Spiderman
Banned
Op uw PM? Dat heb ik gedaan nadat ik heb gepost. Ik ben niet zo snel als u. En ik snap niet waarom ik niet zou durven om op een PM te antwoorden?durf je niet antwoorden?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op uw PM? Dat heb ik gedaan nadat ik heb gepost. Ik ben niet zo snel als u. En ik snap niet waarom ik niet zou durven om op een PM te antwoorden?durf je niet antwoorden?

Ja, sorry daarvoor. Dit bericht wou ik privé sturen maar had me vergist...Op uw PM? Dat heb ik gedaan nadat ik heb gepost. Ik ben niet zo snel als u. En ik snap niet waarom ik niet zou durven om op een PM te antwoorden?![]()
Ik ben er 85% zeker van dat uw date niet gaat doorgaan...Daar ben ik in de fout gegaan. Te veel tijd gestoken van in het begin. Ik laat me te snel vangen door bepaalde emoties. Ik ga vanaf nu proberen om daar meer op te letten. Ik moet dat mezelf elke dag herinneren anders komt dat terug. Een soort van oefening of meditatie om het echt in m’n hoofd te rammen zodat ik het aanleer.
Ja, ik heb haar gezegd dat wij vandaag iets vroeger konden afspreken. Ze zei dat het niet mogelijk was omdat de bussen niet werken en ze daarom vrij laat thuis zou zijn na het week. Ik heb haar dan voorgesteld om haar op te pikken van bij haar werk zodat ze tijd wint. Zo niet, kunnen we elkaar ook wel wat later ontmoeten. Ze heeft geantwoord dat degenen thuis zich zouden afvragen waar ze is, dus zal ze vanaf haar huis buitengaan voor de date. Wat de logica daarvan is, ga ik me zelfs niet afvragen, want ik snap dat niet. Dus kort samengevat: ja, we gaan vanavond iets gaan drinken, ik pik haar met de wagen op dicht bij haar huis.
Omdat iets jou niet bevalt of omdat het anders is dan je gewoon bent, wilt dat niet automatisch zeggen dat dat getrol is. De realiteit is dat er mensen zijn die verschillend zijn dan u, en zij maken ook verschillende situaties mee in hun leven. Misschien zijn er aspecten in uw leven waar ik ook zou denken van “ma allé jong” omdat ik er sterker in ben, ik kan dat niet weten. En in mijn geval besef ik dat mijn dating-ervaring en vaardigheden niet de allerbeste zijn. Mensen grijpen soms te snel naar de “troll” term. Ik zie dat ook vaak terugkomen in andere subsecties van het forum waar anderen als troll worden bestempeld. Zeker in pol & actua. Bovendien, heb ik tot op heden nog nooit iemand op de forum gereport voor eendert welke reactie. Dus dat kan niet door mij komen.

Veel plezier vanavond en veilig op de boan he want veilig op de boan is veilig in den otto.Daar ben ik in de fout gegaan. Te veel tijd gestoken van in het begin. Ik laat me te snel vangen door bepaalde emoties. Ik ga vanaf nu proberen om daar meer op te letten. Ik moet dat mezelf elke dag herinneren anders komt dat terug. Een soort van oefening of meditatie om het echt in m’n hoofd te rammen zodat ik het aanleer.
Ja, ik heb haar gezegd dat wij vandaag iets vroeger konden afspreken. Ze zei dat het niet mogelijk was omdat de bussen niet werken en ze daarom vrij laat thuis zou zijn na het week. Ik heb haar dan voorgesteld om haar op te pikken van bij haar werk zodat ze tijd wint. Zo niet, kunnen we elkaar ook wel wat later ontmoeten. Ze heeft geantwoord dat degenen thuis zich zouden afvragen waar ze is, dus zal ze vanaf haar huis buitengaan voor de date. Wat de logica daarvan is, ga ik me zelfs niet afvragen, want ik snap dat niet. Dus kort samengevat: ja, we gaan vanavond iets gaan drinken, ik pik haar met de wagen op dicht bij haar huis.
