Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel ja….?Dus voor jullie is het normaal dat jullie vriend/vriendin naar de discotheek gaat zonder jullie en jullie zouden dit toelaten? Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het enkel te snappen.
Hij zoekt best een huisvrouw zonder sociaal leven, met al die scheefpoeperij op het werk en in discotheken tegenwoordigNet alsof de discotheek is waar er vreemd gegaan wordt.
Als ze wil scheefpoepen maakt dat niet uit waar ze naartoe gaat ze, ze doet het toch.

Om te antwoorden op de vraag. Ik beschouw mezelf hierin als levend in de 21ste eeuw en zou er verder niet veel bij nadenken.Weer? Eerste date met deze… je volgt niet goed mee. De vorige (die niet buitenkwam omdat het zogezegd koud was en me niet respecteerde) had ik een weekje niets gestuurd en na een weekje stuurt ze me een miserabele “hey”. Ik antwoord daarop met “hallokes”. Daarna stuurt ze “je laat niets van je horen”. Ik heb daarop geantwoord met “we kunnen hetzelfde zeggen over u he”. Nadien hebben we heel kort ge-sms’t. En daar is het bij gebleven. Ge ziet dat als ik geen moeite doe en initiatief neem, dat er niets uit de bus komt. Van mij part is het beter zo, ik ben zelfs gelukkig dat we geen contact meer hebben. Zij past helemaal niet bij mij. Next!
Nu, om terug te komen op m’n eerste date met de nieuwe meid. Is eigenlijk heel goed verlopen, we zijn iets gaan drinken en nadien een wandelingetje gemaakt. We hebben beiden op het einde laten weten dat het leuk was en dat we elkaar verder willen zien om te leren kennen. 2e date was de avond zelf al ingepland (binnen een weekje). Ik heb bij deze een heel andere vibe dan de vorige. Ze komt respectvol over, neemt initiatief om met me te praten, is grappig, drong vanzelf aan om de rekening op de eerste date te betalen (dit was echt wel een mooi gebaar vond ik), … alles goed en wel, maar voorlopig beschouw ik het nog als een verkenningsfase en wil ik me niet te snel laten vangen door gevoelens. Achteraf ben ik degene die erdoor pijn lijdt.
Voorlopig is er een onderwerp die ik op tafel wil gooien en open wil bespreken met haar. Zij is onlangs uitgegaan met vriendinnen in een nachtclub (mannen/vrouwen die er op los dansen, alcohol drinken, tot in de vroege uurtjes, gelijk de Carré in Willebroek). Ik zou haar willen vragen of zij later, als zij een vriend heeft, ook graag zou willen uitgaan met haar vriend, en of ze ook eens zonder haar vriend enkel met de vriendinnen zou willen uitgaan. Persoonlijk ben ik daar geen voorstander van. Dus indien zij dit in de toekomst zou willen doen, dan ga ik haar vriendelijk bedanken en zeggen dat we het hierbij kunnen laten, ieder hun eigen weg. Hoe zien jullie dat eigenlijk? Delen jullie dezelfde mening of beschouwen jullie zich op dit vlak als open-minded met een stalen vertrouwen.
Ik moet geen rokersbakkes hebben als ik iemand kus zeIk dacht dat van roken ook tot ik mijn ex tegenkwam.
Ge leert met veel dingen leven denk ik als de hoofdzaken goed zitten.
kleren da stinken, de persoon zelf da stinkt, uw huis da stinkt want ge neemt da sowieso meeIk moet geen rokersbakkes hebben als ik iemand kus zekleren da stinken, de persoon zelf da stinkt, uw huis da stinkt want ge neemt da sowieso mee
gerookt eten@kay-gell Is dan ook wat meer gewoon he. @Soeplepel zal voornamelijk een goed erwtensoepke lusten met een dikke worst erin die vooral niet te gerookt smaakt.

Ik was gemeend content dat u eerste date goed was verlopen en je nog geen 25 "red flags" had gevonden en dan begin je over zoiets?Dus voor jullie is het normaal dat jullie vriend/vriendin naar de discotheek gaat zonder jullie en jullie zouden dit toelaten? Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het enkel te snappen.
