Het grote BeyondGaming Dating topic

Garantie dat die haar regels heeft. Ze schaamt zich daar inderdaad voor (hoe zou ge zelf zijn als ge 3 dagen bloedt zonder te sterven).

De beste strategie is haar te confronteren ermee:
  1. Aan haar deur gaan staan met een doos maandverband.
  2. Op de vrouw af te zeggen "hier, gelieve dat aan uw flamoes te leggen"
  3. Zeggen dat ge het begrijpt, maar dat ze zich wel niet zo moet aanstellen aub
Great success ! 💪
Ter aanvulling van punt 3. "zijt blij dat het geen mannengriep is".

Vind dat er hier een hele hoop zeikerds zitten die alles wat Spiderman typt in het belachelijke trekken.
Maakt niet uit wat hij of doet of zegt, altijd wordt het in de zeik genomen.
Persoonlijk vind ik het wel lief dat hij haar wat lekkers wilt brengen en ja hij komt onzeker en onervaren over maar dat zal wellicht aan zijn leeftijd liggen en andere factoren.

Anyway Spiderman, doe waar jij je prettig bij voelt, laat de rest links liggen en ik verder ga ik hier afronden en me straks klaarmaken voor mijn date van vanavond.
Ik ga nl eten met the king of the world, mijn papa.❤️

Vind dat er hier een hele hoop zeikerds zitten die alles wat Spiderman typt in het belachelijke trekken.
Maakt niet uit wat hij of doet of zegt, altijd wordt het in de zeik genomen.
Persoonlijk vind ik het wel lief dat hij haar wat lekkers wilt brengen en ja hij komt onzeker en onervaren over maar dat zal wellicht aan zijn leeftijd liggen en andere factoren.

Anyway Spiderman, doe waar jij je prettig bij voelt, laat de rest links liggen en ik verder ga ik hier afronden en me straks klaarmaken voor mijn date van vanavond.
Ik ga nl eten met the king of the world, mijn papa.❤️
Amaai zeg iemand moet jou dringend ook wat lekkers brengen!

Of om het met spidey's woorden te zeggen:

Ze heeft waarschijnlijk haar regels🤓

:unsure:

@Spiderman: dus jij annuleert eenzijdig jullie date????
Ma lol jij annuleert de date zelf :rofl:

Ze is op het werk dus die date had waarschijnlijk wel plaatsgevonden had jij niet geannuleerd.
Dat dus hé, ze laat weten dat ze wat ziek is, kwestie dat ge niet uit de lucht komt vallen als ze dan toch moet afzeggen. Niet om op een rare manier te zeggen dat de date niet doorgaat.
Kzou het ook wat raar vinden om dan opeens 'ok, alles is geannuleerd' te krijgen (maar ook niet per se onverstaanbaar, check dat gewoon eerst af met elkaar).
Gisterenavond wist ik al dat ze niet OK was maar heb toen niets geannuleerd, ik wou de volgende dag afwachten om te zien of het beter gaat met haar. En ik heb haar vanochtend nog eens gevraagd hoe het gaat met haar om dubbel te checken. Ze zei dat ze niet is gaan werken en ‘s AVONDS naar de dokter zal gaan. DAN PAS heb ik het geannuleerd want 1) ze is ziek en zegt dat ze zich niet goed voelt, 2) ze is niet gaan werken, 3) ze plant om ‘s avonds naar de dokter te gaan. Dus ik ging ervan uit dat de date van vanavond niet zou doorgaan. Vandaar de reservatie geannuleerd. Wat moest ik doen of zeggen? “Hey je ziet af, kunt zelfs niet gaan werken, je gaat naar de dokter ‘s avonds, maar laten we toch afspreken vanavond?” Dat zou toch ondoordacht/raar overkomen? Ja, ik heb het dan maar eenzijdig geannuleerd, ik heb haar ervan op de hoogte gebracht, ik heb gezegd dat ik het jammer vond omdat ik haar wou zien maar heb haar veel beterschap gewenst en gezegd dat ze niet moet aarzelen me te contacteren als er iets zou zijn.

Dat ze plots op het werk zit, heeft ze gezegd nadat ik haar zei dat ik de reservatie heb geannuleerd. En op mijn aanbod om iets lekkers te brengen vanavond als ze er zin in heeft, heeft ze beantwoord met “je bent heel lief, bedankt 😊” en daar stopt het gesprek ook. Sindsdien hebben we niets gestuurd. Dus tja… ik laat het voorlopig zo, we zien wel wat en of er iets van komt zeker…

Gisterenavond wist ik al dat ze niet OK was maar heb toen niets geannuleerd, ik wou de volgende dag afwachten om te zien of het beter gaat met haar. En ik heb haar vanochtend nog eens gevraagd hoe het gaat met haar om dubbel te checken. Ze zei dat ze niet is gaan werken en ‘s AVONDS naar de dokter zal gaan. DAN PAS heb ik het geannuleerd want 1) ze is ziek en zegt dat ze zich niet goed voelt, 2) ze is niet gaan werken, 3) ze plant om ‘s avonds naar de dokter te gaan. Dus ik ging ervan uit dat de date van vanavond niet zou doorgaan. Vandaar de reservatie geannuleerd. Wat moest ik doen of zeggen? “Hey je ziet af, kunt zelfs niet gaan werken, je gaat naar de dokter ‘s avonds, maar laten we toch afspreken vanavond?” Dat zou toch ondoordacht/raar overkomen? Ja, ik heb het dan maar eenzijdig geannuleerd, ik heb haar ervan op de hoogte gebracht, ik heb gezegd dat ik het jammer vond omdat ik haar wou zien maar heb haar veel beterschap gewenst en gezegd dat ze niet moet aarzelen me te contacteren als er iets zou zijn.

Dat ze plots op het werk zit, heeft ze gezegd nadat ik haar zei dat ik de reservatie heb geannuleerd. En op mijn aanbod om iets lekkers te brengen vanavond als ze er zin in heeft, heeft ze beantwoord met “je bent heel lief, bedankt 😊” en daar stopt het gesprek ook. Sindsdien hebben we niets gestuurd. Dus tja… ik laat het voorlopig zo, we zien wel wat en of er iets van komt zeker…
Okee, efkes vertalen:

- Ik voel me ellendig, ik ga niet gaan werken
. Ooow, da's jammer! Dan annuleer ik waarschijnlijk best onze afspraak vanavond?
- Ja, ik vrees er voor.
. Breng ik anders vanavond iets lekkers?
- je bent heel lief, bedankt!
. Aaah, normaal toch als je je niet goed voelt? Ik kan wel niet afleiden uit je antwoord of dat een "ja, graag" is, of een "Da's lief, maar liever een ander keertje" is...?

Ik snap ook ni Da ze zegt niet te gaan bv werken en dan ineens op het werk zit...
"Ugh, ik voel me zo mottig of iets! Maarja, belangrijke meeting... Ik zal me efkes vol Dafalgan proppen om die meeting te kunnen doen en daarna terug in bed!"
Herkenbaar? Iemand? Nee?

"Ugh, ik voel me zo mottig of iets! Maarja, belangrijke meeting... Ik zal me efkes vol Dafalgan proppen om die meeting te kunnen doen en daarna terug in bed!"
Herkenbaar? Iemand? Nee?
Ja maar dan weet je dat toch al? Voel me niet goed maar ga wel ff gaan want heb een meeting. Anyway :-) ik vind het gek

Aaah, normaal toch als je je niet goed voelt? Ik kan wel niet afleiden uit je antwoord of dat een "ja, graag" is, of een "Da's lief, maar liever een ander keertje" is...?
Dat lijkt dan geforceerd als ik het nog eens navraag, toch? Want de vraag is al gesteld. Als zij iets wou, zou ze gezegd hebben wat. Als ze het afsluit met een dankjewel, begrijp ik dat ze niets wil maar wel dankbaar is dat ik het voorstel.

Jij weet vooraf al of de Dafalgan voldoende zal kunnen werken? Straf!
Zij wist blijkbaar wel vooraf dat er vandaag een belangrijke meeting zou zijn. Wat ik vreemd vond, zoals @Doxie aangeeft, is dat zij aangeeft dat ze plots op het werk is nadat ik zeg dat de reservering geannuleerd is. Nu ja, het kan ook zijn dat ze eerst dacht van “nee ik ga vandaag niet gaan ondanks die belangrijke meeting” en na 1 uur van mening is veranderd “ik zal het toch proberen”.

Allemaal niet zo overdenken. Plan gewoon een nieuwe datum in. Als ze dat afwimpelt is de goesting over. Is ze enthousiast dan is er niks aan de hand en was ze echt ziek.

Allemaal niet zo overdenken. Plan gewoon een nieuwe datum in. Als ze dat afwimpelt is de goesting over. Is ze enthousiast dan is er niks aan de hand en was ze echt ziek.
Ik ga dat proberen, al ben ik wat terughoudend omdat ik al 2x heb aangegeven dat ik haar graag had gezien vandaag en daar bovenop nog eens heb voorgesteld om ‘s avonds iets lekkers te brengen. Ik zou niet als een plakkerig/vervelend/forcerende vent willen overkomen. Want zij kon evengoed een nieuwe datum voorstellen omdat de hint langs mijn kant wel duidelijk is, denk ik dan… maar ok goed, ik zal eens aftoetsen of zij het ziet zitten om een nieuwe datum vast te leggen. Indien niet, dan is het duidelijk, zoals je zegt, dat ze niet meer geïnteresseerd is. Dan ben ik ook ontgoocheld in haar dat ze niet eerlijk en direct is geweest maar mij aan het lijntje heeft gehouden.

Terug
Bovenaan