ThomasMore
Well-known member
Verstuurd... laat maar weten welke kan je zou swipen... (maar verplaats je wel in de leeftijdscategorie he)sure... PB als je wilt. Ga hier nu geen foto publiek smijten he![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verstuurd... laat maar weten welke kan je zou swipen... (maar verplaats je wel in de leeftijdscategorie he)sure... PB als je wilt. Ga hier nu geen foto publiek smijten he![]()

Je mag ook n zin afsluiten met een . hoor.
Verstuurd... laat maar weten welke kan je zou swipen... (maar verplaats je wel in de leeftijdscategorie he)![]()
ben je haar pooier?sure... PB als je wilt. Ga hier nu geen foto publiek smijten he![]()

Ik durf eerder te vermoeden dat -als het echt is- de communicatie van haar naar hem iets anders is verlopen dan nu lijkt. En mogelijk ook die van hem naar haar. Maar ik zie toch vooral weer eenzelfde patroon van in al z'n andere posts.Als ik tegen iemand (waarmee ik iets wil opbouwen) zou zeggen "hey gij doet dit maar ik voel mij daar niet goed bij" en die persoon ontploft en is boos (om eender welke reden dan ook) in plaats van begripvol te zijn en respect te hebben voor hoe gij de dingen ziet en voelt dan zou het voor mij direct gedaan zijn. Zeker in combinatie met de rest van de situatie (geen initiatief etc). Hoe kan je dan ooit nog het gevoel hebben dat je die persoon moeilijke dingen kan toevertrouwen?
Zie het heb jij een lief topic en @kay-gell z'n situatie voor een voorbeeld van hoe het ook kan.
Zeker gezien Spidey hier precies niet de poster is met het meeste zelfvertrouwen: die eerste moment heb je nog hoegenaamd geen verplichtingen en kan je perfect zeggen van "sorry dit is het niet" en ben je er klaar mee...Als dat vanaf het eerste moment voor mij niet goed voelt en er al drama is, dan loop ik ook zo hard mogelijk weg als ik kan.
Haar antwoord: “maar het is heel koud, hoe gaan we dat doen?”Ik heb haar daarnet een berichtje gestuurd om te vragen of ze vrijdag wil afspreken. Ik maak er korte metten mee. Als ze wil/kan afspreken, goed dan doen we voort en zal ik daarna wel zien hoe ik het in het vervolg zal aanpakken met haar. Indien ze opnieuw afkomt met excuses of moeilijk doet, dan steek ik er geen tijd/moeite meer in. Ik wacht op haar antwoord.
En waarom juist wil je hier nog moeite in steken? Wat zit hier voor jou nog in behalve "als het toch iets wordt dan ben ik niet meer alleen"?
Ze leek me iemand tof waarmee we veel gelijkenissen hebben. Ik wil niet te snel iemand afschrijven zodat ik achteraf kan zeggen dat ik heb gedaan wat ik kon doen, zo heb ik geen spijt.In elk geval: ik meen me te herinneren dat je geregeld aandacht krijgt... Waarom steek je dan zoveel tijd en moeite in iets dat duidelijk nergens naartoe gaat? Ander en beter jongen!
Dat is idd een vraagteken voor mij. Ik wil afwachten en zien of dat iets eenmalig was, en haar leren kennen in verschillende situaties zodat ik een beslissing kan nemen.Bruh, als ge na 1 date al zoveel miserie hebt laat het dan toch allemaal zijn.
Wat gaat dat zijn als dat ooit es iets moest worden en ge komt es een echt probleem tegen dan hebt ge een veelvoud van miserie en dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Als dat vanaf het eerste moment voor mij niet goed voelt en er al drama is, dan loop ik ook zo hard mogelijk weg als ik kan.
Ik vind dat ook een heel raar antwoord van haar eigenlijk.Ja ze verwacht dat jij met een idee afkomt die zich niet buiten afspeelt.
Manman hoe moeilijk kunt ge het uzelf maken.
Wat is haar bedoeling denkt ge?Ik vind dat ook een heel raar antwoord van haar eigenlijk.
Zo een typisch "noncommital" antwoord van iemand die hem aan het lijntje houdt. Imo door iemand die graag de aandacht en illusie van een relatie heeft, zolang ze zelf maar geen kleur moet bekennen of ze het al dan niet ziet zitten.Ik vind dat ook een heel raar antwoord van haar eigenlijk.
Wat antwoord ik daar best op?Zo een typisch "noncommital" antwoord van iemand die hem aan het lijntje houdt.
Wat voor nut heeft dat? Waarom zou zij dat doen? Puur voor de aandacht en om haar eigen ego te boosten? Indien ja, dan is zij echt wel een slechte persoon… een toxisch/manipulatieve heks.Imo door iemand die graag de aandacht en illusie van een relatie heeft, zolang ze zelf maar geen kleur moet bekennen of ze het al dan niet ziet zitten.
Wat is je leeftijd dan?Stuur keer misschien val ik in haar categorie
Aandacht, tijdverdrijf.. tot de prins op het witte paard langskomt.Wat voor nut heeft dat? Waarom zou zij dat doen? Puur voor de aandacht en om haar eigen ego te boosten? Indien ja, dan is zij echt wel een slechte persoon… een toxisch/manipulatieve heks.
Nope helemaal niet. Zelfstandige vrouw en al... absoluut geen pooier/chaperon whatever nodig.ben je haar pooier?![]()
@Spiderman komt altijd een vis tegen maar die glipt vervolgens door de mazen van het net. Kansloos als hij eerst niet wat aan zichzelf werkt.Zo een typisch "noncommital" antwoord van iemand die hem aan het lijntje houdt. Imo door iemand die graag de aandacht en illusie van een relatie heeft, zolang ze zelf maar geen kleur moet bekennen of ze het al dan niet ziet zitten.
Spiderman is duidelijk zeer onervaren in communicatie en relaties in het algemeen want ik snap niet waarom hij daar zo aan blijft vastklampen. Er zijn echt nog andere vissen in de zee hoor
"When someone shows you who they are, believe them the first time"Dat is idd een vraagteken voor mij. Ik wil afwachten en zien of dat iets eenmalig was, en haar leren kennen in verschillende situaties zodat ik een beslissing kan nemen.
Ik heb haar het volgende geantwoord:Wat antwoord ik daar best op?
… als je me verder wil leren kennen en een serieuze relatie met mij wilt, laten we afspreken. Indien je dat niet ziet zitten, dan spreken we best niet af en ge moogt dat gerust zeggen.”..en een serieuze relatie met mij wil.. .Ik heb haar het volgende geantwoord:
“het is niet alsof we buiten gaan afspreken he, ge ziet maar… als je me verder wil leren kennen en een serieuze relatie met mij wilt, laten we afspreken. Indien je dat niet ziet zitten, dan spreken we best niet af en ge moogt dat gerust zeggen.”
Zij antwoordde daarna dit: “ge kunt iemand ook leren kennen zonder fysiek af te spreken. Daarnaast heb jij een auto waarmee je direct kunt parkeren en op café gaan. Ik zie af met het openbaar vervoer.”
Ja, waarom fysiek afspreken he… laten we allemaal elkaar maandenlang leren kennen via telefoon. /s
Ik zal haar voorstellen dat ik haar kan oppikken met de auto. Eens zien wat ze daarop gaat zeggen.