Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een reis organiseren voor een groep vrienden. Ik doe dat het liefst van al (gedeeltelijk) zelf omdat ik dan zeker ben dat alles in orde is. Geen probleem mee dat de rest weinig inbreng heeft, maar het wordt wel ergerlijk als ik dingen vraag die niet deftig worden uitgevoerd.

We moesten blijkbaar nog een kopie van onze reispas doorsturen, dus ik vraag of iedereen mij een foto kan doorsturen van zijn reispas. Vervolgens krijg ik van één persoon een reispas waar ten eerste de reispas niet 100% volledig opstaat en waar meerdere vingertippen zichtbaar zijn. Ik vraag dus om een nieuwe, deftige foto door te sturen.

"Wat is hier niet deftig aan??? Alles is toch leesbaar"
- Dude serieus? Stuur gewoon een nieuwe
"Niet zo zagen man, dit zal wel goed zijn"
- Weet ge wa? Ge kunt uw reispas zelf doorsturen!

Even later krijg ik quasi de perfecte foto doorgestuurd :laugh:
Het kon nog erger: amper reactie krijgen op je voorgestelde reisplanning en dan enkele dagen voor vertrek te horen krijgen dat de kamers toch niet zo goed zijn en of je dat nog kan omboeken naar iets anders of dat ze toch liever andere dingen willen doen.

Ik kreeg zonet op TikTok een filmpje te zien van een Belgisch schoonmaakbedrijf dat poetst in huizen waar mensen overleden zijn in oa gruwelijke omstandigheden. Zeer expliciet beeld met plassen bloed etc.
Blijkbaar is 'crime scene cleaners' een ding op dat platform. Ik heb er geen woorden voor :puke:.
Ik zie echt het entertainment er niet in.

Het ergste is nog dat er totaaaaal geen link met mijn zogezegde favoriete video's is. Ik kijk naar flauwe humor, sketches, hardloopadvies en booktok. Waarom krijg ik dat te zien?!
Heb je uw cookies geweigerd o.i.d. bij Tiktok (ik gebruik dat niet dus weet niet hoe het werkt)?

Als ik bijvoorbeeld naar Youtube ga en ik wijs die gepersonaliseerde cookies e.d. af dan krijg ik ook gewoon willekeurige reclame.

Blote benen dag , hmm mijn benen tegenover vrouwenbenen is toch maar walgelijk .:wtf:

Het kon nog erger: amper reactie krijgen op je voorgestelde reisplanning en dan enkele dagen voor vertrek te horen krijgen dat de kamers toch niet zo goed zijn en of je dat nog kan omboeken naar iets anders of dat ze toch liever andere dingen willen doen.
Dan zou ik ontploffen denk ik :laugh:

Op dat vlak heb ik wel 'chance'. Ik krijg 9/10 gewoon carte blanche wat betreft het kiezen van het verblijf en dergelijke dus tot op heden heb ik altijd het hotel kunnen kiezen. :coolbrows:

Zelf reizen organiseren voor anderen is altijd een merde.

Zelf doe ik het amper omdat het steevast miserie is.
Een hoop geregel en gedoe, en anderen achterna zitten, dankbaarheid volgt niet.

Maar anderen volharden steeds ondanks wat ze allemaal al hebben meegemaakt.
(Goed voor mij dat ik kan meegaan. Ben sowieso wel een gemakkelijke die weinig eisen stelt. )

Tegenwoordig is een busreis me al evengoed. Liefst single kamer.
Geen gezeik, en alles is geregeld. Uw auto parkeren, de bus instappen en alles begint.
Saaier ja, langer rijden bwa ja, meer oudjes maar die negeer je.

Zelf reizen organiseren voor anderen is altijd een merde.

Zelf doe ik het amper omdat het steevast miserie is.
Een hoop geregel en gedoe, en anderen achterna zitten, dankbaarheid volgt niet.

Maar anderen volharden steeds ondanks wat ze allemaal al hebben meegemaakt.
(Goed voor mij dat ik kan meegaan. Ben sowieso wel een gemakkelijke die weinig eisen stelt. )

Tegenwoordig is een busreis me al evengoed. Liefst single kamer.
Geen gezeik, en alles is geregeld. Uw auto parkeren, de bus instappen en alles begint.
Saaier ja, langer rijden bwa ja, meer oudjes maar die negeer je.
Ik zeg het niet tegen mijn vrouw, maar ik reis nog het liefst alleen. Dan kan ik volledig mijn eigen ding doen. :p

Ik zeg het niet tegen mijn vrouw, maar ik reis nog het liefst alleen. Dan kan ik volledig mijn eigen ding doen. :p
Alleen. Om daar uiteindelijk niet alleen te zijn, met die andere vrouwen :p

En zelf geörganiseerde reizen voor anderen.
Gewoon het gedoe alleen al als het op financiën neerkomt. Bij sommigen mag het dan echt niks kosten uiteindelijk.
"Dat is een beetje te duur, vind je dat zelf ook niet?" "NEEEE"

Of wordt er te snel gestapt, te veel gezien op korte tijd...