Omdat iets jou niet bevalt of omdat het anders is dan je gewoon bent, wilt dat niet automatisch zeggen dat dat getrol is. De realiteit is dat er mensen zijn die verschillend zijn dan u, en zij maken ook verschillende situaties mee in hun leven. Misschien zijn er aspecten in uw leven waar ik ook zou denken van “ma allé jong” omdat ik er sterker in ben, ik kan dat niet weten. En in mijn geval besef ik dat mijn dating-ervaring en vaardigheden niet de allerbeste zijn. Mensen grijpen soms te snel naar de “troll” term. Ik zie dat ook vaak terugkomen in andere subsecties van het forum waar anderen als troll worden bestempeld. Zeker in pol & actua. Bovendien, heb ik tot op heden nog nooit iemand op de forum gereport voor eendert welke reactie. Dus dat kan niet door mij komen.
Ze heeft geantwoord dat degenen thuis zich zouden afvragen waar ze is, dus zal ze vanaf haar huis buitengaan voor de date.
Ja, sorry daarvoor. Dit bericht wou ik privé sturen maar had me vergist...
Netjes. Er hangt weer wat romantiek in de lucht vanavond. Enfin, met niet teveel intenties he.En wat meer on topic ik ga vanavond op date.
Dinsdag gematcht en vandaag al op date.
We hebben niet gebeld en zoveel ook niet gechat.
En ik ben dan zo geen addonis zoals Spiderman.
(Ik ben gewoon normaal en niet super needy)
We hebben nu ook een gezamelijke vriendengroep opgebouwd het laatste jaar, wat ook wel fijn is.
En durft hij jou ondertussen al zijn "lief" te noemen?Had hier een paar maanden geleden gepost dat ik iemand aan het daten was tijdens de zomer. We hebben nu sinds begin september toen we op vakantie geweest zijn een relatie en eigenlijk gaat het vrij goed. Enkel regelmatig een discussie omdat hij nogal heel impulsief en live in the moment is terwijl ik nogal berekend ben en graag op voorhand alles weet/plan.
Maar ik probeer echt wel moeite te doen om mee te gaan in zijn way of life. Door covid en een burnout die nogal gelijktijdig liep met de pandemie ben ik nogal in een rut/routine geraakt waar ik terug wat uit moet. Dus nu gaan we regelmatig in het weekend op stap ergens met de hond zonder dat ik weet waar we naartoe gaanWe hebben nu ook een gezamelijke vriendengroep opgebouwd het laatste jaar, wat ook wel fijn is.
Hij heeft het door zijn scheiding ook financieel wat moeilijk momenteel (leningen die lopen + ineens appartement erbij huren) dus ik heb hem gisteren verrast met een reisje naar Rome op mijn kosten voor Valentijn![]()
” Daarop zei ze: “waarom schrijf je dat nu?”. Ik zei dan: “omdat ik er zin in had, m’n excuses als het iets te ver was. En gij zegt dat ik gemakkelijk aanstoot neem aan woorden.” Daarop zei ze: “ja maar wat gij nu zegt en wat ik zeg is niet hetzelfde.” Ik zei dan: “ik zal niet meer zo schrijven. Ben je boos?” Ze antwoordde met: “schrijf niet meer zo”. Ik heb dan “oke” gezegd. En daar is de conversatie gestopt.Dit is echt wel waardevol advies. Enorm bedankt!!Succes vanavond @Spiderman !
En doe uzelf een plezier: als ze vanavond terug afzegt, blijf dan niet thuis maar ga evengoed ergens iets drinken en spreek iemand anders aan. Tzal u goed doen om u gedachten te verzetten van haar en dan snap je misschien het hele "vrijblijvend daten" concept beter...
