Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik ga dat proberen, al ben ik wat terughoudend omdat ik al 2x heb aangegeven dat ik haar graag had gezien vandaag en daar bovenop nog eens heb voorgesteld om ‘s avonds iets lekkers te brengen. Ik zou niet als een plakkerig/vervelend/forcerende vent willen overkomen. Want zij kon evengoed een nieuwe datum voorstellen omdat de hint langs mijn kant wel duidelijk is, denk ik dan… maar ok goed, ik zal eens aftoetsen of zij het ziet zitten om een nieuwe datum vast te leggen. Indien niet, dan is het duidelijk, zoals je zegt, dat ze niet meer geïnteresseerd is. Dan ben ik ook ontgoocheld in haar dat ze niet eerlijk en direct is geweest maar mij aan het lijntje heeft gehouden.
imo maak jij veel te veel beslissingen vanuit assumpties/ uw eigen gedachten. Je zou toch meer moeten proberen te communiceren ipv conclusies te trekken op wat jij denkt dat de ander bedoelt. Eigenlijk moest je gewoon gevraagd hebben aan haar of ze nog wou afspreken deze avond en of je wel dan niet de reservatie moest afzeggen. Als iets niet duidelijk is, vraag het dan ipv zelf de zaken in te vullen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips. Ik heb haar gevraagd of ze naar de dokter is geweest en wat ie heeft gezegd. Blijkbaar een longontsteking. Daarna heb ik haar gevraagd of ze eens kort wou bellen. Ze zei ja en we hebben dan wat bijgepraat. Het was een leuke babbel, en ook een goede opportuniteit om haar veel beterschap te wensen op een directere manier dan enkel een sms-berichtje. Waarschijnlijk heeft ze dat ook geapprecieerd. Ik heb op het einde van het gesprek ook gevraagd of ze zin had om onze date van vandaag een ander keertje te laten doorgaan. Ze had er ook zin in en we hebben samen (met onze agenda’s erbij 😅) gekeken welke datum voor ons beiden past. Volgende date staat gepland op nen zaterdag, binnen 2 weken wel… dat lijkt me wat lang wachten maar so be it… op mijn vraag of nen zondag niet kon zei ze dat de zondag voor haar een rustdag is en ze niets wil doen, ook niet op date gaan. Dat was wel balen om te horen, dat ze niet even enthousiast is als mij… want een vrouw die iemand echt leuk vindt en wil zien, zou zelfs op zo’n rustdag tijd vrijmaken als het lange tijd neemt tussen twee dates, toch? Tja… de date ligt vast dus het maakt niet uit denk ik. Hopen dat er niet iets tussenkomt. Ik kijk er naar uit!

Dat liegen over haar werk enzo,.. als ze al zo over iets onnozel liegt?
Maar wie zegt er dat ze liegt? Ze kan toch gewoon écht ziek geweest zijn en een belangrijke meeting hebben gehad en haar verplicht hebben gevoeld om daar naartoe te gaan?
Het zou mij wel straf verwonderen dat dat een longontsteking is, lijkt mij in het slechtste geval een luchtweginfectie. Met een longontsteking geraak je uw bed niet uit.

Wacht gewoon tot ze wat beter is en probeer dan een nieuwe date vast te leggen.

Als je achter alles wat gaat zoeken, zul je altijd wel iets vinden om je achterdocht te staven. In plaats van achter alles wat te zoeken, kun je beter voor jezelf uitmaken of je nog wel met dit meisje verder wil.

Misschien is een ander meisje die wat meer date en haar zondag wel aan je wilt spenderen meer wat voor je. Op deze manier moet je een stuk minder komen klagen en ben je weer een pak gelukkiger of ook niet. Want nu al klagen nog voor jullie een stel zijn is wel dieptriest.

Misschien is een ander meisje die wat meer date en haar zondag wel aan je wilt spenderen meer wat voor je.
Ze heeft het zelfinzicht dat ze haar zondag voor haarzelf nodig heeft en wil die niet opofferen aan een date die ze amper kent. Hoewel het misschien niet leuk is voor Spidey is dat ergens toch ook een positief punt? Het kan zijn dat haar interesse op dit moment nog matig is en misschien nog gaat groeien, ze is niet verplicht hem als haar toekomstige man te zien na één date.

