imo maak jij veel te veel beslissingen vanuit assumpties/ uw eigen gedachten. Je zou toch meer moeten proberen te communiceren ipv conclusies te trekken op wat jij denkt dat de ander bedoelt. Eigenlijk moest je gewoon gevraagd hebben aan haar of ze nog wou afspreken deze avond en of je wel dan niet de reservatie moest afzeggen. Als iets niet duidelijk is, vraag het dan ipv zelf de zaken in te vullen.Ik ga dat proberen, al ben ik wat terughoudend omdat ik al 2x heb aangegeven dat ik haar graag had gezien vandaag en daar bovenop nog eens heb voorgesteld om ‘s avonds iets lekkers te brengen. Ik zou niet als een plakkerig/vervelend/forcerende vent willen overkomen. Want zij kon evengoed een nieuwe datum voorstellen omdat de hint langs mijn kant wel duidelijk is, denk ik dan… maar ok goed, ik zal eens aftoetsen of zij het ziet zitten om een nieuwe datum vast te leggen. Indien niet, dan is het duidelijk, zoals je zegt, dat ze niet meer geïnteresseerd is. Dan ben ik ook ontgoocheld in haar dat ze niet eerlijk en direct is geweest maar mij aan het lijntje heeft gehouden.
Laatst bewerkt:
) gekeken welke datum voor ons beiden past. Volgende date staat gepland op nen zaterdag, binnen 2 weken wel… dat lijkt me wat lang wachten maar so be it… op mijn vraag of nen zondag niet kon zei ze dat de zondag voor haar een rustdag is en ze niets wil doen, ook niet op date gaan. Dat was wel balen om te horen, dat ze niet even enthousiast is als mij… want een vrouw die iemand echt leuk vindt en wil zien, zou zelfs op zo’n rustdag tijd vrijmaken als het lange tijd neemt tussen twee dates, toch? Tja… de date ligt vast dus het maakt niet uit denk ik. Hopen dat er niet iets tussenkomt. Ik kijk er naar uit!