Het grote sociale zoekertjes topic: op stap met een BG forumlid

Over welke bierkelders gaat het dan? Recent vroeg een collega van mij voor tips in Brugge - al woon ik daar al 20 jaar niet meer - dus nu hoop ik dat ik geen dingen aangeraden heb die in de categorie "niet meer wat het geweest is" vallen :p
Comptoir is nu gesloten en nieuw café maar zonder authentieke sfeer.

Le Trappiste heeft sinds enkele jaren ook nieuwe eigenaar en klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken sindsdien.

Poatersgat is altijd al vooral voor de toeristen geweest.
 
Comptoir is nu gesloten en nieuw café maar zonder authentieke sfeer.

Le Trappiste heeft sinds enkele jaren ook nieuwe eigenaar en klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken sindsdien.

Poatersgat is altijd al vooral voor de toeristen geweest.

Bedankt! Zonde om te horen, vooral Le Trappiste vond ik een waardevolle extra in Brugge toen ze begonnen, ook een sympathieke eigenaar toen. Maar goed om te weten dat ze in negatieve zin veranderd zijn...
 
In Limburg heb je: https://jag.be/

Ik ben daar even bij geweest omdat ik nieuwe mensen wou leren kennen en ook andere andere activiteiten wou doen dan altijd op café gaan met mijn toenmalige vrienden.

Heb er mijn vriendin leren kennen en er toen uitgegaan.
 
Ik ging als student wel vaker alleen naar optredens (de Frontline lag op wandelafstand), ik zag dan wel of ik iemand tegenkwam die ik kende of niet. De muziek alleen al was genoeg reden om te gaan.
En de laatste paar jaar merk ik dat ik dat terug doe, veel vrienden die een drukker leven hebben dan vroeger of intussen in het buitenland beland zijn. Niks mis met alleen naar optredens gaan, ik ken wel meer mensen die dat doen :)
De Frontline in Gent :biglaugh:
Daar ook aantal keren geweest voor Grindcore en paar blackmetal optreden oa Enthroned en ook eens Panchrysia.
Was een leuke tijd.

Ik ga niet zo graag alleen naar optredens, maar als een favoriete groep komt optreden in je streek, dan is het echt zonde om niet te gaan imo.
PS: ten tijde v Nightwish/Alcatraz zaten we niet meer op in kot in Kortrijk en woonden we ook niet langer in Kortrijk. Maar toch allemaal dicht genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga deze hier ook even droppen aangezien 4 aanwezigen (huidige stemmen) wat weinig is:


Iedereen welkom! :woohoo:
 
Ik heb daar een jaar gezeten (in de Zuid). Toch een beetje een dikkenekschool wi maar niet zo erg als t Fort indertijd.
10 jaar in de Zuid gezeten. Ik denk er niet met plezier aan terug.
De jaren erna in het PTI op de condédreef waren veel aangenamer.
 
Dit is een leuk initiatief.

Eventjes een thread bump, want ik ben ook best een sociaal beest,
en als er eens iets georganiseerd kan of moet worden, ben ik er graag bij :)

Nog mensen met ideetjes?
 
Terug
Bovenaan