Het grote sociale zoekertjes topic: op stap met een BG forumlid

Present! Dus als het over bier gaat (proeven, geen liters zwelgen!): zeker interesse... 🍺
Ik doe wel een paar bierfestivals en brouwerijbezoeken per jaar met vrienden, maar er zijn altijd nog meer leuke brouwerijen om te steunen. En doordat iedereen (incl. mezelf) de laatste 15-20 jaar serieus van regio veranderd is en de meesten intussen kinderen hebben, is dat ook niet altijd evident.
@TRUMP wou dat ook doen dacht ik?
 
Graag even quoten, anders zie ik de replies niet.
Diest is voor mij wel haalbaar.
Ik woon nu in Heerlen, NL, maar voor een sessie van 4 a 5u is dat te verantwoorden.
Ik dacht dat ik een quot had gedaan :laugh:

Das toch al een uurtje rijden. En heb ook niet echt mensen die het willen spelen.
Ik speel enkel mee in een grote campain maar iedereen heeft daar al meerdere games lopen.
En momenteel ook geen plaats om het zelf te organiseren tot ons huis klaar is.
 
@TRUMP wou dat ook doen dacht ik?
Jep, ipv een wiskey tasting, een bier tasting.
Op tripadvisor vind je zowiezo enkele leuke initiatieven. Meestal is dat dan een 4 tal cafétjes die dichtbij elkaar liggen, die je dan na elkaar bezoekt, met overal dus proevertjes.


Had zelf ook al een gelijkaardig topic geopend onder het mom van "welk evenement bezoek je dit weekend", maar toch ook niet echt van de grond gekomen.
Zijn de BG'ers dan echt zo'n huisduiven, of zijn die dan zo op hun privacy gesteld, vraag ik me af :thinking:
 
Jep, ipv een wiskey tasting, een bier tasting.
Op tripadvisor vind je zowiezo enkele leuke initiatieven. Meestal is dat dan een 4 tal cafétjes die dichtbij elkaar liggen, die je dan na elkaar bezoekt, met overal dus proevertjes.


Had zelf ook al een gelijkaardig topic geopend onder het mom van "welk evenement bezoek je dit weekend", maar toch ook niet echt van de grond gekomen.
Zijn de BG'ers dan echt zo'n huisduiven, of zijn die dan zo op hun privacy gesteld, vraag ik me af :thinking:

Dat klinkt als een plan! Best op een locatie die een beetje bereikbaar is met het openbaar vervoer zodat mensen geen drinken & rijden moeten combineren :)

Ooit ook eens een whisk(e)y en bier pairing gedaan in Gent, dat was ook interessant.
 

Die in Brugge lijkt mij persoonlijk het interessantst, met 6 proefglaasjes. En het feit dat die in Brussel op de eerste foto pilsglazen in volledig formaat tonen, geeft me weinig vertrouwen in het proef-aspect :)

Deze zijn er ook, maar meer gericht op de toeristische rondwandeling dan enkel het proeven. En op het eerste zicht 25 of 33 cl per bier, dan verkies ik meer kleine glaasjes, anders kan je even goed zelf een paar goeie cafés met speciale bieren uitkiezen :)
https://www.beerwalk.be/nl/brugge/bierwandeling/ of https://www.beerwalk.be/nl/gent/bierwandeling/
 
Die in Brugge lijkt mij persoonlijk het interessantst, met 6 proefglaasjes. En het feit dat die in Brussel op de eerste foto pilsglazen in volledig formaat tonen, geeft me weinig vertrouwen in het proef-aspect :)

Deze zijn er ook, maar meer gericht op de toeristische rondwandeling dan enkel het proeven. En op het eerste zicht 25 of 33 cl per bier, dan verkies ik meer kleine glaasjes, anders kan je even goed zelf een paar goeie cafés met speciale bieren uitkiezen :)
https://www.beerwalk.be/nl/brugge/bierwandeling/ of https://www.beerwalk.be/nl/gent/bierwandeling/
Voor deze in Brugge mag je me zowiezo al present rekenen als het op een weekend is dat ik kan . Meestal kan ik me wel makkelijk vrij maken.
Die van Gent misschien ook wel. Met een weekend ticketje nmbs geraak ik daar ook wel.
 
