Gisterenavond wist ik al dat ze niet OK was maar heb toen niets geannuleerd, ik wou de volgende dag afwachten om te zien of het beter gaat met haar. En ik heb haar vanochtend nog eens gevraagd hoe het gaat met haar om dubbel te checken. Ze zei dat ze niet is gaan werken en ‘s AVONDS naar de dokter zal gaan. DAN PAS heb ik het geannuleerd want 1) ze is ziek en zegt dat ze zich niet goed voelt, 2) ze is niet gaan werken, 3) ze plant om ‘s avonds naar de dokter te gaan. Dus ik ging ervan uit dat de date van vanavond niet zou doorgaan. Vandaar de reservatie geannuleerd. Wat moest ik doen of zeggen? “Hey je ziet af, kunt zelfs niet gaan werken, je gaat naar de dokter ‘s avonds, maar laten we toch afspreken vanavond?” Dat zou toch ondoordacht/raar overkomen? Ja, ik heb het dan maar eenzijdig geannuleerd, ik heb haar ervan op de hoogte gebracht, ik heb gezegd dat ik het jammer vond omdat ik haar wou zien maar heb haar veel beterschap gewenst en gezegd dat ze niet moet aarzelen me te contacteren als er iets zou zijn.
Dat ze plots op het werk zit, heeft ze gezegd nadat ik haar zei dat ik de reservatie heb geannuleerd. En op mijn aanbod om iets lekkers te brengen vanavond als ze er zin in heeft, heeft ze beantwoord met “je bent heel lief, bedankt

” en daar stopt het gesprek ook. Sindsdien hebben we niets gestuurd. Dus tja… ik laat het voorlopig zo, we zien wel wat en of er iets van komt zeker…