDELEN AUB TIS GEEN PRETVAKANTIE!" geniaal =)

ik kan mij wel inbeelden dat je depressief wordt als je zo'n moeder hebt
 

Ocharme met zo een armieterig pensioentje :sneaky:

Een leerlinge die tot aan de examens afwezig zal zijn omwille van een ingegroeide teennagel. 🙄

Vanwege die leerlinge haar ouders komt nu ook de vraag bepaalde examens te laten vallen, want volgende jaar gaat het kind naar het volwassenenonderwijs. Reden daarvoor is dat ze er van uitgaan dat men in het CVO minder moeilijk zal doen. Nu is dochter depressief en gaan we er op school van uit dat het zeker niet helpt dat ze altijd nipt 50% haalt of buist en ze zich beter zou voelen in een andere richting waar ze niet constant op haar grenzen botst en faalt. De mama heeft echter haar gedachten gezet op *die* richting en dochter *zal* dat doen, falen is gewoon de school die haar dochter target.

Ouders gaan nu ook een week klussen in Italië en nemen dochter - inclusief teennagel - mee. Ze vragen ook of we roddels kunnen stoppen ‘want dochterlief gaat daar gewoon maar zitten of liggen, hoor, het is geen vakantie!’.

Ik heb op middelbare school gezeten met de zus van die moeder, moet mij inhouden om die op FB niet aan te manen haar zuster eens een beetje een schudding te geven.
Wie is die arts die dat voorschrijft?
 

Ocharme met zo een armieterig pensioentje :sneaky:


Wie is die arts die dat voorschrijft?
De artsen staan normaliter in het volgsysteem maar veel kan je daar natuurlijk (terecht) niet mee. Leerling heeft dit jaar al 15 afwezigheden met briefje en 19 zonder rechtvaardiging (dus geen briefje van ouders of over het maxim dat ouders zelf mogen wettigen). Ik ben de allerlaatste persoon om te zeggen dat je niet mentaal op je tandvlees kan zitten, maar een schooljaar zo in horten en stoten is geen oplossing. Aan de ene kant dan uw kind om de haverklap thuishouden maar ook pertinent weigeren een oplossing te zoeken die ook effectief kan helpen (de richting is té zwaar, dat kan iedereen overkomen), in feite heeft dat meisje nu geen echte kans. Dan doet ze seffens hetzelfde in CVO, wat ook niet zal lukken en plots ben je 21/22 met zelfvertrouwen onder nul en schrik / haat voor het volgen van een opleiding.
 

Ocharme met zo een armieterig pensioentje :sneaky:

Goh ja, krijgt een deftig pensioen waar hij niet mag over klagen op zich, maar dat ze zomaar 500€ de maand afpakken omdat de overheid moet besparen: daar zou niemand mee lachen.
Da's het nadeel van de ambtenarij he. Je bent benoemd, dus geen contract, dus ze kunnen eigenlijk zomaar vanalles in een nieuwe wet gieten, waardoor ge veel verliest.

En zijn loon zal ook wel geen basisniveau geweest zijn, dus standaard is dat zeker niet.
 
In het ziekenhuis staat een waardeloze bak met deugdelijke vrijwilligers rond om uw check-in te registreren.
De chip op mijn ID werkt niet en ik betaal vóór vervaldatum geen euro of seconde voor een andere ID.
Ergernis: ongevraagde adviezen en bemerkingen van receptionisten, die het verlenen van een standaard dienst (de manuele check-in) als een last zien.
 
Goh ja, krijgt een deftig pensioen waar hij niet mag over klagen op zich, maar dat ze zomaar 500€ de maand afpakken omdat de overheid moet besparen: daar zou niemand mee lachen.
Da's het nadeel van de ambtenarij he. Je bent benoemd, dus geen contract, dus ze kunnen eigenlijk zomaar vanalles in een nieuwe wet gieten, waardoor ge veel verliest.

En zijn loon zal ook wel geen basisniveau geweest zijn, dus standaard is dat zeker niet.
Volgens een snelle LinkedIN opzoeking heeft hij 42 jaar lang gewerkt op niveau 'Adviseur' - wat ruim is.
Maar dat is wel een hele carrière van begin tot einde managementniveau.
 
Goh ja, krijgt een deftig pensioen waar hij niet mag over klagen op zich, maar dat ze zomaar 500€ de maand afpakken omdat de overheid moet besparen: daar zou niemand mee lachen.
Da's het nadeel van de ambtenarij he. Je bent benoemd, dus geen contract, dus ze kunnen eigenlijk zomaar vanalles in een nieuwe wet gieten, waardoor ge veel verliest.

En zijn loon zal ook wel geen basisniveau geweest zijn, dus standaard is dat zeker niet.

Volgens een snelle LinkedIN opzoeking heeft hij 42 jaar lang gewerkt op niveau 'Adviseur' - wat ruim is.
Maar dat is wel een hele carrière van begin tot einde managementniveau.
Adviseur bij FOD financiën dus had hem wat beter advies gegeven dan was er nu geen probleem om de pensioenen te betalen :oi22:
Maarja met een diploma 'taal en letterkunde' zal zijn advies dus niet economisch/wiskundig geweest zijn :unsure:
 
Adviseur is bij Financiën gewoon een titel hoor. Da's een niveau A geweest, universitair niveau dus.
Da's inderdaad een brede waaier, maar het is dus niet dat die gewoon "adviesgever" was.

Kan gaan van diensthoofd, tot lesgever, of andere actieve jobs waar de FOD universitaire niveaus voor in dienst heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan