DUITS WITBIER MET LITERS bedoelt ge
Zit daar geen gluten in? In that case

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DUITS WITBIER MET LITERS bedoelt ge

In Engeland is er zelfs een glutenvrij bier festival! Pak slaag van de plaatselijk pub krijg je er gratis bij.Zit daar geen gluten in? In that case![]()
stap 1 :Ik ga da nooit begrijpen
Hoe moet ik me dat voorstellen ?In Engeland is er zelfs een glutenvrij bier festival! Pak slaag van de plaatselijk pub krijg je er gratis bij.
‘The Pub’ is een algeheel concept, dat slaat op gebouw, bar, inhoud en cliënteel. You go down the pub, where you have a bit of a palaver with the pub.Hoe moet ik me dat voorstellen ?
Slaag krijgen van een gebouw. Of is dat gewoon van zattigheid tegen de grond stuiken ?
Hoe moet ik me dat voorstellen ?
Slaag krijgen van een gebouw. Of is dat gewoon van zattigheid tegen de grond stuiken ?
had je verwacht dat ze hun plannen voor het verlof gingen omgooien, omdat jij nù eens wou afspreken? het zijn blijkbaar niet eens close vrienden?Meer dan een maand geleden (begin juli) tegen een bevriend koppel gezegd dat we nog eens moesten afspreken/iets gaan eten.
Ze hebben 3 weken (bouw)verlof gehad, niks van hun laten horen. En NU komen ze af of we eens willen afspreken, maar wel in een weekend aahja want door de week is het te vermoeiend
Kust ze nu ook eens hè
der zat een wespennest in.
Je moet zorgen dat je een goede luchtstroom creëert, anders heeft het minder effect dan “alle ramen open”.Pfff alle ramen open en het koelt maar niet af. Het blijft drukkend warm![]()
De basisregel om de temperatuur zo laag mogelijk te krijgen, is om ramen en deuren open te zetten, zegt Laverge. "Het volstaat om een aantal ramen en deuren van tegenovergestelde gevels open te zetten. Dat genereert de meeste luchtstroming. Stel dat je op een gevel drie of vier ramen hebt, dan zet je beter één raam open aan één kant, en aan de andere kant van de woning nog een raam indien mogelijk. Dat zal meer ventileren dan twee ramen openen aan dezelfde kant."
Het is ook belangrijk dat frisse lucht op verschillende hoogtes de woning binnenkomt. "Doe ramen en deuren op verschillende verdiepingen open, dat creëert de beste luchtcirculatie. Warme lucht stijgt en verlaat het huis via de bovenste ruimtes. Op die manier krijg je luchtstroming in de hele woning, wat de gevoelstemperatuur verlaagt en de warmte draaglijker maakt."
Hier staan 1 raam en 1 deur open, maar koelt toch niet beel af. Momenteel is het hier binnen 24° (buiten 20°) en ik vrees dat het niet veel meer gaat zakkenJe moet zorgen dat je een goede luchtstroom creëert, anders heeft het minder effect dan “alle ramen open”.
Bron: VRT
Misschien toch eens even naar de huisarts bellen?gisteren een koepel afgenomen van een dak en ik kreeg een steek van een wesp op mijn duim.der zat een wespennest in.
khad verwacht dat het vandaag minder ging jeuken maar t'is alleen maar erger geworden, hand en pols jeuken nu verschrikkelijk en t'is gloeiend heet![]()
Hier ook al een paar dagen terug serieus koppijn en die hitte nu doet daar ook geen goed aan.Koppijn. (En ellendig werk en warm).
Nu "goed" weer en straks regen, ik ben benieuwd (en zag het liever omgekeerd).
geen tijd voor, kmoet mijn dak afwerken deze weekMisschien toch eens even naar de huisarts bellen?
Oke!geen tijd voor, kmoet mijn dak afwerken deze week
Prioriteiten he.Oke!
Gezondheid is idd niet zo belangrijk.
In verlofperiodes worden ook gewoon veel lange termijnplannen gemaakt en is het ironisch genoeg soms moeilijker om af te spreken dan gedurende het jaar.Meer dan een maand geleden (begin juli) tegen een bevriend koppel gezegd dat we nog eens moesten afspreken/iets gaan eten.
Ze hebben 3 weken (bouw)verlof gehad, niks van hun laten horen. En NU komen ze af of we eens willen afspreken, maar wel in een weekend aahja want door de week is het te vermoeiend
Kust ze nu ook eens hè
Intussen ook nog eens moeten zagen bij 2 man of ze het geld dat ik paar weken geleden heb voorgeschoten nog vanzinnens waren terug te storten. Persoonlijk regel ik zoiets de dag zelf, max de dag erna. zeker als het boven de 50€ is