Het is toch opvallend hoe in dit soort discussies reclame kennelijk niet werkt, terwijl studies altijd aanwijzen van wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij zij die simpel van ziel zijn zal het vast wel werken, en zo zijn er veel.Het is toch opvallend hoe in dit soort discussies reclame kennelijk niet werkt, terwijl studies altijd aanwijzen van wel.
Tenzij de studies uitgevoerd worden door reclamebureausHet is toch opvallend hoe in dit soort discussies reclame kennelijk niet werkt, terwijl studies altijd aanwijzen van wel.

Het schijnt dat wie simpel van ziel is dat niet van zichzelf weet, Dunning-Kruger.Bij zij die simpel van ziel zijn zal het vast wel werken, en zo zijn er veel.

weten ze ook waarom? ik heb echt het gevoel dat dit niet van toepassing is op mij.Het is toch opvallend hoe in dit soort discussies reclame kennelijk niet werkt, terwijl studies altijd aanwijzen van wel.
Dan weet ik welke pleisters jij niet gebruikt!Misschien ben ik er wat extreem in maar ik probeer dat zoveel mogelijk te bestraffen door die artikelen niet aan te kopen.
Ik heb al een pul dreft terug gezet en gewisseld voor een ander merk. Volgens mijn madam was dreft toch het beste maar toen ik zei 'weet ge nog die kleine met zijn kutraket' capituleerde ze.
Ik begrijp dat er reclame moet zijn maar hou dat sober, hou me geen wereldvreemd beeld voor van wat je product is en irriteer me vooral niet met mottige oorwurmen. Zo lang ik me fucking 'who let the max out' zal herinneren weiger ik Lays te kopen. Croky zal er wel bij varen.
Ice-tea begint ook in mijn vizier te lopen.
De horror!Wonde? Mercurochrome! Sneetje? Mercurochrome!
Mama! Haal de Mercurochrome pleisters!
Mercurochrome, bij de apotheek.
Mercurochrome, altijd in huis.
Mercurochrome!
Mercurochrome!
Mercurochrome!
Correct!Dan weet ik welke pleisters jij niet gebruikt!
Ik link met haat, en ik ben een vriendelijke jongen in het dagelijkse leven dus da's geen vrolijke link voor mij.Het ding met reclame is dat het niet simpelweg werkt als "ik zie reclame x en ga meteen product y kopen".
't Gaat meer om awareness in het algemeen en de naam die blijft hangen, zonder dat je het zelf beseft.
Als je een specifiek product zoals pleisters al kunt linken met een bepaald merk is 75% van het werk al gedaan.
Sorry maar dit is nu toch fantastische reclame?!Ik vind die uitdrukking 'Wij van WC-eend adviseren: WC-Eend" altijd grappig droog tot je ziet wat voor k*treclame dat oorspronkelijk was met het fake duitse accent.

Schakel dan over naar Leifheit productenCorrect!
Ik link met haat, en ik ben een vriendelijke jongen in het dagelijkse leven dus da's geen vrolijke link voor mij.
75% los in de vuilbak in mijn geval.
Het ergste is wanneer je je toch eens hebt laten vangen.
Ik mop de vloer nog altijd met gemengde gevoelens met de Vileda mop. Dat ding werkt veel te goed.
Nu hoor ik altijd dit als ik dat ding gebruik:

Bij mij pakt reclame gewoonweg niet, ik besteed er nul aandacht aan. Ik let op die teller rechtsonder in beeld om te zien wanneer ik kan skippen, en eens het gepasseerd is heb ik echt geen idee waarvan er net reclame geweest is.
Ik ben al blij dat ik geen digicorder meer heb zodat ik niet meer geconfronteerd word met DE SERVETTEN ZIJN VUUUIIIIL of die kutreclame van Cofidis op de melodie van In the Summertime. FUCK DA!

Bij dat van de servetten weet ik zelfs niet waarvoor de reclame is, maar ik denk Dash. Hoe dan ook, don't careZo slecht werkt dat precies toch niet![]()

Het klinkt misschien erg makkelijk om te zeggen en dat besef ik, maar toch durf ik beweren dat ik (nagenoeg) niet vatbaar ben voor reclame. Er zijn weinig dingen in de wereld die meer op mijn zenuwen kunnen werken dan reclame, en als ik dan die namen (die inderdaad wel in mijn onderbewustzijn zullen rondspoken) ergens zie opduiken, voel ik de associatie met die kutreclames en ben ik allesbehalve geneigd om dat te kopen.Simpel gezegd: als een merk een aantal keer onbewust is gepasseerd in reclame, zal je normaal gesproken iets meer geneigd zijn om iets van dat merk te kopen dan om te kiezen voor een ander merk dat je niet kent.
Mensen geven gemakkelijk de voorkeur aan iets wat vertrouwd lijkt, zelfs als dat maar gewoon een naam is die bekend in de oren klinkt.
Da's geen rocket science. Als je ontkent dat dit invloed heeft op jou, besef je volgens mij niet dat je überhaupt een onderbewustzijn hebt.