Het grote onderbroeken topic

Type onderbroek

  • Slip

    Stemmen: 18 12,9%
  • Boxershort (los)

    Stemmen: 30 21,6%
  • Boxershort (aansluitend)

    Stemmen: 99 71,2%
  • String

    Stemmen: 3 2,2%
  • Ander type

    Stemmen: 3 2,2%
  • Welke onderbroek?

    Stemmen: 3 2,2%
  • Bomma style

    Stemmen: 2 1,4%
  • Hipster

    Stemmen: 7 5,0%
  • Kanten onderbroek

    Stemmen: 4 2,9%
  • Corrigerende onderbroek

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    139
Nauw aansluitende boxers, al jaar en dag.
Losse zijn gewoon vrij, hoe zal ik het zeggen, oncomfortabel.

Het liefste met iets langere pijpen. Maar ik heb ook met kortere.
Merken Björn borg, diesel, calvin klein, g-star en ralph lauren.
 
Zo die losse boxers voor mannen, is dat niet een beetje als een vrouw met A cupje die dan utieindelijk met een D cup ofzo rondloopt?
Dat houdt de boel toch helemaal niet zo netjes bij elkaar?
Anyway ik vind een strakke boxer bij mannen supermooi en dan zeker als die persoon een lekker kontje heeft en zijn werkmateriaal warmpjes opgeborgen ligt. Mannenstrings zijn spuuglelijk. Bah...

Zelf heb ik van alles liggen maar persoonlijk draag ik het liefst een hipster met kant ofzo en strings zo weinig mogelijk, vind er niets aan en als ik er al eens één aanheb is dat vooral om mijn man te plezieren want hij vind dat allemaal heel mooi enzu.

Heb ook verschillende speciale menstruatiebroekjes om te vermijden dat ik doorlek want een gewone hipster/boxer is dan redelijk ongemakkelijk haha kan een lelijke slachtpartij worden daar beneden.
 
Strakke boxershort voor door de dag
Speedo/Zwemslip voor te sporten of op extreem warme dagen
Losse boxershort voor te gaan slapen
 
Mensen moeten mij toch een uitleggen bij welke sporten zij onderbroeken dragen.

Een loopbroek heeft een binnenbroek, dus daar draag je niks onder. Een korte looptight is tight dus het zaakje blijft tight bij elkaar. Een zwemshort heeft een binnenbroek. Een fietsbroek daar draag je niks onder.

En bij sporten zoals voetbal, tennis, volleybal en ga zo maar door draag je toch gewoon een strakke boxer lijkt me.
 
Mensen moeten mij toch een uitleggen bij welke sporten zij onderbroeken dragen.

Een loopbroek heeft een binnenbroek, dus daar draag je niks onder. Een korte looptight is tight dus het zaakje blijft tight bij elkaar. Een zwemshort heeft een binnenbroek. Een fietsbroek daar draag je niks onder.

En bij sporten zoals voetbal, tennis, volleybal en ga zo maar door draag je toch gewoon een strakke boxer lijkt me.
Is een strakke boxer geen onderbroek?
 

deze van J&J, keuze in verschillende motiefjes
 
Jawel.
Maar niet elke sport vereist een onderbroek, dat is de clue.
Maar mensen moeten jou uitleggen voor welke sporten ze onderbroeken dragen, en dan geef je zelf meer voorbeelden met dan zonder. Lijkt me dat bij het merendeel van de sporten, zeker op training, je toch gewoon ondergoed draagt?
 
Losse boxers van de H&M, al jaar en dag.
Tijdens het sporten doe ik soms zo'n strakke ondershort aan omdat ik veel te dikke batsen (dijen) heb op dit moment.
 
Mensen moeten mij toch een uitleggen bij welke sporten zij onderbroeken dragen.

Een loopbroek heeft een binnenbroek, dus daar draag je niks onder. Een korte looptight is tight dus het zaakje blijft tight bij elkaar. Een zwemshort heeft een binnenbroek. Een fietsbroek daar draag je niks onder.

En bij sporten zoals voetbal, tennis, volleybal en ga zo maar door draag je toch gewoon een strakke boxer lijkt me.
Ik draag bij elke sport een onderbroek met één uitzondering: fietsen. Onder de fietsshort is een onderbroek niet comfortabel tenzij een jockstrap. Maar dat ziet er nogal belachelijk uit dus meestal draag ik geen ondergoed om te fietsen.

Mijn lange loopbroek, is erg strak. Zonder onderbroek zou alles wel op zijn plaats blijven maar ik voel me dan niet comfortabel. Onder mijn loopbroek vind ik een string het beste passen. Al vind ik die dingen niet mooi voor een man dus ik draag dat enkel om te gaan lopen. Ga ik lopen in een short dan draag ik gewoon de strakke boxer die ik normaal draag.
 
Ga ik lopen in een short dan draag ik gewoon de strakke boxer die ik normaal draag.
Ja maar voor wat dient die binnenbroek dan?
Dat is toch 1op1 om een slip te vervangen.
Idem met zwemmen, speedo of short lijkt ondergoed mij vrij overbodig.

Een string voor mannen zou ik net als heel oncomfortabel ervaren.
 
Ja maar voor wat dient die binnenbroek dan?
Dat is toch 1op1 om een slip te vervangen.
Idem met zwemmen, speedo of short lijkt ondergoed mij vrij overbodig.

Een string voor mannen zou ik net als heel oncomfortabel ervaren.
Enkel de binnenbroek in mijn loopshort houdt het zaakje niet op zijn plaats tijdens een looptraining. Zou oncomfortabel zijn :)
De string onder de looptights houdt alles op zijn plek. De boxer onder die loopbroek vind ik niet zo comfortabel.
 
Al heel lang aansluitende boxershorts. En enkel dat. Weleens een losse boxershort gekocht, maar dit ligt nog altijd onaangeroerd in de kast...
 
losse boxershorts.

aansluitend vind ik echt hatelijk. en vies.
 
Hier strakke trunks, met iets lagere pijpkes vind ik het mooist en meest comfortabel.
De beste/mooiste vind ik bij Muchachomalo.
Maar de dagdagelijkse zijn bulk-korting-boxers van Hackett of Undiz.:
 
Terug
Bovenaan