Het grote onderbroeken topic

Type onderbroek

  • Slip

    Stemmen: 18 12,9%
  • Boxershort (los)

    Stemmen: 30 21,6%
  • Boxershort (aansluitend)

    Stemmen: 99 71,2%
  • String

    Stemmen: 3 2,2%
  • Ander type

    Stemmen: 3 2,2%
  • Welke onderbroek?

    Stemmen: 3 2,2%
  • Bomma style

    Stemmen: 2 1,4%
  • Hipster

    Stemmen: 7 5,0%
  • Kanten onderbroek

    Stemmen: 4 2,9%
  • Corrigerende onderbroek

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    139

sluysen

Active member
Niet meteen iets gevonden om dit in te plaatsen, maar als het bestaat graag moven :)

Welk type onderbroek draag je? En zweer je bij een bepaald merk of maakt dit niet uit?

Zelf al jaar en dag losse boxershorts. Misschien moet ik eens overschakelen naar aansluitende, alleen weet ik dan niet welk merk goed is.
 
Zo goed als altijd aansluitende boxers met korte pijpen. Favoriete merken voor boxers: Calvin Klein, Diesel, Olaf Benz of Versace.

Onder de strakke loopbroek een string en onder de fietsshort niks of een jockstrap.

Herenondergoed is tamelijk functioneel. Ik vind damesondergoed veel leuker, frivoler en complexer. Maar ok, de vraag is 'welk ondergoed draag je?' Tot op heden is dat geen dameslingerie :)
 
Zo goed als altijd aansluitende boxers met korte pijpen. Favoriete merken voor boxers: Calvin Klein, Diesel, Olaf Benz of Versace.

Onder de strakke loopbroek een string en onder de fietsshort niks of een jockstrap.

Herenondergoed is tamelijk functioneel. Ik vind damesondergoed veel leuker, frivoler en complexer. Maar ok, de vraag is 'welk ondergoed draag je?' Tot op heden is dat geen dameslingerie :)
Als ik Weekend Knack mag geloven wordt herenlingerie ook een ding, maar daar ben ik nog niet woke genoeg voor.
 
Aansluitende boxer.

Ik zou teveel schade doen als de klepel begint te slingeren. Daar tegenover staat wel dat, wanneer het heel warm is, de menten aan den bokaal durven plakken.

Altijd hetzelfde model van WE. Allemaal hetzelfde kleur. Het zijn de enige die opgewassen zijn tegen m'n balls of steel.
 
Ik heb wel wat sloggi boxers, en recent nog 3 lacoste boxers gekocht op ibood (zitten verbazend goed) maar het overgrote deel zijn van die canadian underwear, ik ken de merknaam niet echt, maar komen vanop de markt, als je ze per 50 euro koopt krijg je er zelf 6 a 7 ofzo

Zitten gewoon goed, en heel degelijk, elke keer als ik dat kraampje tegenkom koop ik er mij enkele (meestal aan de zee is dat)

Gaan echt lang mee, er zit enkel een canadian leaf vanvoren qua design
Misschien kent er iemand deze :unsure:

Boss enzo ondergoed is zeer degelijk, maar ook prijzig wel
 
Aansluitende boxer jack en jones, heb bij zeeman eens zo losse gekocht maar dat voelde raar aan " je voet u zo bloot "
 
Sinds ik boxershorts van Bamigo heb geprobeerd draag ik niks anders meer. Die zitten gewoon supercomfortabel, en ze gaan lang mee. Paar leuke kleurtjes ook ter afwisseling.
 
Ik wou de poll nog invullen maar je kan maar 1 mogelijkheid aanvinken... Aansluitende boxer, string, ander type en welke onderbroek (?) zijn allemaal van toepassing :)
 
Ik heb nooit helemaal begrepen waarom er zo veel negativiteit rond hangt, maar slips zijn voor mij veruit de favoriet. Ik vind het wel fijn dat alles netjes op zijn plaats blijft zitten en je hebt niet die vervelende pijpen die toch altijd wat omhoog kruipen.
Calvin Klein blijft een classic.
 
Terug
Bovenaan