Vooral omdat het steeds hetzelfde verhaal is. Een date die niet doorgaat, Instagram lurken als een volleerd stalker, elke online status op whatsapp is gezien,...Ah, another day, another story.
...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral omdat het steeds hetzelfde verhaal is. Een date die niet doorgaat, Instagram lurken als een volleerd stalker, elke online status op whatsapp is gezien,...Ah, another day, another story.
...
Geloof me, het is vrij zwaar en ik probeer het af te remmen (al dan niet met succes) omdat het zo vermoeiend is.Ik vind het telkens weer zo vermoeiend om te lezen: al die gedachten, al die negatieve waarden die je aan alles hangt,...
Nee, je kan er niet voor kiezen om die gedachten "zomaar" te stoppen. Maar mocht alles zo een zware lading krijgen in mijn hoofd als bij jou, ik was het klooster al ingegaan want amusant zal het alles behalve zijn...
Ik heb toch niet het tegenovergestelde gezegd? Als zij zou afkomen met de redenen die jullie voorleggen (dat een trouw eenmalig en belangrijker is), had ik er ook begrip voor gehad.Om nu heel cru te zijn: waarom niet? Het lijkt mij echt alsof jij gigantische problemen hebt met wat voor de gemiddelde mens gewoon probleemloze situaties en communicaties zijn. Dat wil niet zeggen dat je met alle zonden van Israël beladen moet worden, maar jij maakt (te lezen aan je posts) enorm vaak een gigantisch probleem van iets waar normaliter geen twee seconden over wordt nagedacht. Dat blijkt al hier uit:
Zij hoeft je helemaal niks uit te leggen. Ten eerste omdat jullie pas aan het daten zijn, en ten tweede omdat die situatie gewoon zo enorm mondaan is. Een berichtje dat ze ziek is zou moeten volstaan; dat is iets wat, zeker in deze tijden, constant voorvalt. De meeste mensen zoeken daar niks achter of zitten dat niet tot in de details te analyseren. Dat jij dan niet snapt dat een trouw iets helemaal anders is dan een date (of dat mensen ook gewoonweg beter kunnen worden) ligt niet aan haar, dat ligt aan jou.
Waarom is het geen probleem dat het gebeurt? omdat het vaak gebeurt in het dating gebeuren zou dat een geldig reden zijn? Sinds wanneer is iets dat de meerderheid doet automatisch correct omdat de meerderheid dat doet of normaal vindt? Ik verwacht dat men vlakaf/eerlijk is en als dat niet het geval is dan heb ik daar geen begrip voor en beschouw ik het als een probleem omdat de tegenpartij mijn tijd verspilt en me meer kwaad doet dan goed. Zo iemand wil ik niet hebben.Kan trouwens ook zijn dat ze je gewoon afwimpelt hoor. Da's dan spijtig dat ze dat niet vlakaf zegt, maar dat is nu eenmaal hoe het vaak gaat, en is ook geen probleem. Dat gebeurt vaak in het dating gebeuren.
Akkoord je hebt gelijk, maar insta is wat we soms eens laten vallen tijdens een gesprek, waar zij ook soms eens zegt van “ik zal eventjes je insta checken” om iets wat we dan bespreken na te gaan.Maar dat doe je wel en je creeert zo heel gewrongen situaties.
Snap je niet dat dit je grootste issue is?
Het feit is (en dat kan je niet ontkennen) dat jij steeds op haar social media zit en ook direct opmerkt als er wat verandert.
Das erg creepy. En da’s allesbehalve een vraag ergens simpelweg tussendoor.
Je vermeldt nu ook niet dat je er om gelogen hebt want je zei dat je niet veel van insta kent en daarom haar om uitleg vroeg. Da’s heel erg manipulatief zelfs.
Het was niet bedoeld om als een aanvaller over te komen, maar waarom wordt het beschouwd als “mijn zaken, haar zaken”? Het is niet alsof ik haar iets heel persoonlijks vraag over haar privéleven, toch? Ik vraag iets simpel over haar instagram… als ik in dat geval als instigator/aanvallend overkom en zij geraakt hierdoor gepikeerd, dan sta ik toch wel heel laag in de ladder van haar vriendenkring denk ik dan? Terwijl een date / potentiële partner iets meer is, waarmee je doorheen de tijd vertrouwen opbouwt en privé zaken mee deelt. We hebben het hier over foto’s die verwijderd worden op instagram, dus in mijn hoofd beschouwde ik het zelfs niet als een kwestie van “het zijn mijn zaken of niet”, want ik dacht niet dat ik haar persoonlijke ruimte zou aanvallen daarmee, aangezien het instagram is en er niets geks wordt gevraagd.Die negatieve vibes van haar kwamen pas nadat jij een situatie probeerde te controleren en vragen stelde die je zaken niet zijn. Uiteraard gaat ze dan gepikeerd reageren. Maar JIJ was wel de instigator, niet zij.
Ik dacht niet dat het zo erg was. Maar het lijkt alsof ik zo’n indruk achterlaat. En als iedereen dat denkt, dan kan het zijn dat er een (deeltje) waarheid in zit…dit is na date 1. DATE ÉÉN.
Hoe moet dat zijn als hij er een relatie mee heeft? Zijn partner heeft toch nooit een leven? Kan nooit weg, moet altijd bereikbaar zijn, moet zich op alles verantwoorden, … anders slaat onze jongen tilt.
Momenteel ben ik ermee bezig. En tegen dat er een 2e date komt zijn we al een tijdje verder. Het lijkt me iemand die haar tijd neemt met alles, dus op dat vlak is het goed. Ik zal sowieso niets forceren om direct in een relatie te zitten en het zo veel mogelijk tijd geven.Zoals al gezegd @Spiderman en ik blijf er bij: EERST professionele hulp DAARNA daten.
Er repliceren hier op jouw verhalen telkens bijna tien accounts (soms meer misschien) gaande van vrouwen tot mannen, van ouder tot jonger, van linkser tot rechtser, ... dat je het helemaal verkeerd bekijkt en dat je alles kapot analyseert en afstotelijk gedrag vertoont. Al die accounts zeggen in principe hetzelfde. Als jouw posts naar waarheid zijn neergepend dan zit er veel meer dan 'een deeltje' waarheid in hoor.Maar het lijkt alsof ik zo’n indruk achterlaat. En als iedereen dat denkt, dan kan het zijn dat er een (deeltje) waarheid in zit…
Ik spreek echt niet over weken…Momenteel ben ik ermee bezig. En tegen dat er een 2e date komt zijn we al een tijdje verder.
Ongelofelijk dat ik er toch voor val maar bon...Ik heb toch niet het tegenovergestelde gezegd? Als zij zou afkomen met de redenen die jullie voorleggen (dat een trouw eenmalig en belangrijker is), had ik er ook begrip voor gehad.
Maar dat is net het punt. Zij hoeft aan jou helemaal geen verantwoording af te leggen of redenen te geven. Want jullie hebben 1 date gehad. Na 1 date ben je iemand niks, nada, nougabollen verschuldigd en al zeker geen verantwoording voor wat je op een bepaalde avond al dan niet gaat doen.Ik heb toch niet het tegenovergestelde gezegd? Als zij zou afkomen met de redenen die jullie voorleggen (dat een trouw eenmalig en belangrijker is), had ik er ook begrip voor gehad.
Waarom is het geen probleem dat het gebeurt? omdat het vaak gebeurt in het dating gebeuren zou dat een geldig reden zijn? Sinds wanneer is iets dat de meerderheid doet automatisch correct omdat de meerderheid dat doet of normaal vindt? Ik verwacht dat men vlakaf/eerlijk is en als dat niet het geval is dan heb ik daar geen begrip voor en beschouw ik het als een probleem omdat de tegenpartij mijn tijd verspilt en me meer kwaad doet dan goed. Zo iemand wil ik niet hebben.
