Hellsdinner
Crew Member
Geen kink shaming aub!Ik denk dat de meesten geen zwaar hijgende toeschouwer met masker en cape verkiezen...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen kink shaming aub!Ik denk dat de meesten geen zwaar hijgende toeschouwer met masker en cape verkiezen...![]()
Maar ja, zou je je dan aanpassen?Moest ik nu de gedachten kunnen lezen van diegenen die mij letterlijk links laten liggen, dat zou handig zijn![]()
2 maanden al verschillende betalende apps maar geen succes.
Nog zelfs geen gesprek gehad met iemand.
Volgens mij een mix van mijn uiterlijk, foto's die beter kunnen, niet goed kunnen verkopen in bio, aangeven dat ik niet zeker weet of ik kinderen wil, wat nerdy interesses die afschrikken.
Moest ik nu de gedachten kunnen lezen van diegenen die mij letterlijk links laten liggen, dat zou handig zijn
Nu goed, ik probeer de moed niet te verliezen en ben er ook niet heel de tijd mee bezig.
Hier op BG zitten er ook wel een paar die dat kunnen denk ik.Er bestaan subreddits waar je om eerlijke meningen kan vragen omtrent je dating-app profielen, je foto's, je inleidingstekst, je uiterlijk. En waar er uiteraard ook advies wordt gegeven. Als je dat wilt en aankan, zeker de moeite waard om eens te onderzoeken.
2 maanden al verschillende betalende apps maar geen succes.
Nog zelfs geen gesprek gehad met iemand.
Volgens mij een mix van mijn uiterlijk, foto's die beter kunnen, niet goed kunnen verkopen in bio, aangeven dat ik niet zeker weet of ik kinderen wil, wat nerdy interesses die afschrikken.
Moest ik nu de gedachten kunnen lezen van diegenen die mij letterlijk links laten liggen, dat zou handig zijn
Nu goed, ik probeer de moed niet te verliezen en ben er ook niet heel de tijd mee bezig.
In een bepaalde leeftijdsgroep komt die kinderwens meestal wel snel aan bod omdat dat een breekpunt kan zijn. Maar het is niet iets dat per sé in een datingprofiel hoeft. Beter bespreken met de nodige context erbij.Ik zou daar gewoon niks over zeggen. Zonder enige context komt dat over als iemand die totaal niet weet wat hij wil. Terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Laat uw profiel eens keuren door de BG-vrouwen he. Er zijn er wel meer die hier al eens tips hebben uitgedeeld om dating profielen te verbeteren.
?Bij Bumble is dat basisinfo die je mee kan geven op je profiel.Waarom vermeld je onzekerheid over het al dan niet willen van kinderen?
Enkel als ik er zou achter komen dat hoe ik bij hen overkom niet is wie ik echt ben.Maar ja, zou je je dan aanpassen?
Omdat ik niet wil daten met een alcoholist. En zo zijn er nog wel meer vrouwenWaarom zou je in godsnaam hobby's moeten verzwijgen... Da's de perfecte manier om iemand te vinden die niet bij je past.
En dan ook nog even beslissen welke hobby's, alsof dat voor iedereen hetzelfde is.
.Maar als hij zijn “alcoholistenhobby” verzwijgt dan is het nog altijd evengoed een alcoholist, alleen weet je het dan nietOmdat ik niet wil daten met een alcoholist. En zo zijn er nog wel meer vrouwen.
Ik geef maar wat tips. Ik zeg niet dat die voor elke vrouw doorslaggevend zullen zijn, maar het kan wel helpen.