Ik voldoe bijlange na niet aan heel die lijst kwaliteiten die je opsomde en zou dus in theorie hopelozer moeten zijn maar ik zou nu persoonlijk toch geen 2 maand wachten op date 2 zonder eens rond te kijken wie er wel zin heeft om eens iets te gaan drinken op (1 van) die 7 zaterdagen dat u "date" niet kon. Trouw ga je, hopelijk, nog lang genoeg moeten zijn eens alles in kannen en kruiken is. Na 1 date hoeft dat imo nog lang niet![]()
Men kan hier blijkbaar trollen tot in het oneindige maar waag het niet om ermee te lachen of de mod-politie komt je censureren
Dit gezegd zijnde ook nog een echte bijdrage tot dit forum:
Heeft er iemand een idee of regelmatig nieuwe foto's plaatsen op je profiel een invloed heeft op de exposure? De zus van mijn vriendin, die we mentale steun geven in haar dating app avonturen, merkt immers dat na een weekje Bumble het aantal profielen dat ze voorgeschoteld krijgt systematisch kleiner wordt.
Wij hebben ook onze twijfels, maar zolang we geen bewijs kunnen voorleggen dat het hier om een troll en/of dubbelaccount gaat, en spiderman in zijn posts zich aan de forumgedragsregels houdt, gaan we hem niet van bovenuit het zwijgen opleggen. Soms komen we eens tussen om de thread weer on track te krijgen (dat gebeurt in alle richtingen), maar voor het overige rekenen we ook een beetje op zelfregulatie van de users.

Dat kan ik wel begrijpen…Hoe awkward kan je het maken. Je doet het uzelf alleen maar aan.
Je geeft steeds steken. En geen steken om te plagen maar om u punt te maken.
1) Je spreekt af om 19u30 dat jij daar vroeger zijt top. Maar wss heeft zij dat in haar berekening gemaakt dat ze nog minstens 20min had om haar mooi te maken voor U.
Ik snap niet wat daar erg aan is… het is niet alsof ik zeg dat ze stinkt naar zweet ofzo?2) Dat je op u date nog maar durft aan te halen dat ze stinkt naar sigaretten wtf.
Zij heeft het aangehaald.3) Was het nodig om die ruzie aan te halen?
Want ik wou haar duidelijk maken dat ik haar niet als een gewone vriendin zie, om mezelf eigenlijk uit de friendzone te houden en zodat zij weet dat ik denk aan die volgende stap (kussen). Ik dacht dat zij misschien in haar hoofd zou denken van “die jongen maakt geen move, ik ga daar geen tijd meer in steken” dus ik wou dat uitsluiten. Ik wist niet dat het in het verkeerde keelgat zou vallen, ik zag het eerder als plagen.4) Waarom die steek geven ik had u willen kussen maar je vind niet dat we een relatie hebben...
Succes het is duidelijk dat je u al kapot ergert aan de kleinste dingen bij haar. Als dat nu al is succes met z'n relatie op te bouwen.
Masterclass “hoe verkak je een geslaagde date”
(mits die voor haar ook geslaagd was natuurlijk)
ik wist niet dat ik het zo slecht had gedaan. Voor haar leek het geslaagd, want ze zei dat ze een zeer leuke tijd heeft gehad. Enkel mijn laatste opmerking was waarschijnlijk geen goed idee want het heeft een hele date beëindigd op een iets negatievere toon voor haar. 
Wat ik niet snap is dat meerdere users zelf vroegen naar een update en wanneer ik dan een update geef wordt ik afgebroken als troll of bait.gaan we hem niet van bovenuit het zwijgen opleggen. Soms komen we eens tussen om de thread weer on track te krijgen (dat gebeurt in alle richtingen), maar voor het overige rekenen we ook een beetje op zelfregulatie van de users.
Met andere woorden: je mag de posts links laten liggen.
Is dat dan niet wat raar om te zien hoe de helft van het forum opeens vanuit het niets los gaat in dit topicLeve de ignore list