Onzindelijk?![]()
*R Kelly logs in*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onzindelijk?![]()
Gelukkig niet mijn kink! Ieuw.Ik zie ook vanalles voor mij... Maar dat zullen we hier maar niet verkondigen zeker?
En al dat uw kink is...
*RKellylogsin*
Zowel mijn man en ik, als mijn schoonbroer en -zus hebben elkaar via Tinder leren kennen, zelfs nog op ongeveer hetzelfde moment. En zowel tijdens onze als hun trouw werd daar zonder gêne over verteld tijdens de ceremonie.Over t laatst op nen trouw, tijdens de speech, werd totaal niet verstopt of weggemoffeld, werd zelf eerder met een kwinkslag mee gelachen, those days are gone
Hier via looknmeet.com indertijd (voorloper Netlog). Dat was toen nog redelijk uitzonderlijkOoit zelfs via chat.be aan een lief geraakt![]()

Dat hangt volledig af van hoeveel van de gasten daar destijds aanwezig waren.Ik heb mijn vrouw tijdens een gangbang leren kennen. Dat tijdens de trouwspeech vermelden was toch geen goed idee.
En is meer beter, of net slechter? Ik kan het niet goed inschatten.Dat hangt volledig af van hoeveel van de gasten daar destijds aanwezig waren.
Als ge daar met uw toekomstige vrouw hebt kunnen praten, ging er iets verkeerd op de gangbang.Ik heb mijn vrouw tijdens een gangbang leren kennen. Dat tijdens de trouwspeech vermelden was toch geen goed idee.
Ik ontbreek de praktische ervaring om hierop te antwoorden, maar ik vermoed dat "meer" wel een zekere band* schept.En is meer beter, of net slechter? Ik kan het niet goed inschatten.
Ah gij zijt zo ene van de strekking "als een vrouw praat moet ge iets in hare mond steken" verzekers?Als ge daar met uw toekomstige vrouw hebt kunnen praten, ging er iets verkeerd op de gangbang.
De liefde van de vrouw gaat door de maagAh gij zijt zo ene van de strekking "als een vrouw praat moet ge iets in hare mond steken" verzekers?

Ik weet het Wannez, ik weet het.De liefde van de vrouw gaat door de maag![]()
Ik weet de oorsprong van bovenstaande running joke niet (meer) maar ik had vrijdag nen date en heb wel effectief gevraagd hoe ze parkeerde...![]()
![]()
MSN chatroom. Daar heb ik mijn eerste lief leren kennen.Ooit zelfs via chat.be aan een lief geraakt![]()
Gewoon voor de statistieken: na hoeveel dates was dat?Nee, nee het was na de seks hé![]()

Gewoon voor de statistieken: na hoeveel dates was dat?![]()

Nja, Sorry om te zeggen maar je zit in de friendzone met een frigide dame, kerel!Stuk of 8 denk ik, de eerste keer.
Kussen was na 4 dates. Maar we hebben mekaar wel véél gezien en de dates volgden snel, da wel![]()
ik denk niet dat ik zo lang zou kunnen wachten als je elkaar leuk vindt en er fysieke aantrekkingskracht is. Nja, Sorry om te zeggen maar je zit in de friendzone met een frigide dame, kerel!
zalig dat jullie de tijd hebben genomen op jullie eigen tempo!ik denk niet dat ik zo lang zou kunnen wachten als je elkaar leuk vindt en er fysieke aantrekkingskracht is.
Daar gaat je imago van Alfa!Toch paar stevige momenten gehad de dates ervoor maar ik voelde me ook nog niet echt op mijn gemak om all the way te gaan.