Dus als iemand zijn hobby wijn of eender wat proeven is, is dat direct een alcoholist. Beetje kort door de bocht, maar ieder het zijne natuurlijk.Omdat ik niet wil daten met een alcoholist. En zo zijn er nog wel meer vrouwen.
Ik geef maar wat tips. Ik zeg niet dat die voor elke vrouw doorslaggevend zullen zijn, maar het kan wel helpen.
Exacxt dit dus. Als ge uzelf moet gaan verloochenen of wegcijferen voor een relatie... waar zijt ge dan mee bezig.Alcoholisme is een verslaving, een ziekte die uw en de mensen rondom u hun leven kapot maakt. Dat vergelijken met een hobby en wijnproeven of bierbrouwen daarmee gelijkstellen is inderdaad heel kort door de bocht en vooral dikke zever.
Verder snap ik niet dat dit nog een discussiepunt is. Waarom in godsnaam zou je uw hobbies verzwijgen, dat is een gigantisch stuk van wie ge zijt. Ge wilt toch iemand leren kennen die uw hobbies interessant vindt of er toch tenminste geen probleem mee heeft.
Ook algemene raad als "geen foto's met een pint in uw handen" of "foto's met natuur" is echt zo'n zever. Als gij geire eens een pintje drinkt en nooit ne stap in de natuur zet kan dat perfect. Zorg gewoon dat uw foto's een beetje representatief zijn van uzelf en uw leven (zeker als ge geen bio schrijft) en liefst wat spontaan en misschien gewoon niet allemaal selfies.
Ik weet dat het voor single mensen soms hopeloos lijkt maar er zijn echt mensen van het geslacht waar ge op valt die gelijkaardige interesses hebben als u of met plezier uw de nerdy kantjes erbij nemen of dat zelf prefereren. Het is kwestie van geluk maar ook van uzelf niet anders voordoen dan ge zijt. Waarmee ik ook niet wil zeggen dat ge direct al uw goede en slechte kwaliteiten op uwe bio moet smijten maar als de basis goed zit zijn de dates aangenamer en heeft de andere persoon een eerlijkere kans om u te leren kennen en op basis van uw gehele persoon te beslissen of ze verder willen of niet.
Om niet te zeggen dat het een voordeel voor uw relatie kan zijn dat je elk ook uw eigen ding hebt. Alleen al om niet letterlijk elk moment van de dag samen te "moeten" doorbrengen. Ge moet mekaar nog nekeer kunnen missen ook hé. En een partner met een totaal andere interesse of hobby kan ook nog eens een verrijking van uw eigen leven zijn.Edit: dat gezegd zijnde probeer u als dater ook niet blind te staren op die hobbies. Als zij graag gaat wandelen maar dat is uw ding niet kan het misschien zijn dat zij een groepje vrienden heeft waarmee ze dat kan doen, of misschien is het iets dat ze toch liever alleen doet terwijl gij dan uw nerdy ho by kunt doen waar zij niet veel mee heeft maar ook niets op tegen heeft. Zolang het iets is waar de ander niet faliekant tegen is en waarin je elkaar kan steunen zijn er dikwijls mogelijkheden om zo'n dingen te doen werken.
Zolang je dat heel goed in gedachten kan houden. Helaas heb je ook mensen die daar toch minder mee om kunnen dan ze zelf beseffen/willen toegeven en wordt het dan ‘oei, die doet dat zonder mij, ligt het aan mij??’ en ‘goh, die maakt er nooit een punt van, is die blij dat ik weg ben/kan het hen niet schelen?’ Da’s ook maar 50/50 als je alle relaties gaat bekijken, é, maar er zijn mensen die net onzekerder worden wanneer iemand hen graag ziet.Om niet te zeggen dat het een voordeel voor uw relatie kan zijn dat je elk ook uw eigen ding hebt. Alleen al om niet letterlijk elk moment van de dag samen te "moeten" doorbrengen. Ge moet mekaar nog nekeer kunnen missen ook hé. En een partner met een totaal andere interesse of hobby kan ook nog eens een verrijking van uw eigen leven zijn.
Je hebt natuurlijk ook gewoon koppels die altijd alles samen doen. Ook niet direct mijn ding, maar valt ook weer onder het eerder gezegde. Ieder zijn ding en daarom is ook elke relatie enigszins uniek.Om niet te zeggen dat het een voordeel voor uw relatie kan zijn dat je elk ook uw eigen ding hebt. Alleen al om niet letterlijk elk moment van de dag samen te "moeten" doorbrengen. Ge moet mekaar nog nekeer kunnen missen ook hé. En een partner met een totaal andere interesse of hobby kan ook nog eens een verrijking van uw eigen leven zijn.
Niet vergeten om dan zo'n gezamenlijke Facebookpagina te makenJe hebt natuurlijk ook gewoon koppels die altijd alles samen doen. Ook niet direct mijn ding, maar valt ook weer onder het eerder gezegde. Ieder zijn ding en daarom is ook elke relatie enigszins uniek.

En dan beginnen ze te denken "mijne vent zegt dat hij iedere week wijntjes gaat nippen met zijn wijnclubvriendjes maar zit hij niet gewoon stiekem te flikflooien met Germaine van café de Statie?"Zolang je dat heel goed in gedachten kan houden. Helaas heb je ook mensen die daar toch minder mee om kunnen dan ze zelf beseffen/willen toegeven en wordt het dan ‘oei, die doet dat zonder mij, ligt het aan mij??’ en ‘goh, die maakt er nooit een punt van, is die blij dat ik weg ben/kan het hen niet schelen?’ Da’s ook maar 50/50 als je alle relaties gaat bekijken, é, maar er zijn mensen die net onzekerder worden wanneer iemand hen graag ziet.
Ik begrijp u volledig.Omdat ik niet wil daten met een alcoholist. En zo zijn er nog wel meer vrouwen.
Niet vergeten om dan zo'n gezamenlijke Facebookpagina te maken
Ieder zijn ding idd, maar als de verwachtingen zijn om alles samen te doen maken mensen het zichzelf wel moeilijk om een geschikte partner te vinden want die moet wel heel veel vakjes afvinken. Toch zeker als je geen 20 meer bent.
En dan beginnen ze te denken "mijne vent zegt dat hij iedere week wijntjes gaat nippen met zijn wijnclubvriendjes maar zit hij niet gewoon stiekem te flikflooien met Germaine van café de Statie?"

Niet vergeten om dan zo'n gezamenlijke Facebookpagina te maken
Ieder zijn ding idd, maar als de verwachtingen zijn om alles samen te doen maken mensen het zichzelf wel moeilijk om een geschikte partner te vinden want die moet wel heel veel vakjes afvinken. Toch zeker als je geen 20 meer bent.
En dan beginnen ze te denken "mijne vent zegt dat hij iedere week wijntjes gaat nippen met zijn wijnclubvriendjes maar zit hij niet gewoon stiekem te flikflooien met Germaine van café de Statie?"