Dan bewonder ik je stalen vertrouwen. Ja, er is een verschil tussen een disco en een parenclub. En volgens mij is er ook een verschil tussen een resto/lounge en een discotheek. Volgens jullie niet. Nu, wat in welke categorie valt, dat heeft te maken met het perspectief van een mens. Er zijn sowieso ook mensen die een parenclub als de normaalste zaak van de wereld beschouwen omdat het behoort tot hun levensstijl, en voor hen zal dat in dezelfde categorie vallen als een resto/lounge/disco. Namelijk dat het allemaal goed en wel kan.Er is wel een ferm verschil tussen een parenclub en een discotheek hé manneke…
Als @Mulan wil uitgaan met een bende vrienden en daar zitten vrijgezelle venten tussen, who cares? Ik heb er alle vertrouwen in dat ze niet iedere vent gaat bespringen, zelfs niet die van 1m90.
Neen, maar ik heb bepaalde waarden en principes die ik belangrijk vind. Als ik rondom mij kijk en gelukkig getrouwde koppels zie, dan zie ik ze niet in een discotheek. Die koppels houden zich met andere zaken bezig in ‘t leven. Voor de meesten zou dat ook een bron van ruzie zijn. Ik ben eigenlijk verrast dat de meerderheid van de users hier zo over denkt. Ben ik te streng? Ik weet het niet, aangezien dit allemaal me zo vanzelfsprekend leek. Het blijkt dat het toch niet zo is.Oprechte vraag: Ben jij opgegroeid in een zeer katholiek of evangelische kerk gezin?
Daar ben ik niet zeker van. Ik denk persoonlijk dat het doel van een discotheek ook is dat mannen/vrouwen onderling flirten. Laten we ons nu niet van de domme houden.een discotheek is net als een danscafe of fuif he: u amuseren en dansen is het doel.
Bij een parenclub is het doel een ander soort van amusement.
Dit is alweer overdreven vind ik, zoals hierboven aangegeven.Als je iemand wilt zonder een eigen leven die braaf thuis blijft zitten, koop u dan een hond of een kat.
Dat is niet hetzelfde he. Wij hebben het hier over een discotheek, drinken en dansen tot in de vroege uurtjes. Natuurlijk denk ik hetzelfde zoals jou. Eens op resto/lounge gaan kan allemaal wel. Op dat vlak denken wij hetzelfde denk ik.Mijn partner is niet meteen het type dat alleen gaat feesten, maar wel eens met vriendinnen wat gaat eten. Dat ze maar doet en zich amuseert denk ik dan. Doe ik ook.
Ik snap oprecht niet waarom het een awkward vraag is. Voor mij lijkt het een doodnormale vraag die men in een verkenningsfase kan stellen aan de andere partij om diens levensstijl te weten te komen.Je begint op date 2 al akward vragen te stellen, waarbij als het antwoord je niet bevalt je het daarbij wil laten.
Ben je zo vastbesloten om alleen te eindigen dat je het steeds voor jezelf wil verpesten??
Jouw doel moet zijn om in een grote mensen relatie te geraken! ,en na enkele maanden kan je nog steeds evalueren of jullie wel 100% op dezelfde golflengte zitten, ( dan ben je hopelijk eens wat levenservaring wijzer)
Open, in de zin van transparant zijn en elkaars mening uitwisselen. Uiteraard sta ik open voor andere visies. Iedereen doet wat ie wil. Maar zoals gij bepaalde criteria kan hebben in uw relatie, kan iemand anders dat ook hebben.Je zegt dat je het open wil bespreken, maar je staat wel niet open voor een andere visie erop.... Lastig!
Anyana, ik snap het echt niet he, het is gelijk ik van Mars kom ofzo. Het kan toch niet dat ik de enige ben die zo denkt…Amai Spiderman, ge zijt weer goed bezig hé. Discotheek vergelijken met parenclub en o wee als ze enkel met vriendinnen naar de discotheek wil. Of het nu dit is of iets anders, 't is precies altijd wel iets![]()
Ja, maar bijvoorbeeld: de waarschijnlijkheid dat er scheefgepoept wordt in een discotheek is hoger vergeleken met scheefpoepen op het werk. Ik bedoel daarmee, de locatie en setting heeft een invloed daarop. Uiteindelijk is het wel zo dat als iemand wil scheefpoepen, dat ie het kan doen waar en wanneer ie wil, daarover zijn we het eens.Net alsof de discotheek is waar er vreemd gegaan wordt.
Als ze wil scheefpoepen maakt dat niet uit waar ze naartoe gaat ze, ze doet het toch.
Verder niet veel bij nadenken, dat is juist het moeilijke gedeelte.Om te antwoorden op de vraag. Ik beschouw mezelf hierin als levend in de 21ste eeuw en zou er verder niet veel bij nadenken.
Verder, ben ik heel benieuwd naar het verloop van de tweede date met de 'nieuwe meid' waarbij je dit open plant te bespreken. Succes!
Eindelijk iemand die hetzelfde denkt als ik.Ik moet geen rokersbakkes hebben als ik iemand kus zekleren da stinken, de persoon zelf da stinkt, uw huis da stinkt want ge neemt da sowieso mee
Zolang de dochter niet 16 is en Crystal-Diamond heet terwijl de moeder de 31-jarige Chayenne is zal ik niet scheef kijken hoor.Ik vind heel de discussie rond daten met iemand met een kind altijd een moeilijke.
Ikzelf heb een dochtertje uit een vorige relatie van 12 jaar.. Ik was nadien single en merkte toch dat je vaak scheef bekeken wordt of veroordeeld wordt omdat je "bagage" hebt.
Ik heb nu een relatie van een jaar met iemand en voor haar is dat soms ook een dingetje omdat zij haar ideaal beeld moet aanpassen. Zij wou altijd graag alles voor de 1e keer meemaken met iemand. Dit gaat nu niet meer omdat ik al papa ben. Ik merk toch dat een ideaal beeld hebben soms in de weg kan staan van de realiteit.
Mijn vriendin kan daar eerlijk over communiceren wat wel belangrijk is.
Maar in het verleden heb ik al gemerkt dat er vrouwen zijn die na langere tijd ineens een probleem maken van mijn kind. Dan denk ik waarom zeg je dat niet gewoon in het begin.
Het leek lange tijd alsof ik abnormaal was of me schuldig moet voelen omdat ik een kind heb... Maarja. Ik begrijp natuurlijk wel dat de realiteit soms kan botsen met uw ideaal beeld... Maar ik heb al lang geleerd dat een ideaal beeld niet bestaat. Niemand is perfect.

Dit snap ik volkomen. Vandaar dat ik ook had vermeld dat als zij zo ingesteld staat, dat ik liever verder zoek naar een potentiële partner.Ik was gemeend content dat u eerste date goed was verlopen en je nog geen 25 "red flags" had gevonden en dan begin je over zoiets?
1) een discotheek is geen hoerenkot dus ik zie niet in waarom mijn hypothetische vriendin daar niet naartoe zou mogen met vrienden. Al mijn ex'en gingen soms weg zonder mij en met vrijgezelle mannen in het gezelschap en ik ging ook weg zonder haar met vrijgezellen vrouwen in het gezelschap.
2) ik heb me hierboven zelfs fout uitgedrukt: ik heb namelijk geen ene reet te zeggen over wat mijn vriendin zou mogen want ik heb niks toe te laten aangezien dat meiske ook een eigen mening en een eigen leven heeft. Het verste dat je imo kan gaan in zulke situaties is eerlijk vertellen dat je u niet goed voelt bij het feit dat zij dit of dat doet. En als zij daarna beslist van toch te gaan is dat haar goed recht en moet je er maar mee leren leven. Je hebt imo nooit het recht om iemand zoiets te verbieden. Het is trouwens ook geen goed idee om tot in den treurnis toe te herhalen dat je zoiets niet leuk vind
Het enige recht dat je hier zou hebben is dat je voor uzelf mag uitmaken of je een relatie wil aan gaan met iemand die naar discotheken gaat met vriendinnen. Eens je in die relatie zit heb je eigenlijk toegegeven dat dat iets is waar je mee om kan. En in u geval zou ik toch ook stillaan opteren voor een hond, die mag je legaal aan de ketting leggen en die zal nooit het huis verlaten zonder u.
Het maakt in se ook geen hol uit waar ze naartoe gaat. Het vergelijk parenclub <> disco gaat totaal niet op daar 99% van de bevolking wel kan opmerken dat dit geen retro lounge, café of disco is waar jan met de pet wel komt. Om het simplistischer te schetsen. Over die retrolounge/disco kan je het al eens hebben met de bomma aan de kerstdis. Die parenclub... not so much.Dan bewonder ik je stalen vertrouwen. Ja, er is een verschil tussen een disco en een parenclub. En volgens mij is er ook een verschil tussen een resto/lounge en een discotheek. Volgens jullie niet. Nu, wat in welke categorie valt, dat heeft te maken met het perspectief van een mens. Er zijn sowieso ook mensen die een parenclub als de normaalste zaak van de wereld beschouwen omdat het behoort tot hun levensstijl, en voor hen zal dat in dezelfde categorie vallen als een resto/lounge/disco. Namelijk dat het allemaal goed en wel kan.
