Oldskooler
Well-known member
Een kennis die bij een consultancy bedrijf was begonnen....
lol, als introvert is dat ook steeds mijn gevoel: activiteiten na de werkuren met collega's: Ik wil dat gewoon niet in mijn leven. Ik wil thuis zijn bij mijn vriendin, achter de pc zitten en wat gamen/3d'en of in mijne zetel een kruiswoordraadsel oplossen. Laat me die weinige tijd dat we per dag vrij zijn om te doen wat we willen ook gewoon invullen met mensen die ik graag heb en dingen die ik graag doe.
Allez tof he, als ge echt in een team zit met allemaal mensen die je graag hebt en 's avonds er ook een pint mee wil gaan pakken. Als dat uit zijn eigen gebeurt: nice, maar niet die georganiseerde teambuilding-feestjes die als promo voor het bedrijf zijn he.
....
Op 3 maand tijd had die al 6 teamevents gehad, en in de toekomst waren er ook reeds gepland.
Horror.
Uiteraard ben je niet verplicht om alles mee te doen.
Maar als beginneling laat je je best maar zoveel mogelijk zien zekers.

Wat weet jij over... InTouch? Je 10 seconden gaan nu in.
We zoeken een klantgerichte Customer Care Engineer met een talent voor softwareconfiguratie
Goed gedaan!
Jij stoot door naar de finale als onderstaande puntjes jou doen glimlachen.
Meedenken met klanten en hen ontzorgen, daar rol jij elke dag met plezier voor uit bed
om technische uitdagingen op te lossen in lijn met de noden van de klant
van XML- en csv-bestanden, SQL-queries, databasebeheer en Linux-servers beheren via commandline schrikken jou niet af
. Spreek je naast Nederlands ook Frans? Da's helemaal fantastique.
Staat de smile al op je gezicht? Neem als de
contact op met

. Who the fuck cares man. Dan pakt ge nog speciaal de voorstelling van 19u30 zodat ge niet té laat thuis zijt...