Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach leveranciers. Halsoverkop nog een cadeautje besteld bij Bol met avondlevering en pakket staat geleverd, maar niemand gezien en niets in de bus natuurlijk. Prutsers.
't Is verlof, dan loopt het elk jaar in 't honderd bij al die firma's.
Hier waren er ook twee pakketjes vermist. Bij het ene bleek het naar een fout sorteercentrum te zijn gegaan en was het 8 dagen "verloren". Vandaag is het dan plots toch geleverd. Een ander stond ook als geleverd, maar niets van gezien. Leverancier had zelfs handtekening voor ontvangst gekregen via DPD. 3 dagen nadien stond hier dan plots een onbekende vrouw met een pakje voor ons. Blijkbaar gewoon ergens totaal anders afgeleverd en die madam was zo vriendelijk om haar tijd en naft te verdoen om dat langs te komen brengen.

Al de hele dag ruzie met mijn man omdat hij in mijn droom vreemd is gegaan met een vrouw die in hetzelfde resort zit en die gisteren hele tijd zat te praten met hem en over hoe schattig ons zoontje wel niet is en bladiebla bitch pls.
Toxische droom level x1000.:frown:
Ergernis nr 2, mobiel internet is hier kaka.

Al de hele dag ruzie met mijn man omdat hij in mijn droom vreemd is gegaan met een vrouw die in hetzelfde resort zit en die gisteren hele tijd zat te praten met hem en over hoe schattig ons zoontje wel niet is en bladiebla bitch pls.
Hoe durft jouw man je te bedriegen in jouw droom, de gluiperd.

Maar was het een wijn van een subliem jaar van een absoluut topkasteel?

Er is daar een zwembad? Bitches don’t float.

HLN die in een artikel over de aanhoudende droogte volgende foto gebruikt ter staving:

694

Op 30 november waren de weilanden rond de IJzer in Stavele overstroomd (links), een man maakte van de nood een deugd en ging er kitesurfen. Vandaag liggen ze er zo (rechts) bij. © Florian Van Eenoo Photo News

Dus een foto van een overstroming naast een foto van de normale situatie moet aantonen dat het nu uitzonderlijk droog is...

Je moet eens zien naar deze foto van de ongelooflijke droogte in Pepinster, terwijl het daar vorig jaar nog allemaal onder water stond:

images

HLN die in een artikel over de aanhoudende droogte volgende foto gebruikt ter staving:

694

Op 30 november waren de weilanden rond de IJzer in Stavele overstroomd (links), een man maakte van de nood een deugd en ging er kitesurfen. Vandaag liggen ze er zo (rechts) bij. © Florian Van Eenoo Photo News

Dus een foto van een overstroming naast een foto van de normale situatie moet aantonen dat het nu uitzonderlijk droog is...

Je moet eens zien naar deze foto van de ongelooflijke droogte in Pepinster, terwijl het daar vorig jaar nog allemaal onder water stond:

images
En dan nog een foto van Stavele. Denk dat dat hier zowat de enige plek in België is waar het gras nog groen is en niet bruin. :lol:

Youtube zonder AdBlock is echt rete-irritant.
ik heb combi FF en Ghostery en dus totaal geen ads. Als ik dan de youtube app op de gsm open, gaat het binnen 10 seconden weer af. Damn, zoveel reclame.

Eigen (lichte) ergernis: nog niet goed wakker, kwou naar hier surfen op het werk en gaf BelgiumDigital in bij google. Twas pas als ik inlogde dat ik besefte dat ik verkeerd zat :unsure:

Gelukkig heb ik ook Spotify. Op mijn privélaptop heb ik wel AdBlock staan en kan ik ongestoord muziek luisteren via Youtube, maar op mijn werktop kan ik dat niet installeren.

Ik ga da nooit begrijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan