Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag was het druk op de parking van de Action. Ik zie een mens wegrijden, zet mijn pinker op en eenmaal als die mens weggereden is, zie ik dat er aan de andere kant ook iemand stond te wachten met z'n pinker. Ik pak het plaatsje, die mevrouw sprak mij meteen aan "ik stond hier wel al 5 min te wachten." Ja ik ook, ik had u niet gezien, zeg ik. Maakt ze mij daar uit voor 't vuil van de straat. Enfin, ik ging binnen in de Action, ik stond tenslotte toch al geparkeerd. Ik keer na mijn boodschap terug naar mijn auto, is mijn auto serieus bekrast aan de achterkant.. :confused:

Hello guys,
We would like to inform you that we have decided to shut down our site.
The past 2 years have been very difficult for us - some of the people in our team died due to covid complications,
others still suffer the side effects of it - not being able to work at all.
Some are also fighting the war in Europe - ON BOTH SIDES.
Also, the power price increase in data centers in Europe hit us pretty hard.
Inflation makes our daily expenses impossible to bare.
Therefore we can no longer run this site without massive expenses that we can no longer cover out of pocket.
After an unanimous vote we've decided that we can no longer do it.
We are sorry :(
Bye

💔 on so many levels

op Youtube net een stukje reclame. Gebruiken die eikels gewoon Intermezzo uit Cavalleria Rusticana.
Van zo'n meesterwerk blijf je af, dat misbruik je niet in platvloerse reclame...

Vandaag in de Stadsschouwburg van Antwerpen naar een voorstelling gaan kijken. Wat een slechte stoelen. Ook 3 man voor me dat de voorstelling verschillende malen zat te filmen met hun smartphone. Lekker irritant. Uiteraard kneep de security en het zaalpersoneel een oogje toe 🤷‍♂️

Tjah, je mag geen torrenters noemen of promoten hé, maar die waren er blijkbaar heel lang als het R*Rbg is die stopt.
Hun small size format was wel heel goed, geen hi quality bitrates waar ik meestal voor ga vandaag, maar gewoon deftig, goed compromis tussen file size en kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Ga je in een "mooie" straat in Antwerpen wonen, breken ze praktisch meteen na je verhuis heel de straat open. Sindsdien in een constante bouwwerf aan het wonen. Elke dag hinder. Vanaf vandaag is de garage volledig afgesloten, maar we mogen de wagen op straat parkeren...

Iedereen die zijn wagen in Antwerpen op straat heeft geparkeerd weet hoe een slecht idee dat is. Net nu ik een nieuwe wagen heb gekocht 😒
Ja da's wel kak. Maar moet ooit gebeuren he, tenzij ge in een volledig nieuwe straat gaat wonen. Beter een bakfiets gekocht. :oi22:

Wel, lijkt erop dat ik de komende tijd een pak minder op Reddit zal zitten. En ik zal niet de enige zijn...
Toch ongelofelijk dat veel sites na een tijd in dezelfde val trappen; meer reclame dan wat anders, strengere regels, geforceerd gebruik van een bepaalde onoverzichtelijke versie van een website/app met barslechte functies,... Ik hoop dat ze op de desktop old.reddit.com en Reddit Enhancement Suite ook niet nuken, want dan zal het helemaal gedaan zijn vrees ik.

't Is iemand die z'n fouten niet inziet en wellicht niet weet van het bestaan van z'n BA, of er misschien geen heeft waardoor enkel een rechtbank van pas komt.
Als hij lid is van ITAA (vroegere BIBF en IAB) dan hij is wettelijk verplicht om een BA te hebben:

Ik zou hier toch op doorvragen en indien hij toch blijft ontkennen, hetgeen me sterk lijkt aangezien hij hier jaarlijks een bewijs van aansluiting moet afleveren aan het ITAA, klacht indienen bij ITAA.

Wel, lijkt erop dat ik de komende tijd een pak minder op Reddit zal zitten. En ik zal niet de enige zijn...
Toch ongelofelijk dat veel sites na een tijd in dezelfde val trappen; meer reclame dan wat anders, strengere regels, geforceerd gebruik van een bepaalde onoverzichtelijke versie van een website/app met barslechte functies,... Ik hoop dat ze op de desktop old.reddit.com en Reddit Enhancement Suite ook niet nuken, want dan zal het helemaal gedaan zijn vrees ik.

Ik volg een sub 'Public Freakout'. Waar bijvoorbeeld road rage filmpjes opstaan of mensen die hun coolness verliezen in een winkel o.i.d.

Vorige week wel 3 heel shockerende filmpjes gezien, vroeger nooit daarop tegengekomen. Van 't weekend weer van dat.
't Is gedaan met Reddit.

Maar goed, dat heeft niks te maken met uw probleem natuurlijk.

Een leerlinge die tot aan de examens afwezig zal zijn omwille van een ingegroeide teennagel. 🙄

Vanwege die leerlinge haar ouders komt nu ook de vraag bepaalde examens te laten vallen, want volgende jaar gaat het kind naar het volwassenenonderwijs. Reden daarvoor is dat ze er van uitgaan dat men in het CVO minder moeilijk zal doen. Nu is dochter depressief en gaan we er op school van uit dat het zeker niet helpt dat ze altijd nipt 50% haalt of buist en ze zich beter zou voelen in een andere richting waar ze niet constant op haar grenzen botst en faalt. De mama heeft echter haar gedachten gezet op *die* richting en dochter *zal* dat doen, falen is gewoon de school die haar dochter target.

Ouders gaan nu ook een week klussen in Italië en nemen dochter - inclusief teennagel - mee. Ze vragen ook of we roddels kunnen stoppen ‘want dochterlief gaat daar gewoon maar zitten of liggen, hoor, het is geen vakantie!’.

Ik heb op middelbare school gezeten met de zus van die moeder, moet mij inhouden om die op FB niet aan te manen haar zuster eens een beetje een schudding te geven.

ma lol die preventieve "STOP MET RODDELEN AUB TIS GEEN PRETVAKANTIE!" geniaal =)

ik kan mij wel inbeelden dat je depressief wordt als je zo'n moeder hebt

Ocharme met zo een armieterig pensioentje :sneaky:

Een leerlinge die tot aan de examens afwezig zal zijn omwille van een ingegroeide teennagel. 🙄

Vanwege die leerlinge haar ouders komt nu ook de vraag bepaalde examens te laten vallen, want volgende jaar gaat het kind naar het volwassenenonderwijs. Reden daarvoor is dat ze er van uitgaan dat men in het CVO minder moeilijk zal doen. Nu is dochter depressief en gaan we er op school van uit dat het zeker niet helpt dat ze altijd nipt 50% haalt of buist en ze zich beter zou voelen in een andere richting waar ze niet constant op haar grenzen botst en faalt. De mama heeft echter haar gedachten gezet op *die* richting en dochter *zal* dat doen, falen is gewoon de school die haar dochter target.

Ouders gaan nu ook een week klussen in Italië en nemen dochter - inclusief teennagel - mee. Ze vragen ook of we roddels kunnen stoppen ‘want dochterlief gaat daar gewoon maar zitten of liggen, hoor, het is geen vakantie!’.

Ik heb op middelbare school gezeten met de zus van die moeder, moet mij inhouden om die op FB niet aan te manen haar zuster eens een beetje een schudding te geven.
Wie is die arts die dat voorschrijft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan