Str8_6
Well-known member
Langbenige, knappe en vlotte dame wilt afspreken.... Welk risico?
Dat het vroeger een man was van 1m90..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Langbenige, knappe en vlotte dame wilt afspreken.... Welk risico?
Bwa, als dat goed gelukt is... Nu, daar kom je pas achter op date 3 - 5 volgens de norm hierDat het vroeger een man was van 1m90..

*Willy en zijn ladyboy*Bwa, als dat goed gelukt is... Nu, daar kom je pas achter op date 3 - 5 volgens de norm hier![]()

Er is maar 1 juist antwoord:Of nog eentje uit de losse pols:
Voor de twijfelaars onder ons:
"Wow, ik heb even een totale blackout, wa wilt ge, als ge zo een stralende schoonheid tegen het lijf loopt..."
©®
, ik weet het...
Of nog, voor de directere players:
"Kom hier, dat ik u tegen mijne Gillet trek"
Wss al meermaals gebruikt hier![]()

I know the feeling.. ik heb ook al mijn dating apps een tijdje geleden verwijderd. Te vermoeiend. Ge zijt niet alleen, vriend! Maar geef niet op, want met de tijd leer je zeker iemand tof kennen die beter is voor u dan je ex. Sinds ik de apps heb verwijderd heb ik vreemd genoeg nieuwe vrouwen leren kennen, alhoewel ik onsuccesvol was (te needy/hopeloos geweest om telkens te willen bellen en afspreken). Hey, het waren ook wel schone vrouwen he. Maar als het mij lukt om vrouwen aan te trekken en te leren kennen, dan lukt het jou zeker ook. Door te focussen op jezelf zit je sowieso op het goede pad. Wanneer je vrede hebt genomen met jezelf en je geluk kan vinden in jezelf en de zaken die je doet in het leven, dan heb je geen nood aan iemand anders. Als je iemand tegenkomt die bovenop jouw eigen geluk (dat je zelf creëert) nog een toegevoegde waarde kan bieden binnen jouw leven, dan is dat degene waarvoor je moet gaan en waarmee het waarschijnlijk zal klikken. Veel succes!Al mijn dating apps van mijn gsm verwijderd en ik ga mij nu gewoon focussen op mezelf en geld verdienen.
Als ik enkel seks wou, kon ik al lang iets regelen met iemand van een lagere league. De vrouwen die ik date zijn in het algemeen heet en de bedoeling is een duurzame relatie die niet enkel gefocust is op seks, waardoor het meer moeite vergt. Meestal met een onsuccesvol resultaat, wegens mijn eigen sociale onbekwaamheid.Bij huidhonger en vissen naar affectie is dat zeker begrijpelijk. Langs de andere kant, als het puur om de seks te doen is dan zou ik toch stoppen met dat wekenlang over en weer chatten/bellen en eens afspreken waarbij voor beiden duidelijk is wat de intenties nu juist zijn.
Zou ge u eigen advies volgen dan zou ge pas succesvol zijn.I know the feeling.. ik heb ook al mijn dating apps een tijdje geleden verwijderd. Te vermoeiend. Ge zijt niet alleen, vriend! Maar geef niet op, want met de tijd leer je zeker iemand tof kennen die beter is voor u dan je ex. Sinds ik de apps heb verwijderd heb ik vreemd genoeg nieuwe vrouwen leren kennen, alhoewel ik onsuccesvol was (te needy/hopeloos geweest om telkens te willen bellen en afspreken). Hey, het waren ook wel schone vrouwen he. Maar als het mij lukt om vrouwen aan te trekken en te leren kennen, dan lukt het jou zeker ook. Door te focussen op jezelf zit je sowieso op het goede pad. Wanneer je vrede hebt genomen met jezelf en je geluk kan vinden in jezelf en de zaken die je doet in het leven, dan heb je geen nood aan iemand anders. Als je iemand tegenkomt die bovenop jouw eigen geluk (dat je zelf creëert) nog een toegevoegde waarde kan bieden binnen jouw leven, dan is dat degene waarvoor je moet gaan en waarmee het waarschijnlijk zal klikken. Veel succes!
Als ik enkel seks wou, kon ik al lang iets regelen met iemand van een lagere league. De vrouwen die ik date zijn in het algemeen heet en de bedoeling is een duurzame relatie die niet enkel gefocust is op seks, waardoor het meer moeite vergt. Meestal met een onsuccesvol resultaat, wegens mijn eigen sociale onbekwaamheid.

Wat.een.Adonis.Als ik enkel seks wou, kon ik al lang iets regelen met iemand van een lagere league. De vrouwen die ik date zijn in het algemeen heet

Hij vindt ze heet, wij eerder koud...Wat.een.Adonis.![]()

Wat een uitspraak … echtAls ik enkel seks wou, kon ik al lang iets regelen met iemand van een lagere league.

Hij zit dan ook in the league of extraordinary gentlemen.Wat een uitspraak … echt![]()
Als ik enkel seks wou, kon ik al lang iets regelen met iemand van een lagere league. De vrouwen die ik date zijn in het algemeen heet en de bedoeling is een duurzame relatie die niet enkel gefocust is op seks, waardoor het meer moeite vergt. Meestal met een onsuccesvol resultaat, wegens mijn eigen sociale onbekwaamheid.
Los van of hij een echt persoon is of niet: 't Is geen trol want hij schijt hier niemand uit of zo dus doet hij eigenlijk niet echt iets mis op dat vlak.Waarom blijven jullie eigenlijk de trol voederen?
Los van of hij een echt persoon is of niet: 't Is geen trol want hij schijt hier niemand uit of zo dus doet hij eigenlijk niet echt iets mis op dat vlak.

Basically "the friend zone"Sexisme/misogynie wordt vaak ingegeven door frustratie. Als je vrijgezel bent en het wil maar niet lukken om een vrouw te versieren, kan je wel eens chagrijnig beginnen worden en ongelukkige uitspraken beginnen maken zoals "typisch, de klootzakken gaan altijd met het meisje lopen dus misschien moet ik ook maar een klootzak worden".
Omgekeerd zal dat ook wel bij vrouwen zo zijn. Een gefrustreerd singlebestaan is genderneutraal.![]()