Wel frappant dat de ene al vindt dat je na 1 date al wat meer alles op alles mag zetten om dat traject wat intensiever te krijgen, en een ander dan weer meerdere meisjes tegelijk gaat daten, er zelfs mee in bed duikt en daar pas de term "exclusief daten" op plakt als daar een heel concreet gesprek aan vooraf ging, doorgaans pas na weken/maanden daten.

Best ingewikkeld om uit te vissen wie tot welke categorie (of eentje tussenin) behoort zonder weird/creepy over te komen.
zegeuhm... Terwijl wij aan het daten zijn, poept gij nog wat in het rond ook?

Wel frappant dat de ene al vindt dat je na 1 date al wat meer alles op alles mag zetten om dat traject wat intensiever te krijgen, en een ander dan weer meerdere meisjes tegelijk gaat daten, er zelfs mee in bed duikt en daar pas de term "exclusief daten" op plakt als daar een heel concreet gesprek aan vooraf ging, doorgaans pas na weken/maanden daten.

Best ingewikkeld om uit te vissen wie tot welke categorie (of eentje tussenin) behoort zonder weird/creepy over te komen.
zegeuhm... Terwijl wij aan het daten zijn, poept gij nog wat in het rond ook?

Ik denk dat het, ongeacht hoe je er zelf in staat, wel goed is om te beseffen dat 1 date ook maar dat is en de ander op dat moment nog geen enkele verplichting heeft ten aanzien van u. Met dat uitgangspunt hoef je helemaal geen weirde en creepy vragen te stellen en behoedt gewoon realisme u voor een gigantische teleurstelling.

Als je achter alles wat gaat zoeken, zul je altijd wel iets vinden om je achterdocht te staven. In plaats van achter alles wat te zoeken, kun je beter voor jezelf uitmaken of je nog wel met dit meisje verder wil.

Misschien is een ander meisje die wat meer date en haar zondag wel aan je wilt spenderen meer wat voor je. Op deze manier moet je een stuk minder komen klagen en ben je weer een pak gelukkiger of ook niet. Want nu al klagen nog voor jullie een stel zijn is wel dieptriest.
Ze heeft het zelfinzicht dat ze haar zondag voor haarzelf nodig heeft en wil die niet opofferen aan een date die ze amper kent. Hoewel het misschien niet leuk is voor Spidey is dat ergens toch ook een positief punt? Het kan zijn dat haar interesse op dit moment nog matig is en misschien nog gaat groeien, ze is niet verplicht hem als haar toekomstige man te zien na één date.
Kleine bemerking: nu zijn jullie (en anderen ook hoor, geen steen naar jullie toe) wel bezig zoals spidey: de zaken invullen op basis van de eigen gedachten.

Het zou mij wel straf verwonderen dat dat een longontsteking is, lijkt mij in het slechtste geval een luchtweginfectie. Met een longontsteking geraak je uw bed niet uit.
Sorry, schattebol, maar er bestaat zoiets als ‘walking pneumonia’. Ik had dat op zes maand zwanger van nummer twee, opgepikt in het ziekenhuis toen nummer één er lag met zijn longontsteking.

Allez mijnen date heeft ook ziek gecancelled. 'Niet om u af te wimpelen maar ik zou echt geen goed gezelschap zijn.' :unsure: :shutup:
Toxisch gedoe, dumpen die handel! 🙈

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog ziek ben gaan daten en dan zit je toch meer op uw uurwerk te kijken omdat je eigenlijk in je nest wil liggen of uitrekent hoeveel uur je nog "deftig" kan functioneren tot je Dafalgan is uitgewerkt.