Tof idee! Ik kan getuigen dat afspreken met een BG lid heel plezant kan zijn (maar ook verregaande gevolgen kan hebben :p )

Ik zou graag wat meer gelijkgezinde (30 ish, vrijwillig kindvrij, interesses maken niet heel erg uit) vrienden vinden in't Gentse maar heb niet echt iets concreet qua activiteiten in gedachten. Ik hou dit topic in het achterhoofd mocht ik toch iets tegenkomen!
Hier ook uit het Gentse en zou ook wat meer vrienden willen maken.
 
Zijn de BG'ers dan echt zo'n huisduiven, of zijn die dan zo op hun privacy gesteld, vraag ik me af :thinking:
Bij mij is het eerder privacy aangezien ik hier wel 's zaken deel waarvan ik toch liever niet heb dat pakweg collega's of familie dat te weten. Dat is net de meerwaarde van dit forum. Je kan vragen stellen / meningen ventileren die je anders niet zomaar met een grote groep zou delen.

Nu, ik sluit ook niet uit dat ik 's deelneem aan sociale activiteit of er zelf eentje organiseer... Moest er dus interesse zijn om iets te organiseren in mijn interesseveld dan wil ik daar wel 's over nadenken :)
 
Zou er iemand interesse hebben om mee te gaan naar Lukas Lelie in Ternat op 24 november? Ik heb 2 tickets gekocht maar mijn man kan niet mee, maar ik zou ‘m wel graag gaan kijken.
 
Zou er iemand interesse hebben om mee te gaan naar Lukas Lelie in Ternat op 24 november? Ik heb 2 tickets gekocht maar mijn man kan niet mee, maar ik zou ‘m wel graag gaan kijken.
O klinkt wel tof. Nog maar 1x naar een zaal show geweest van Alex agnew.

Lukas Lelie is ook altijd goed in de ideale wereld enzo.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer spreken we eens af in trap/bras.. in Kortrijk @Mulan @MisterV @Str8_6 @xAnyana @Mr.Anderson @recipe4hate @quo_vadis @Holocene en anderen mogen getagd worden of zijn zeker welkom!

Ikzelf woon al ondertussen een tien jaar in het Brugse maar wil gerust met trein of auto afzakken.

@|nfected kvk en pita kan geregeld worden, kom jij dan van je lodge ook af?
Ik heb daar 3j gestudeerd maar woon eigenlijk keiver 😅
Ik ga mn best moeten doen om dat westvlaams gewauwel nog goed te begrijpen
 
Wanneer spreken we eens af in trap/bras.. in Kortrijk @Mulan @MisterV @Str8_6 @xAnyana @Mr.Anderson @recipe4hate @quo_vadis @Holocene en anderen mogen getagd worden of zijn zeker welkom!

Ikzelf woon al ondertussen een tien jaar in het Brugse maar wil gerust met trein of auto afzakken.

@|nfected kvk en pita kan geregeld worden, kom jij dan van je lodge ook af?
Ik woon ook in Kortrijk. Wonen er hier zoveel BG'ers? Als er iets georganiseerd wordt wil ik wel afkomen :D Al mijn vrienden wonen verspreid over Vlaanderen en hebben ondertussen ook allemaal kinderen. Mijn sociaal leven kan eigenlijk wel een tweede wind gebruiken.
 
Ik woon ook in Kortrijk. Wonen er hier zoveel BG'ers? Als er iets georganiseerd wordt wil ik wel afkomen :D Al mijn vrienden wonen verspreid over Vlaanderen en hebben ondertussen ook allemaal kinderen. Mijn sociaal leven kan eigenlijk wel een tweede wind gebruiken.
Nee, maar we zijn wel met "ne nest" die daar op school gezeten hebben. 😁
 
Terug
Bovenaan