Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd dus om je op het flair forum te begeven, waar de kaarten volledig anders liggen.BG is eigenlijk zoals Tinder he. De vrouwen hebben keuze te over, de mannen not so much![]()
Dacht even dat je haar naam vergeten was. Daar is technologie dan weer wel goed voor he.3 weken geleden gedate met een meisje. Gematched op Hinge en vrij snel afgesproken om iets te eten en drinken. Bij mij thuis dan een film gezien en gekust, meer niet. Dag erop vlieger genomen om drie weken te gaan backpacken. Morgen tweede date maar ben al weer vergeten hoe de eerste date was dus voelt weer als een eerste kennismaking aan. Spannend.
We waren beiden vrij zat dus gewoon vergeten.Ik vind dat nu niet echt bemoedigend als de eerste date zo weinig memorabel was.![]()
Dat was gij met de zus van @ThomasMore zijn vriendin dan?We waren beiden vrij zat dus gewoon vergeten.
Ik betwijfel het... bij mijn verhaal kwam er geen app aan te pas.Dat was gij met de zus van @ThomasMore zijn vriendin dan?

Geen foto's met zonnebril op of pint in de hand. En de nerdy interesses en hobby's als "bierproeven/vinologie" verzwijgen2 maanden al verschillende betalende apps maar geen succes.
Nog zelfs geen gesprek gehad met iemand.
Volgens mij een mix van mijn uiterlijk, foto's die beter kunnen, niet goed kunnen verkopen in bio, aangeven dat ik niet zeker weet of ik kinderen wil, wat nerdy interesses die afschrikken.
Moest ik nu de gedachten kunnen lezen van diegenen die mij letterlijk links laten liggen, dat zou handig zijn
Nu goed, ik probeer de moed niet te verliezen en ben er ook niet heel de tijd mee bezig.
. Foto's met een huisdier of terwijl je een sport beoefent kunnen helpen. En natuurfoto's. Bijvoorbeeld aan een meer terwijl de zon ondergaat.Bij nerdy hobbies denk ik toch eerder aan een vitrinekast vol Lego Star Wars en gekruiste lichtzwaarden boven het bed dan aan wijntjes drinken."bierproeven/vinologie"
Waarom zou je in godsnaam hobby's moeten verzwijgen... Da's de perfecte manier om iemand te vinden die niet bij je past.Geen foto's met zonnebril op of pint in de hand. En de nerdy interesses en hobby's als "bierproeven/vinologie" verzwijgen. Foto's met een huisdier of terwijl je een sport beoefent kunnen helpen. En natuurfoto's. Bijvoorbeeld aan een meer terwijl de zon ondergaat.
Of net wel, en dat wordt dan een ervaring als geen ander. Tegenover iets waar geen voldoening uit te halen valt, als je je anders moet voordoen. Zo zou ik toch denken. Het is toch 100x fijner om een connectie te maken op basis van wie je bent in plaats van op basis van hoe je je voordoet.Ge moet juist niks verzwijgen. Als je u in datingfase al zo zit te plooien naar iemands goesting loopt dat gegarandeerd mis.
Tenzij mss bij een ONS. Maar die zal het waarschijnlijk ook niet appreciëren dat Darth Vader meekijkt als ge bezig zijt.
Dat ze het net wel kan appreciëren dat Darth Vader meekijkt@Loser waarop slaat je "of net wel"? Want jullie lijken hetzelfde te zeggen?

Ik denk dat de meesten geen zwaar hijgende toeschouwer met masker en cape verkiezen...Dat ze het net wel kan appreciëren dat Darth Vader meekijkt![]()