en met ziek bedoel ik gewoon virale of bacteriële infecties en geen maandstonden

Ik ben gisterenavond te weten gekomen via een insta story dat zij naar een huwelijksfeest is geweest, de dag na onze gecancelde date. Ik heb het voor de zekerheid nog eens nagevraagd en ze zei “ja, naast de medicatie heb ik ook veel groene thee gedronken het heeft echt geholpen”. Ben ik autistisch of aan het overdenken als ik denk dat hier iets niet klopt? Wij gaan niet op date omdat zij ziek is maar zij gaat de volgende dag naar een huwelijksfeest. Ik heb daar geen commentaar op gegeven en haar geantwoord met “ah ok, ik snap het, des te beter”

Nadien waren we aan het babbelen over alles en nog wat, hoe onze dag is geweest, normale conversatie, en ik had gemerkt dat zij opeens al haar 20+ insta foto’s heeft verwijderd (toevallig, omdat ik haar story had bekeken op haar profiel). Ik heb tussendoor ons gesprek gevraagd “oei, al je foto’s zijn weg hoe komt het? Ik vraag het uit nieuwsgierigheid als iemand die niet zo bekend is met instagram haha” en ze heeft geantwoord met “zomaar, het heeft geen reden. En wat heeft je vraag te maken met onbekend zijn met insta? Als je insta niet zou weten te gebruiken en daarover een vraag stelt zou ik het snappen, maar jij vraagt waarom al mijn foto’s zijn verwijderd, dat is belachelijk.” Ik heb haar dan het volgende gezegd: “laat vallen, je hebt gelijk ik zal niet meer nieuwsgierig zijn naar u, het was zomaar een vraag om te babbelen no big deal”. Nadien ben ik gaan slapen.

Ik vind haar reactie wel aan de agressieve kant en snap niet waarom ze zo heeft gereageerd. Ik krijg negatieve vibes van haar en dat is niet leuk. En het feit dat zij de dag na onze gecancelde date (wegens ziekte) naar een huwelijksfeest is geweest vind ik ook niet leuk. Ik denk dat ik wat afstand ga nemen want ik wil geen tijd doorbrengen met iemand die me teleurstelt, ik voel me daardoor slecht.

Ik ben gisterenavond te weten gekomen via een insta story dat zij naar een huwelijksfeest is geweest, de dag na onze gecancelde date. Ik heb het voor de zekerheid nog eens nagevraagd en ze zei “ja, naast de medicatie heb ik ook veel groene thee gedronken het heeft echt geholpen”. Ben ik autistisch of aan het overdenken als ik denk dat hier iets niet klopt? Wij gaan niet op date omdat zij ziek is maar zij gaat de volgende dag naar een huwelijksfeest. Ik heb daar geen commentaar op gegeven en haar geantwoord met “ah ok, ik snap het, des te beter”

Nadien waren we aan het babbelen over alles en nog wat, hoe onze dag is geweest, normale conversatie, en ik had gemerkt dat zij opeens al haar 20+ insta foto’s heeft verwijderd (toevallig, omdat ik haar story had bekeken op haar profiel). Ik heb tussendoor ons gesprek gevraagd “oei, al je foto’s zijn weg hoe komt het? Ik vraag het uit nieuwsgierigheid als iemand die niet zo bekend is met instagram haha” en ze heeft geantwoord met “zomaar, het heeft geen reden. En wat heeft je vraag te maken met onbekend zijn met insta? Als je insta niet zou weten te gebruiken en daarover een vraag stelt zou ik het snappen, maar jij vraagt waarom al mijn foto’s zijn verwijderd, dat is belachelijk.” Ik heb haar dan het volgende gezegd: “laat vallen, je hebt gelijk ik zal niet meer nieuwsgierig zijn naar u, het was zomaar een vraag om te babbelen no big deal”. Nadien ben ik gaan slapen.

Ik vind haar reactie wel aan de agressieve kant en snap niet waarom ze zo heeft gereageerd. Ik krijg negatieve vibes van haar en dat is niet leuk. En het feit dat zij de dag na onze gecancelde date (wegens ziekte) naar een huwelijksfeest is geweest vind ik ook niet leuk. Ik denk dat ik wat afstand ga nemen want ik wil geen tijd doorbrengen met iemand die me teleurstelt, ik voel me daardoor slecht.
Huwelijksfeest [eenmalig] > Date met Spidey [kan nog wel eens.]

Terug
Bovenaan