Akkoord je hebt gelijk, maar insta is wat we soms eens laten vallen tijdens een gesprek, waar zij ook soms eens zegt van “ik zal eventjes je insta checken” om iets wat we dan bespreken na te gaan.
Het was niet bedoeld om als een aanvaller over te komen, maar waarom wordt het beschouwd als “mijn zaken, haar zaken”? Het is niet alsof ik haar iets heel persoonlijks vraag over haar privéleven, toch? Ik vraag iets simpel over haar instagram… als ik in dat geval als instigator/aanvallend overkom en zij geraakt hierdoor gepikeerd, dan sta ik toch wel heel laag in de ladder van haar vriendenkring denk ik dan? Terwijl een date / potentiële partner iets meer is, waarmee je doorheen de tijd vertrouwen opbouwt en privé zaken mee deelt. We hebben het hier over foto’s die verwijderd worden op instagram, dus in mijn hoofd beschouwde ik het zelfs niet als een kwestie van “het zijn mijn zaken of niet”, want ik dacht niet dat ik haar persoonlijke ruimte zou aanvallen daarmee, aangezien het instagram is en er niets geks wordt gevraagd.
Ik dacht niet dat het zo erg was. Maar het lijkt alsof ik zo’n indruk achterlaat. En als iedereen dat denkt, dan kan het zijn dat er een (deeltje) waarheid in zit…
Dit dus hé. Als er interesse is van uw kant en de andere kant zegt "nee toch maar niet" doet dat zeer. Maar er zijn veel dingen in het leven die mogelijk zeer kunnen doen. Als iemand mentaal niet om kan met het gevoel afgewezen te worden dan blijft die beter weg uit de datingmarkt. Of iemand een relatie met u ziet zitten kan je niet afdwingen.Vraagt dat energie? Ja. Is dat fijn als de klik niet wederzijds is? Absoluut niet, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Als je niet meewerkt aan het verdienmodel mag je er ook niet teveel van verwachten he.De afgelopen twee weken nul matches op Bumble, Tinder en Badoo...
Misschien moet ik toch eens beginnen betalen voor de app, want zo gaat het ook niet vooruit.

Tiny houseseen reeds gemonteerde tiny house

Wacht… dus ge deelt een hotelkamer en uw vriendin haar zus en die kerel hebben daar liggen poepen?Dit weekend nog getuige geweest van een goede ouderwetse kennismaking. Offline daten kan je het ook noemen. De single zus van mijn vriendin is iemand tegengekomen op een fuif. Gewoon praten, flirten en kussen. Zo kan het dus ook
We hadden er wel een onverwachtse gast bij op onze hotelkamer maar dat kon de pret niet drukken. Ze zijn nu zo wat berichten aan het uitwisselen, zeer verkennend terwijl ze wel al de lakens hebben gedeeld (zij het niet helemaal nuchter). Dat is daten zoals in de jaren '90, zonder app![]()

Het koppel was bezopen kennelijk, dus dat is dan een kwestie van awkward de boodschap te geven dat je eens gaat wandelen zeker.Wacht… dus ge deelt een hotelkamer en uw vriendin haar zus en die kerel hebben daar liggen poepen?![]()
Goed ouderwets van bil gaan. Vroeger sliepen hele families ook in dezelfde kamer. Het enige wat ontbrak zijn een paar kippen en varkens.Wacht… dus ge deelt een hotelkamer en uw vriendin haar zus en die kerel hebben daar liggen poepen?![]()
Het is @ThomasMore, er is een kans dat ze gewoon meegedaan hebben.Het koppel was bezopen kennelijk, dus dat is dan een kwestie van awkward de boodschap te geven dat je eens gaat wandelen zeker.

Zoals Austin powers zou zeggen: yeah babeyyy!Het is @ThomasMore, er is een kans dat ze gewoon meegedaan hebben.![]()