Neen, maar ik heb bepaalde waarden en principes die ik belangrijk vind. Als ik rondom mij kijk en gelukkig getrouwde koppels zie, dan zie ik ze niet in een discotheek. Die koppels houden zich met andere zaken bezig in ‘t leven. Voor de meesten zou dat ook een bron van ruzie zijn. Ik ben eigenlijk verrast dat de meerderheid van de users hier zo over denkt. Ben ik te streng? Ik weet het niet, aangezien dit allemaal me zo vanzelfsprekend leek. Het blijkt dat het toch niet zo is.
Daar ben ik niet zeker van. Ik denk persoonlijk dat het doel van een discotheek ook is dat mannen/vrouwen onderling flirten. Laten we ons nu niet van de domme houden.
Dat is niet hetzelfde he. Wij hebben het hier over een discotheek, drinken en dansen tot in de vroege uurtjes. Natuurlijk denk ik hetzelfde zoals jou. Eens op resto/lounge gaan kan allemaal wel. Op dat vlak denken wij hetzelfde denk ik.
Ik snap oprecht niet waarom het een awkward vraag is. Voor mij lijkt het een doodnormale vraag die men in een verkenningsfase kan stellen aan de andere partij om diens levensstijl te weten te komen.
Anyana, ik snap het echt niet he, het is gelijk ik van Mars kom ofzo. Het kan toch niet dat ik de enige ben die zo denkt…
Ja, maar bijvoorbeeld: de waarschijnlijkheid dat er scheefgepoept wordt in een discotheek is hoger vergeleken met scheefpoepen op het werk. Ik bedoel daarmee, de locatie en setting heeft een invloed daarop. Uiteindelijk is het wel zo dat als iemand wil scheefpoepen, dat ie het kan doen waar en wanneer ie wil, daarover zijn we het eens.
Eindelijk iemand die hetzelfde denkt als ik.
Je komt me nogal over als een simp.2) ik heb me hierboven zelfs fout uitgedrukt: ik heb namelijk geen ene reet te zeggen over wat mijn vriendin zou mogen want ik heb niks toe te laten aangezien dat meiske ook een eigen mening en een eigen leven heeft. Het verste dat je imo kan gaan in zulke situaties is eerlijk vertellen dat je u niet goed voelt bij het feit dat zij dit of dat doet. En als zij daarna beslist van toch te gaan is dat haar goed recht en moet je er maar mee leren leven. Je hebt imo nooit het recht om iemand zoiets te verbieden. Het is trouwens ook geen goed idee om tot in den treurnis toe te herhalen dat je zoiets niet leuk vind![]()
Ja zo'n mensen bestaan maar uit de reacties hier merk je ook wel dat dat niet de standaard is en imo zou ik dat ook niet moeten weten. Ik ga nu wel niet naar discotheken maar geldt dan voor iets anders in mijn geval. Een vrouw is geen hondje dat ge kunt bepalen waaar ze wel of niet naartoe gaat. Maar stél nu dat ze op alle andere vlakken matched gaat gij ze laten schieten voor dat? Als iemand wil vreemdgaan dan zal die vreemdgaan. Maar ik dénk dat er altijd wel iets gaat zijn dat gij minder leuk gaat vinden. Daar moet ge over kunnen praten, maar meteen afwijzen? HmmAnyana, ik snap het echt niet he, het is gelijk ik van Mars kom ofzo. Het kan toch niet dat ik de enige ben die zo denkt…

Hi Elvis, nog altijd niet van straat wss? Zelfs na al 10j de uber man uit te hangenJe komt me nogal over als een simp.
In een vaste relatie kan/moet je wel degelijk vaste en duidelijke grenzen trekken.
Niet zomaar alles toestaan omdat hij/zij zomaar vanalles wil.
Zeker als je je als man gedraagt als een dweil zal dit je aantrekkelijkheid in snel tempo doen kelderen.
Ja, maar bijvoorbeeld: de waarschijnlijkheid dat er scheefgepoept wordt in een discotheek is hoger vergeleken met scheefpoepen op het werk. Ik bedoel daarmee, de locatie en setting heeft een invloed daarop. Uiteindelijk is het wel zo dat als iemand wil scheefpoepen, dat ie het kan doen waar en wanneer ie wil, daarover zijn we het eens.
DE LOCATIE
Nog interessant om te weten: uit onderzoek van Victoria Milan, een site voor vreemdgangers, blijkt dat we het vaakst vreemdgaan op ons werk. 65% van de vrouwen die een buitenechtelijk avontuurtje willen, zoeken dat op het werk.