Laatst bewerkt:
Ah, gisteren thuis van de laatste nacht. Platte band met de fiets wel maar vandaag nieuwe binnenband gestoken. Morgen grasmatten leggen.
Anderhalve week dan chill thuis. Laatste seizoen van Barry en The Marvelous Mrs Maisel liggen klaar.

Waarom plas ik zonet bloed? Donkerrode urine. Fuck sake.

Dat kan een ontsteking van de urine-wegen zijn. Zoiets is sowieso wel verschieten, ongeacht de oorzaak... :(

"Het baasje had hem losgelaten om te plassen en de hond begon mij aan te vallen. Het baasje bleef zijn naam roepen en liep zelf ook weg om hulp te halen, omdat hij bang was voor zijn eigen hond." Naar het gevoel van Nouha werd ze bijna een minuut aangevallen.

Ongelofelijk. En dan ook quasi tegelijkertijd met dit nieuws. Denk dat het hoog tijd wordt dat voor het houden van (bepaalde) hondenrassen een examen wordt ingesteld. Nu kan iedereen een super gevaarlijk hondenras -potentieel moordwapen als het ware- aanschaffen zonder gevolgen en opvolging.

schrik hebben van uw eigen hond, mee nemen naar een foor, en dan los laten.
al goed dat die mens veel schuldbesef toont, want 't is terecht.

Ongelofelijk. En dan ook quasi tegelijkertijd met dit nieuws. Denk dat het hoog tijd wordt dat voor het houden van (bepaalde) hondenrassen een examen wordt ingesteld. Nu kan iedereen een super gevaarlijk hondenras -potentieel moordwapen als het ware- aanschaffen zonder gevolgen en opvolging.
Waarom dat beperken tot bepaalde rassen? Verplicht het voor iedereen die een hond wil en de impulsaankopen die daarna gedumpt worden in asielen zullen gigantisch terugvallen!
De ene hond kan natuurlijk meer fysieke schade aanrichten dan de andere maar ongeleide projectielen van 3kg kunnen ook levensgevaarlijk zijn. Vb: een fietser aanvallen die hierdoor ten val komt, in het verkeer rennen met een kettingbotsing tot gevolg,... (Ik dramatiseer het nu wat maar je begrijpt wat ik bedoel.)

Waarom dat beperken tot bepaalde rassen? Verplicht het voor iedereen die een hond wil en de impulsaankopen die daarna gedumpt worden in asielen zullen gigantisch terugvallen!
De ene hond kan natuurlijk meer fysieke schade aanrichten dan de andere maar ongeleide projectielen van 3kg kunnen ook levensgevaarlijk zijn. Vb: een fietser aanvallen die hierdoor ten val komt, in het verkeer rennen met een kettingbotsing tot gevolg,... (Ik dramatiseer het nu wat maar je begrijpt wat ik bedoel.)
Gelukkig kunnen zo'n mensen die dan geen hond mogen houden dan nog wel terugvallen op het maken van kinderen, want dat is een basisrecht.

Wat heb ik toch een hekel aan sommige HR-medewerkers...
Online interview met een project consulting firma. Begint ze een heel verhaal over de oorsprong van de firma, de "work hard, play hard" mindset, de klassieke "we zijn hier een familie" bs, etc.
Na haar sekte-achtige tirade zeg ik letterlijk gewoon: "Ok, dank voor de toelichting." en switch mijn aandacht naar haar collega, de manager waarvoor ik zou werken.
Ik zie vanuit mijn ooghoek dat ze pissed off was omdat ik allicht niet even enthousiast op haar Scientology bs reageeerde.
De rest van het interview ging goed. De technische vragen die de manager naar me toe worp, heb ik allemaal correct beantwoord.
Ik krijg enkele uren later "feedback" van de recruiter die me het interview bezorgde: "Ze (yeah, right, "ze") vonden dat je niet echt al te enthousiast was en ze zoeken echt wel iemand die niet enkel zelf enthousiast is maar ook anderen kan enthousiasmeren.

Ik krijg enkele uren later "feedback" van de recruiter die me het interview bezorgde: "Ze (yeah, right, "ze") vonden dat je niet echt al te enthousiast was en ze zoeken echt wel iemand die niet enkel zelf enthousiast is maar ook anderen kan enthousiasmeren.
Moet dit niet in het glimlachtopic? Want je hebt toch maar mooi de work hard play hard bullet gedodged

Wanneer ge door fouten van uwen boekhouder € XXXX moet betalen aan belastingen, terwijl ge die normaal niet zou moeten betaald hebben...

Kleine hartverzakking. Open de bankapp en zie staan "gereserveerd bedrag 1600"

Groot alarm, blijkt dus dat ze de overschrijving van de hypotheek daar ook onder zien

Nie gezond op die manier, nie gezond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan